دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نماشویی ساختمان چیست و چگونه انجام می شود ؟
13
زمان مطالعه: 4 دقیقه
شستشوی نما ساختمان، نماشویی می تواند سهم عمده ای در پاکیزگی نما ساختمان ایفا کند به این منظور جدیدا خدمات نماشویی با طناب جایگذین گزینه های سختر مانند داربست و کلایمر شده است.

طبق توضیحات ویکی پدیا در مورد شستشوی نما ساختمان، نماشویی می تواند سهم عمده ای در پاکیزگی نما ساختمان ایفا کند .

به این منظور جدیدا خدمات نماشویی با طناب جایگذین گزینه های سختر مانند داربست و کلایمر شده است.

این جایگذینی باعث بسیاری از فواید برای مردمان در سراسر جهان شده است.وقتی داربست حذف شود قطعا قیمت نماشویی نصف میشود یا حتی کمتر از نصف میشود

وقت شما را برای پیدا کردن داربست یا کمکی های دیگر برای نماشویی در تهران کمتر میشود که باعث صرفه جویی و استراحت بیشتر شما هنگام تعطیلی های بعد از کار میشود.

نماشویی شیشه

بیشتر امور نماشویی به نماشویی شیشه اطلاق می شود، چون اکثر نما های ساختمان از جنس شیشه هستند یا حداقل شیشه در نما به کار رفته است .

به همین دلیل است که نماشویی شیشه و نماشویی آجر خیلی رواج دارد .

نماشویی

خدمات نماشویی چیست ؟

خدمات نماشویی و شستشوی نما جزو جدایی ناپذیر ساختمان های یک پایتخت یا شهر بزرگ مثل تهران و کرج است.

انجام نماشویی با واترجت انجام میگیرد.با وجود گردو غبار های ساختمان ها دیگر نمیتوان با دست و تی نظافت نظافت نما را انجام داد چون ابتدا باید پاکسازی شود و بعد تمیزکاری را انجام داد.

انواع واترجت ساختمان تک فاز و سه فاز میباشند که سه فاز برای نماهای اجری و بسیار کثیف و واترجت تک فاز برای نماهای کامپوزیت و شستشوی دستی مورد استفاده قرار میگیرد.

طریقه شستشوی نمای ساختمان اینگونه است که گروه پیچ و رولپلاک نما با طناب خدمات نماشویی را انجام میدهد و این خدمات در هر نقطه و مکانی قابل اجرا میباشد.

نماشویی ارزان

در حال حاضر نماشویی ارزان بسیار شنیده می شود ولی مطمعا باشید هر چیز ارزانی خوب نیست .

برخی از این شعار ها فقط در حرف بر می آیند، به طور مثال چه طور می شود نماشویی آجر یک ساختمان را ندیده بتوان قیمت گذاری کرد .

اما برخی تیم های خدمات نماشویی هستند که می توانند با تخفیف های خوب پروژه های شما را انجام دهند .

شستشوی نمای برج ها

اگر این سیستم نبود برای برج ها عظیم الجسته باید چکار میکردند؟

آیا جایگذینی برای تمیز کردن نماهای بسیار بلند پیدا میشد؟؟

خیر در برجهای بسیار بلند به دلیل ارتفاع زیاد داربست و کلایمر را نمیتوان نصب کرد و کار در ارتفاع باعث شد تا انجام کارهای نما اسان و سریع انجم گردد.

نماشویی بدون داربست برای برج های بلند مرتبه پیش نهاد می شود .

شستشوی نمای برج ها

نماشویی آجر و کامپوزیت

نماهای مدرن در امروزه رواج بیشتری پیدا کرده اند ، به طور مثال نمای کامپوزیت به دلیل سبک بودن و سرعت دادن به پروژه بسیار رواج دارد .

به همین دلیل شستشوی نما کامپوزیت در تهران و کرج رواج پیدا کرده است .

اما نما های قدیمی مثل نمای آجری در برابر آلودگی مقاوم تر است و با استفاده از خدمات نماشویی یا

نماشویی آجر


نماشویی با طناب

نماشویی در تهران با طناب و بدون داربست انجام می شود چون در بیشتر موارد نمی شود داربست فلزی در تهران زد .

برای این منظور باید راه حلی مانند شستشوی نما با طناب بهترین پیشنهاد می باشد .

این کار توسط شرکت آسیاراپل برای اولین بار ارائه شد ، همین عامل سبب شد تا این شیوه نوین همه گیر شود و بسیاری نماشویی با طناب را به دیگر روش های ترجیح بدهند .

نماشویی در شهرهای بزرگ

در حال حاضر نماشویی در تهران و کرج بیشترین مشتری را دارد چون معمولا در شهر های بزرگ هم ساختمان های بلند مرتبه با نماهای کامپوزیت زیاد هست و هم آلودگی در این گونه شهر ها زیاد تر است .

نمای ساختمان در شهر های بزرگ زودتر کثیف می شود و به طور میانگین باید هر سال یک تا دو بار شستشوی نما انجام شود .



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (13 رای)  

۱۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

حمید صدری | ۲ سال پیش
نماشویی سهم جدایی ناپذیر در زیبایی شهر دارد و برای شستشوی نما حتما از راپل و بدون داربست استفاده کنید.
0
3
ALIKOMEILIAN | ۲ سال پیش
اگر بخواهیم قوی ترین ماده ی پوشش دهنده برای لابه لای درز، شکاف سنگ و سیمان را به مالکان ساختمانی معرفی نماییم، نانو نوعی ماده قوی و به روز است که قابل کاربرد برای سطوح جذبی مانند، آجر، بتن، سنگ، سیمان خواهد بود و دارای خاصیت آبگریز با نفوذ بالا برای محافظت مصالح ساختمانی و قابلیت تنفس پذیری بالا می باشد.
0
3
محمود شرفی | ۲ سال پیش
سنگ‌ها به دلایل مختلفی ممکن است ترک بخورند و ریزش کنند؛ به همین دلیل باید به فکر پیشگیری از ریزش سنگ نما باشید. اما شاید از خودتان بپرسید که چگونه می‌توان موجب جلوگیری از ریزش سنگ نما شد؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا عوامل ریزش سنگ نما و راه‌های جلوگیری از ریزش سنگ نما را بررسی کنیم.
همان‌طور که در جریان هستید؛ امروزه تمامی ساختمان‌ها از سنگ نما استفاده می‌کنند. باید در نظر داشته باشید سستی و سختی تمام سنگ‌ها به یک اندازه نیست و هرکدام از نظر استحکام با یکدیگر متفاوت هستند. در انتخاب و ساختن سنگ نما باید نکات ایمنی را کامل رعایت کنید؛ اگر از این نکات غافل گیر شوید؛ شاهد ریزش سنگ نما خواهید بود.

عوامل ریزش سنگ نما
یکی از مهم ترین عامل ریزش سنگ نما، کوتاهی در ملات ریختن پشت سنگ‌ها است. در بیشتر نماها باید پیچ و رولپلاک نما روی آن انجام دهیم؛ پشت این سنگ نما ملات به خوبی ریخته نشده است و در آینده موجب ریزش سنگ نما می‌شود. باید زیر سنگ نما چسبندگی ایجاد کنیم و این چسبندگی توسط ملات انجام می‌شود؛ کیب شوند.
0
2
کار نما | ۲ سال پیش
نماشویی آجر شرکت جهان فرود
شستشوی نمای آجری یا کوتاه تر آن نماشویی آجر از تخصص های ماست ، این کار باعث زیبایی نمای آجری ساختمان خواهد شد .

اجر های زرد رنگ که در قدیم هم این نوع سنگ ها را کار میکردند امروزه دچار کثیفی های شدیدی شده اند که با اب شیلنگ و مواد های دستی قابل تمیز شدن نیستند.

در این موقع ما با واتر جت و سند بلاست میتوانیم آجر نمای شما را پاک سازی کنیم و مثل روز اول به شما تحویل بدهیم.

برای نماشویی اجر ما یک نوع نازل داریم که با نصب ان اجر ها را با مواد می توایم با شدید ترین کثیفی بشوییم.

روش های نماشویی در کرج و تهران
دارای ابزار آلات خاص خود است و با استفاده از تجهیزات خاص خود قابل اجرا می باشد. نماشویی به سه روش

استفاده از طناب
با استفاده از داربست
استفاده از کمربند محافظ برای نماشویی قابل اجرا است.
در شستشوی نما رعایت نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات مخصوص آن را نباید نادیده گرفت.
0
2
مقدمی | ۲ سال پیش
با نماشویی، زیباتر زندگی کنیم
به پوشیدن لباس تمیز و زیبا تا چه اندازه اهمیت می‌دهید؟ زیبا دیده شدن ظاهرتان تا چه اندازه برای شما مهم است؟

به لحاظ طبیعی انسان به صورت فطری و درونی به دنبال زیبایی و پاکیزگی است.

پاکیزگی ظاهری اصلی از اصول اولیه یک انسان متمدن و با فرهنگ است.

اگر لباس شما کثیف باشد و یا لکه های چرک و آلودگی روی آن به جا مانده باشد اعتماد به نفس شما پایین می‌آید و در برخورد با دیگران خجالت زده می‌شوید حتی تلاش می‌کنید از خانه خارج نشوید و به صورت محل کثیفی را بشویید و آن را برطرف کنید. ساختمان ها و بنا های شهری، لباس های شهر ما هستند.

همانگونه که یک لباس کثیف اصلا جالب و دیدنی نیست و مایه خجالت زدگی می‌شود یک ساختمان کثیف نیز همین حس را به همه منتقل می‌کند. شستشو و تمیز کاری این لباس های شهری را نماشویی می‌گویند که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.
1
2
کرمانی مقدم | ۲ سال پیش
جهان فرود با داشتن تجربه ای چندین ساله و با در اختیار داشتن صدها رزومه کاری موفق در زمینه های مختلف خدمات نمای ساختمانی از جمله آببندی نما و پیچ و رولپلاک سنگ نما شما را در ایمنی بخشیدن به مصالح و سنگ های نمای مورد نظرتان یاری خواهد کرد. تنها با گرفتن عکس و تصاویری از نمای مورد نظرتان و ارسال به شماره ی واتساپ شرکت ما درباره ی بخش هزینه های تمام شده ی آب بندی و پیچ و رولپلاک سنگ نما شما را یاری خواهیم نمود.

درآمد بسیار بالا پیچ و رولپلاک سنگ نما درکشورهای خارجی به چه شکلی می باشد؟
جهان فرود در پاسخ به میزان حقوق و هزینه ی دریافتی کارگر متخصص در زمینه ی انجام عملیات پیچ و رولپلاک سنگ نما جهت پیشگیری از سقوط و پرتاب سنگ از نما به پایین ارتفاعات در کشورهای خارجی چیزی در حدود 50تا 100 میلیون می داند و در کشورهای ایرانی این حقوق کمتر و چیزی در حدود 15تا 30 میلیون می باشد. در ایران بنا به میزان گسترده گی پروژه های دریافتی کارفرما این میزان حقوق متغییر می باشد.
0
3
rezazade | ۲ سال پیش
مسئولیت حوادث کار در ارتفاع بر عهده چه کسی است؟

کار در ارتفاع آنقدر حساس و خطر آفرین است که مسئولین جهانی را به فکروضع یک سری قوانین در خصوص جلوگیری از آسیب دیدگی اشخاص و آسیب های ناشی از کار در ارتفاع انداخت، در صورت بروز حادثه ای برای فرد همه ی افراد از مدیر تاسیسات گرفته تا کارفرماها و خود اشتغالی ها خلاصه هر کسی که به نحوی به کار مربوطه ارتباطی داشته مسئول خواهند بود، بعد از حادثه همه تجهیزات از لحاظ سالم یا معیوب بودن مورد بررسی قرار می گیرند و شخص خاطی باید پاسخ گو باشد.



چه کسانی مسئول کار در ارتفاع بدون داربست هستند


مردم:کارفرما یا همان شرکتی که مسئولیت کار در ارتفاع را بر عهده گرفته است و موظف به تامین تجهیزات ایمنی برای کارگران است و در روند کار هم باید دائم در حال کنترل و بررسی تجهیزات باشد تا در صورت مشکل آن را برطرف نماید، کارگری هم که وظیفه انجام کار درارتفاع را بر عهده دارد باید آموزش های لازم جهت انجام کار و استفاده از وسایل ایمنی و رعایت اصول را بیاموزد، همه آموزش ها هم باید با نظارت انجام شود.
1
3
مهرعلیزاده | ۲ سال پیش
ممنون از سایت دلگرم که به ما دلگرمی میده و شرکت های بسیار مناسب رو به ما معرفی میکنه.من برای پیچ و رولپلاک و نماشویی ساختمان از شرکت جهان فرود استفاده کردم که بما معرفی کردید و بسیار راضی هستیم. یک شرکت بسیار مناسب و کار بلد که تونست نیاز مارو برطرف کنه. شرکت جهان فرود رو بنطرم انتخاب کنید هم قیمت و هم کارشون بسیار عالی هستش.. ممنون از سایت بسیار خوب دلگرم
1
3
ممد | ۵ سال پیش
خیلی خوبه کارتون..راپل خیلی پر طرفداره
1
4
سلامی | ۵ سال پیش
بینظیر هستید و بسیار نترس
1
4
کریم | ۵ سال پیش
واقعا نماشویی اینجوری خیلی خوبه...مثل مرد عنکبوتی
1
4

hits