دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین برند های عینک آفتابی در دنیا
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
عینک آفتابی یکی از مهم ترین آیتم های خوش پوشان است. در این مقاله قصد داریم 10 تا از بهترین برند های عینک آفتابی را به شما معرفی کنیم

مجله دلگرم | آیا میدانید بهترین برند های عینک آفتابی کدامند؟ چشم یکی از حساس ترین اعضای بدن انسان است که نیاز به مراقبت های ویژه ای برای حفظ سلامتش دارد. استفاده از عینک آفتابی در شرایط لازم یکی از نیازهای چشم است. استفاده از عینک آفتابی حتی در برف و یا در مکان هایی مثل ساحل نیز توصیه می شود؛ چرا که سطح برف و آب نور بیشتری را منعکس می کند.

عینک آفتابی علاوه بر محافظت از چشم، به تیپ و استایل شما جذابیت بیشتری می بخشد. اما برای استفاده از عینک آفتابی خوب، شما باید بهترین برندهای عینک آفتابی و ویژگی های آن ها را بشناسید.

برای خرید عینک آفتابی باید از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید از عبور اشعه های مضر مثل ماوراء بنفش از شیشه های آن جلوگیری می کند.

شناخت مشخصات عینک آفتابی خوب و بهترین برندهای عینک آفتابی به شما کمک می کند عینک مناسب چشم خود را انتخاب کنید و نگران سلامت چشمان خود نباشید.

بهترین برند های عینک آفتابی

BURBERRY

بربری، نام برند خانه‌ی مد و تولیدات لوکس انگلیسی می‌باشد که اتفاقا در ایران هم بسیار شناخته شده و پرطرفدار می‌باشد. محصولات این برند زیبا، با ظرافت، دوام و طراحی‌های زیبایی که برای مصرف کنندگان خود، راحتی و اعتماد را به همراه دارد، در سراسر جهان مورد استفاده‌ی هم بانوان و هم آقایان می‌باشد.

DOLCE AND GABBANA

برند معروف ایتالیایی که توسط استفانو گابانا و دومنیکو دولچه به جهان معرفی شد. این برند را با نام DG هم می‌شناسند. طراحی‌های فوق العاده زیبا و منحصر به فرد هم برای آقایان و هم برای بانوان باعث شده این برند در دنیا محبوب و پرطرفدار باشد.

VERSACE

ورساچه نام برند تجاری ایتالیایی که در عرصه‌ی مد و سبک زندگی برای تمام مردان و زنان علاقه‌مند به زیبایی مناسب می‌باشد. طراحی‌های این برند همواره مدرن و پیشرو می‌باشد و در عرصه‌ی تولید عینک آفتابی به دلیل کیفیت بسیار عالی و طراحی خیلی شیک نام درخشانی دارد.

PRADA

پرادا، یکی دیگر از برندهای محبوب ایتالیایی، به مرکزیت میلان می‌باشد که در سال 1913 پایه‌گذاری شده است. عینک‌های آفتابی این برند در سراسر دنیا، برای مردان و زنان شیک پوش مورد پسند می‌باشد. مارک پرادا را اغلب کسانی که دارای سلیقه‌های خاص هستند، با شیفتگی تمام دنبال می‌کنند.

ARMANI

این برند هم، نام تجاری یکی دیگر از خانه‌های مد و زیبایی ایتالیایی می‌باشد که توسط جورجیو آرمانی به دنیا ارائه شده است. محصولات این برند معمولا بسیار تجملی و گران قیمت می‌باشد که با طراحی خاص و بسیار راحت، در سراسر دنیا عرضه می‌شود.

GUCCI

یکی از بزرگترین و معروف‌ترین مارک‌هایی که در زمینه‌‌ی زیبایی و تولید لوازم جانبی لوکس فعالیت دارد، برند گوچی می‌باشد که صاحبان فرانسویش آن را در ایتالیا پایه‌گذاری کرده‌اند. این برند، چندین نوع مختلف محصولات دارد که از میان آن‌ها عینک‌های آفتابیش دارای کیفیت بسیار بالایی می‌باشد که توانسته در رتبه‌ی پنجم بهترین عینک‌های آفتابی دنیا قرار بگیرید.

FENDI

برند نام آشنا و محبوب فندی که دارای تولیدات با کیفیت و بسیار مجلل در زمینه‌ی تولید لوازم جانبی لوکس می‌باشد. فندی که یک کمپانی چند ملیتی در ایتالیا است، از تولید کنندگان با کیفیت‌ترین و زیباترین عینک‌های آفتابی می‌باشد که تمامی مردان و زنان در دنیا علاقه‌مند به خرید آن هستند.

MAUI JIM

این برند آمریکایی در زمره‌ی بهترین تولیدگنندگان عینک آفتابی در دنیاست اما ممکن است نام آن را کمتر از انواع دیگر شنیده باشید. تخصص این کمپانی در تولید عینک برای مشاغل حساس دریایی می‌باشد، همچنین باید گفت که عینک‌های آفتابی این برند در کیفیت بی‌رقیب هستند.

RAY BAN

برند ری بن را همه در ایران و سراسر دنیا می‌شناسند. مدل‌های عینک WAYFARER و AVIATOR این برند از محبوب‌ترین مدل‌های عینک در جهان محسوب می‌شود. عینک‌های این برند آمریکایی بسیار باکیفیت و راحت هستند که دارای طراحی بسیار عالی نیز می‌باشند و دلیل این همه محبوبیت آن در جهان، همین اصل کیفیت و زیبایی است.

Oakley

شرکت آمریکایی اوکلی در کالیفرنیا واقع شده است که در زمینه تولید عینک آفتابی، تجهیزات ورزشی و عینک های ورزشی فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید:

لیست قیمت انواع عینک آفتابی زنانه در بازار

لیست قیمت انواع عینک آفتابی مردانه در بازار

لیست قیمت انواع عینک آفتابی بچه گانه در بازار


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits