دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
همه چیز در مورد اعداد فرشتگان (اعداد تکرار شونده)
42
زمان مطالعه: 8 دقیقه
اعداد فرشتگان در موقعیت های مختلف میتواند معانی متفاوتی داشته باشد. در این مقاله همه آنچه باید در مورد اعداد تکرار شونده بدانید را برای شما آورده ایم

مجله دلگرم | اعداد فرشتگان مبحث بسیار رمزآلود و جالبی است. در حالی که بسیاری از ما برای فاش کردن رازهایی که درباره‌ی آینده‌مان وجود دارد به طالع‌بینی روی می‌آوریم، چند راه دیگر نیز وجود دارد که به وسیله‌ی آنها می‌توانیم چیزهای بیش‌تری درباره‌ی خودمان بدانیم.

اعداد فرشتگان چیست؟

اعداد تکرار شونده چه معنایی دارند؟

اعداد فرشتگان ، اعداد تکرار شونده

برخی از آدم‌ها به ملاقات پیش‌گوها رفته‌اند، و عده‌ای علاقه‌ی شدیدی به عددشناسی دارند. اما تعداد کمی هستند که تا کنون توجه زیادی به اعداد فرشتگان نشان داده‌اند.

ایده‌ی اعداد فرشتگان یک ایده‌ی جدید نیست، هرچند به تازگی محبوبیت پیدا کرده‌است. اعداد فرشتگان مجموعه‌ای از اعداد تکراری هستند- مثل ۳۳۳ یا ۱۲۱۲- که در زندگی روزانه‌ی شما، در یک ساعت، روی بیل‌بورد یا حتی در یک مجله پدیدار می‌شوند.

بسیاری از آدم‌ها معتقد هستند که این اعداد علائم خاصی هستند که توسط فرشته‌ی نگهبان‌مان برای ما آورده شده‌اند.

دورین ویرچو در کتاب خود به نام “شفا با فرشتگان” می‌نویسد، “فرشتگان تمام تلاش خود را می‌کنند تا توجه ما را جلب کنند و با ما ارتباط برقرار کنند… هرچند، اغلب ما نشانه‌هایی که به ما می‌دهند را باور نمی‌کنیم و آنها را به عنوان هم‌رویدادهایی صرف، نادیده می‌گیریم.”

یکی از راه‌هایی که این فرشته‌ها ممکن است برای ارتباط با ما امتحان کنند، می‌تواند همین اعداد فرشتگان باشد. این نوشتار را بخوانید تا متوجه شوید که هر مجموعه از اعداد فرشتگان چه چیزی را درباره‌ی شخصیت شما ممکن است بگوید.

هرچند همه باور نمی‌کنند، اما احتمالا بسیاری از آدم‌ها آرامش خواهند یافت با دانستن این‌که هر کدام از ما کسی را داریم که هر روز از ما مراقبت می‌کند.

اعداد فرشتگان

اعداد اغلب اوقات جالب ترین و گاهی وقتها گیج کننده ترین نشانه هایی هستند که از طرف فرشتگان دریافت می کنیم. یک سلسله اعداد مرتب در الگوی خاصی تکرار می شوند، و اگر شما ندانید که معنی آنها چیست، شاید فکر کنید کسی یا چیزی دارد سر به سرتان می گذارد و گیجتان می کند.

نشانه ی اعداد از همه جا به سمت شما می آیند. اگر یک سری اعداد در زندگیتان مرتب تکرار می شوند، از فرشته تان بپرسید که معنی اش چیست یا در کتاب معنی آن را ببینید.

راه معمول دیگر فرشتگان برای صحبت با ما از طریق نشان دادن توالی اعداد است. معانی ابتدایی پیام های اعداد که از طرف فرشتگان می بینید به شرح زیر است:

۰ – یک پیام عشق از طرف خالق است.
۱- به افکارت توجه کن و به جای ترس هایت، فقط به خواسته هایت فکر کن، چرا که تو هر آن چه را که فکر می کنی، جذب خواهی کرد.
۲- ایمانت را حفظ کن و امیدت را از دست نده.
۳- اساتید مقرب با تو هستند و به تو کمک می کنند.
۴ – فرشتگان در این موقعیت با تو همکاری می کنند.
۵- یک تغییر مثبت به سمت تو می آید.
۶- تمام نگرانی ها و ترس هایت در مورد مادیات و دنیای فیزیکی را به خدا و فرشتگان واگذار!
افکارت را میان مادیات و معنویات متعادل کن!
۷- تو در مسیر درست قرار داری، پس راه را ادامه بده.
۸- فراوانی به سمت تو می آید.
۹- بدون تأخیر بر روی رسالت زندگی خود کار کن.

راه معمول دیگر فرشتگان برای صحبت با ما از طریق نشان دادن توالی اعداد است. آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که هنگامی که به ساعت، پلاک ماشین یا یک شماره تلفن نگاه می کنید، ارقام مشابهی را به تکرار. ببینید؟ این امر تصادفی نیست بلکه پیامی از ماورأ است.

  • وقتی توالی و تکرار اعداد را مشاهده می کنید ،بدانید این یک پیام از” فرشتگان نگهبان“شما است!
  • شما می توانید از فرشتگان خود در مورد آنچه در حال تلاش هستند که به شما بگویند، سوال کنید و اگر در سکوت و سکوت گوش فرا دهید پاسخ خود را به وضوح خواهید شنید.
  • گاهی اوقات که تاکید دارید یا عجله می کنید برای دریافت جواب،به آسانی پیام و پاسخ فرشته ها رو نخواهید شنید.
  • بنابراین، اعداد فرشتگان یک کدهای کوتاه بین شما و فرشتگان تان است!

اعداد تکرار شونده ، اعداد فرشتگان

معنی ارتعاشی اعداد

راه معمول دیگر فرشتگان برای صحبت با ما از طریق نشان دادن توالی اعداد است . مثلا تکرار عدد ۴ به معنای مخالفت راهنمای روحی با افکار و احساسات شما است. درست مانند اینکه کائنات به شما بگوید: نه!

۴۴۴،۴۴۴۴،۱۴۱،۱۴۴۱،۴۴۱۱،۱۱۴۴،۴۰۴۰،۴۴۰۰،۰۰۴۴

این عدد نمایانگر آن است که شما در حال ورود به بعد چهارم هستید. رابطه شما با همه چیز در حال تغییر کردن است و این نشانه حرکت است. اکنون زمان این است که شما بر خویشتن مسلط شوید و قدرت خود را باز پس گیرید.

هرچند که خصوصیات بعد چهارم مانع از این می‌شوند که قدرت خود را ببینید، اما تکنیک‌های تسلط بر نفس می‌توانند در این زمان به شما کمک کنند. این عدد بطور کلی نشانه تسلط بر خود و قدرت است.

ﺍﻋﺪﺍﺩ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﺷﻮﻧﺪﻩ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﻪ ﻣﺎ ﭼﻪ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ؟

۱۱۱- افکار خود را به دقت بازبینی کنیدو مطمئن شوید که تنها به آن چیزهایی که می خواهید فکر می کنید نه به آن چیزهایی که نمی خواهید. این توالی اعداد نشانه آن است که دروازه ای از فرصت ها به رویتان گشوده شده است. و افکارتان در سرعت بی سابقه ای در حال آشکار شدن به شکل آرزوهای دلخواهتان هستند.

شماره ۱۱۱ شبیه روشنایی یک لامپ پرنور است. ﺍﯾﻦ ﻋﺪﺩ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻓﮑﺎﺭﺗﺎﻥ ﺑﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﺩﻭﺭﻩ ﺍﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺗﺎﻥ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺍﺳﺖ .
این عدد به این معناست که کائنات تصویری از افکار شما دریافت کرده و در حال به واقعیت رساندنشان است. ﺑﻪ ﻫﺮ ﮐﺎﺭ ﯾﺎ ﺗﻐﯿﯿﺮﯼ ﮐﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ، ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻦ ﺩﻭﺭﻩ ﺟﺪﯾﺪ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺍﺳﺖ.

آیا شما از افکاری که توسط کائنات ربوده شده است خوشحال و راضی هستید؟

اگر راضی نیستید، افکارتان را تصحیح کنید…اگر در کنترل کردن و بازبینی افکارتان مشکل دارید از فرشتگانتان درخواست کمک کنید.

۱۲۳- زندگیتان را ساده تر کنید.

از شر هر چیزی که وقت، زمان، یا دارایی تان را از بین می برد خلاص شوید – مخصوصاً از دست چیزهایی که شما را از هدف زندگیتان دور نگه می دارند.
نگهبانان الهی در این فرایند به شما کمک خواهند کرد. ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﺍﻓﮑﺎﺭﺗﺎﻥ ﻣﺸﮑﻞ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺍﺯ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯼ ﺩﺭﻭﻧﯽ ﺗﺎﻥ ﮐﻤﮏ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ.

نکاتی قابل توجه هستند که بهشون اشاره میکنیم:

نکته ی اول : همیشه نباید با تکرار اعداد رو به رو بشیم ، بلکه زمانی تکرار اعداد برای ما مهم هستند که یا ما میخوایم کاری رو انجام بدیم یا کاری رو انجام دادیم و منتظر پاسخ کائنات هستیم.

نکته ی دوم : نسبت به ساعت و پلاک خودرو ها و شماره هایی که سر راه شما قرار میگیرن حساسیت به خرج ندین ، بلکه تکرار اعداد با ندای درونی همراه هستند ، به عنوان مثال زمانی که میخوایم کار مهم و خیری را انجام بدیم ندای درونی به ما میگه که به ساعت خودت نگاه کن ، زمانی که به ساعت نگاه میکنیم به طور مثال : تکرار اعداد ۱۲:۱۲ رو شاهد هستیم ، زمانی که کار رو به پایان میرسونیم باز ندای درونی یا حس ششم به ما میگه که به ساعت نگاه کن و اون لحظه هست که تکرار اعداد ۰۱:۰۱ رو شاهد هستیم . این یعنی پیام درست از فرشتگان ، نه اینکه هر دقیقه به ساعت نگاه کنیم و هر تکرار اعداد را پیامی برای خود بدانیم .

نتیجه گیری

فرشتگان برای راهنمایی ما همیشه حاضر و ناظر هستند ، اما این به درک و اعتقاد قلبی ما بر خواهد گشت که این موضوع رو بپذیریم و یا نه ، بی دلیل اون رو رَد کنیم . اگر روشهای بالا رو انجام بدید ، و راز توجه کردن رو از یاد نبرید ، به طور حتم شما نیز الهامات و پیام های فرشتگان و خداوند رو در زندگی خودتون دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

مفهوم اعداد در میان زرتشتیان؛ براساس کتاب بندهش

اعداد شانس/با عددهای شانس آشنا شوید!


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (42 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

روح الله | ۴ سال پیش
اعداد ها چجورین
من از ۱۴ سالگی از گوشی استفاده میکنم الان ۲۰سالم است بیشترین اوقات از رمز ۱۱۲۲ استفاده میکنم حتا بعضی جمیل هام ۱۱۲۲دارن این ربطی به انها داره یا نه
1
5

hits