دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین رستوران های لاکچری تهران
2
زمان مطالعه: 7 دقیقه
رستوران های لاکچری تهران: غذاهای به یادماندنی و خوش طعم تنها در بهترین رستوران های لاکچری تهران سرو نمی شوند، اما می دانیم که اگر رستورانی نزد مردم به عنوان بهترین شناخته شده باشد، معمولا نشان از کیفیت خوب آن دارد و ...

رستوران های لاکچری تهران

غذاهای به یادماندنی و خوش طعم تنها در بهترین رستوران های لاکچری تهران سرو نمی شوند، اما می دانیم که اگر رستورانی نزد مردم به عنوان بهترین شناخته شده باشد، معمولا نشان از کیفیت خوب آن دارد. اگرچه در اغلب مواقع، قیمت ها در چنین رستوران هایی بالا می باشد اما ارزش یک بار امتحان کردن را دارند. ایام تعطیلات یکی از بهترین زمان ها برای رستوران گردی و کافه گردی، به خصوص همراه با خانواده می باشد. اگر به دنبال رستوران های لاکچری تهران هستید با مجله اینترنتی دلگرم همراه باشید.

رستوران تماشا

به طبقه ششم مجتمع تجاری میلاد نور که وارد می شوید، انگار پا به دنیایی دیگر گذاشته اید، شاید اصلا هدف هم همین بوده، چون حتی ورودی این طبقه هم از طبقات دیگر جدا شده، دکوراسیون متفاوتی دارد و بالاخره در نهایت، رستوران تماشا حکم سورپرایز نهایی را دارد. این رستوران یکی از لوکس ترین رستوران های تهران محسوب شده و با ارائه انواع غذاهای آسیایی، اروپایی، ایتالیایی و دریایی، مشتریان زیادی را به خود جلب می کند.

divider

رستوران دیوان

شاید وقتی صحبت از شیک ترین و لوکس ترین رستوران های تهران می شود، رستورانی با انواع غذاهای فرنگی را در محیط و دکوراسیونی مدرن تصور کنیم، اما رستوران دیوان ثابت کرده که می شود انواع غذاهای سنتی و ایرانی را در دکوراسیونی زیبا به مشتریان ارائه داد و در فهرست بهترین رستوران ها قرار گرفت.

divider

رستوران آنتروکوت رستوران لاکچری تهران

نمی توان از بهترین رستوران لاکچری تهران صحبت کرد، اما سخنی از فرانسه و رستوران فرانسوی به میان نیاورد. رستوران های فرانسوی همیشه جزو لوکس ترین رستوران های تهران بوده و مشتریان ثابت و همیشگی خود را دارند. رستوران آنتروکوت هم از این قاعده مستثنی نیست و توانسته با ارائه غذاهای فرانسوی به خصوص غذاهای دریایی در محیطی فرانسوی، حس واقعی غذا خوردن در اروپا را به مشتریان منتقل کند.

divider

رستوران لوشاتو

رستوران لوشاتو توانسته به معنای واقعی، مظهر معنای اسمش باشد و بهشتی از خوراکی های خوشمزه و لذیذ را برای مشتریان فراهم کند. این رستوران، جزو بهترین ها و لاکچری ترین رستوران های تهران بوده و گزینه های شگفت انگیزی را در اختیارتان قرار می دهد که در ایران کم نظیر می باشد، از جمله طبخ مرغابی بریان با سس پرتقال بر روی میز شما توسط سرآشپز جوان اما باتجربه رستوران. اگر قصد برگزاری یک جشن باشکوه خانوادگی یا دوستانه را دارید، چه گزینه ای بهتر از رستوران لوشاتو

divider

رستوران عالی قاپو رستوران لاکچری تهران

اگر می خواهید حال و هوای تهران قدیم در شما زنده شده و همراه با غذایتان از موسیقی سنتی زنده نیز لذت ببرید، رستوران عالی قاپو انتخاب خوبی می باشد. این رستوران، یکی از شیک ترین دکوراسیون های سنتی را داشته و علاوه بر روال معمول میز و صندلی، تخت هایی نیز به سبک قهوه خانه های قدیمی دارد که مشتریان برروی آن لم داده و پس از غذا از چای خود لذت می برند.

divider

رستوران مانسون

غذاهای آسیایی با وجود طعم های عجیب یا ناشناخته و چوب هایی که به جای قاشق به کار می روند و غذا خوردن را سخت تر می کنند، در سال های اخیر طرفداران زیادی در دنیا پیدا کرده اند، به همین دلیل به هرکدام از شهرهای توریستی دنیا که سر بزنید، یکی از آن ها را خواهید یافت. تهران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و رستوران مانسون، یکی از بهترین رستوران ها در زمینه غذاهای آسیای شرقی می باشد. پیشنهاد می کنم حداقل یک بار آن را امتحان کنید.

divider

رستوران لئون رستوران لاکچری تهران

همانطور که می شود از روی اسم این رستوران حدس زد، لئون، رستورانی ایتالیایی می باشد که به داشتن فضایی رومانتیک در هر چهار شعبه خود معروف است. این رستوران که در فهرست بهترین ها قرار می گیرد، قدمتی 27 ساله داشته و توانسته در تمام این سال ها با داشتن منویی ایتالیایی جزو پر طرفدارترین رستوران های تهران باشد.

divider

رستوران البرز

کمتر کسی پیدا می شود که نام رستوران البرز را به عنوان شیک ترین و بهترین چلوکبابی تهران نشنیده باشد. کباب های لذیذ 50 سانتی این رستوران، بسیار برای مهمانی های شما مناسب است و می توانید اطرافیانتان را تحت تاثیر قرار داده و خاطره ای به یاد ماندنی برایشان بسازید.

divider

شاندیز جردن رستوران لاکچری تهران

شیشلیک یکی از گران ترین غذاهای تهران است و رستوران شیشلیک شاندیز بلوار صبا در تهران معروفه به اینکه هر روز گوشتشو از مشهد می آره و شیشلیک رو به سبک شاندیز مشهد یعنی شعبه اصلی خودش سرو می کنه.

قطعا شیشلیک به تنهایی باعث نمی شه که این رستوران به جمع لوکس ترین رستوران های تهران در لیست ما اضافه بشه ولی باید بگم که این رستوران سعی کرده نه تنها در کیفیت غذا سطح بالایی رو حفظ کنه بلکه در سرویس دهی هم پیشتاز باشه.

divider

رستوران بیستانگو

آدرس: تهران، خیابان ولی عصر ، جنب هتل رامتین –

رستوران بیستانگو در هتل رامتین واقع در خیابان ولیعصر یکی از رستوران های لاکچری تهران هست. بر اساس توضیحاتی که در سایت این رستوران نوشته شده منوی غذایی این رستوران بین المللی است و سرآشپز این رستوران هم از سرآشپزهای معروف خارجی است.

قیمت غذاها بالاست و می تونم تضمین کنم جای دیگه ای این غذاها رو نمی تونی پیدا کنی چرا که منوی خیلی خاصی داره.

رستوران بیستانگو یکی از گران‌ترین رستوران ها در تهران هم به حساب می آد

divider

رستوران مستوران رستوران لاکچری تهران

رستوران مس توران مثل اسمش، دکور و فضای متفاوتی دارد و پر از چیزهای مسی است. غافلگیری! این چیزی است که در این رستوران زیاد تجربه‌اش می‌کنید هرچند که ممکن است کمی زیادی هم به نظر برسد. در بدو ورود برایتان آفتابه و لگن مسی می‌آورند که دستتان را بشویید و بعد نان محلی که در همان تنور رستوران پخته می‌شود با ماست محلی سرو می‌شود. مس توران، رستوران گرانی است و انواع و اقسام غذاهای ایرانی را دارد. از چلو گردن و آلبالو پلو و زرشک پلو بگیر تا آبگوشت چهارمغز و کباب شاه پسند. غذاهایی هم که بهتر است سفارش دهید همینهاست. در کل می‌گویند به یک بار امتحان کردنش می‌ارزد.

divider

رستوران بین المللی اسفندیار

غذاهای این رستوران که لیست عریض و طویلی دارد به صورت بوفه ارائه می‌شود و موزیک زنده هم در آن برقرار است.

آدرس: خیابان ولیعصر، روبروی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار،پلاک ۲۶

divider

رستوران هندی تاج محل

آدرس : تهران، ونک، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک ۲۹

لیست لاکچری ترین رستوران های تهران را با رستوران تاج محل شروع می کنیم. غذای هندی به خاطر خاص بودن آن یکی از گران ترین غذاهای تهران هم به حساب می آد. تعداد رستوران های هندی تهران زیاد نیست و رقابت زیاد دارد. رستوران تاج محل سال های سال یکی از رستوران های لاکچری در تهران به حساب می اومده. تجربه یک رستوران لوکس تهران رو به محض ورود به این رستوران تا سفارش غذا و خروج از رستوران می تونی به راحتی حس کنی. در لیست بهترین رستوران هندی در تهران تاج محل هم جای داره.

divider

رستوران نارنجستان رستوران لاکچری تهران

آدرس: تهران، سعادت آباد، بین میدان سرو و کاج، میدان شهرداری

تلفن: 22066060 - 22065353

در بالاترین طبقه برج سرو، یکی از بلندترین برجهای سعادت آباد، یک موقعیت استثنایی برای شما و مهمانانتان فراهم گردیده است. محیط بسیار لوکس، نمای بی مانندی از شهر تهران، موزیک کلاسیک زنده، یک کافی شاپ کامل، همگی رستوران نارنجستان را به جایی بی نظیر تبدیل کرده است. انواع غذاهای فرنگی و دریایی برای پذیرایی از شما در این رستوران تدارک دیده شده است.

divider

رستوران شمعدان رستوران لاکچری تهران

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر تقاطع نیایش بلوار اسفندیار جردن پلاک 46

رستوران شمعدان این روزها برای آنهایی که به دنبال یک رستوران مدرن و با تشریفات VIP می گردند یک پیشنهاد وی‍ژه دارد. پیشنهادی که می تواند رویاهای خیلی ها را محقق کند. شمعدان، یک رستوران بین المللیِ با سابقه و اصیل است که سالها پیش توسط فرانسوی ها در منطقه جردن تهران افتتاح شد. این رستوران قبل از انقلاب با نام«شاندلیه» شناخته می شد و تا کنون هم به عنوان یکی از باکیفیت ترین و استانداردترین رستوران های کشور باقی مانده است. منوی غذاهای دریایی رستوران شمعدان پرطرفدارترین منوی این رستوران است

divider

تهیه شده مجله اینترنتی دلگرم

مرضیه ملایری



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits