دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین رستوران ها با اجرای موسیقی زنده در تهران
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رستوران با موسیقی زنده در تهران: یکی از پرطرفدارین نوع رستوران؛ رستوران های با موسیقی زنده هستند. در این مطلب چند رستوران با موسیقی زنده در نقاط مختلف تهران جمع آوری کرده ایم که می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب شما باشد

رستوران با موسیقی زنده در تهران

یکی از محبوب ترین تفریحات خانوادگی،رفتن به رستوران و تجربه غذاها و محیط های جدید است. برای بهتر گذراندن یک روز دلگیر، مراسم تولد و مناسبت ها و یا قرارهای کاری و دوستانه؛ انتخاب رستوران مناسب اهمیت زیادی دارد. تنوع رستوران در شهر تهران کم نیست؛ اما یکی از پرطرفدارین نوع رستوران؛ رستوران با موسیقی زنده میباشد. در این مطلب چند رستوران با موسیقی زنده در نقاط مختلف تهران جمع آوری کرده ایم که می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب شما باشد

رستوران شهربانو

یکی از معروف ترین و لوکس ترین رستوران ها با موسیقی زنده است. شب ها برای شام می توانید از سلف سرویس رستوران استفاده کنید که از شنبه تا چهارشنبه نفری 78000تومان و شب های تعطیل 88000است. کیفت غذاها بالاست و پنج گروه موسیقی؛ از 8 تا12 شب آهنگ های پاپ و سنتی و ...اجرا می کنند. این رستوران سطح بالا که مناسب مهمانی های رسمیست؛ در شهرک غرب، بلوار دادمان، بلوار درختی، مجتمع تجاری خلیج فارس واقع شده است.

divider

رستوران شبستان

این رستوران با موسیقی زنده در مرکز تهران واقع شده است و فضا و دکور بسیار زیبا و سنتی دارد. البته ورودی که شما برای موسیقی زنده می پردازید بالاست؛ کیفیفت غذاها خوب و اجرای موسیقی زنده هم بسیار زیبا و عالی است. برای رفتن به شبستان؛ باید به خیابان استاد نجات الهی(ویلا) بعد ازچهار راه طالقانی پلاک 90 بروید.

divider

رستوران عالی قاپو

عالی قاپو شاید بهترین و لوکس ترین رستوران با موسیقی زنده در شمال تهران باشد. رستورانی که همه ویژگی های یک رستوران عالی را دارد: دکور و مکان بسیار زیبا، خوانندگان کاربلد؛ کیفیت عالی غذاها و رفتار حرفه ای پرسنل؛ باعث می شوند عالی قاپو بهترین انتخاب یک رستوران با موسیقی زنده در شمال تهران باشد. آدرس: ونک، ابتدای خیابان گاندی.

divider

رستوران ترمه

اگر دنبال یک رستوران خوب با موسیقی زنده در جنوب تهران می گردید؛ بهترین انتخاب رستوران ترمه در هتل فردوسی است. رستورانی سنتی با فضا و غذاهای عالی و البته موسیقی بسیار خوب و شاد. این رستوران در میدان امام خمینی،ابتدای خیابان فردوسی ،خیابان کوشک مصری،هتل بزرگ فردوسی قرار دارد.

divider

رستوران سروستان

این هم یک انتخاب خوب برای کسانی که از پیدا کردن رستوران با موسیقی زنده در غرب تهران ناامید هستند. این رستوران هر شب موسیقی زنده دارد و غذاهای با کیفیتش قطعا شما را راضی می کند.

divider

رستوران باباقدرت

کمتر کسی اسم این رستوران سنتی و مدرن با موسیقی زنده را نشنیده است. رستوران بسیار حرفه ای؛ سطح بالا و باکیفیت که در میدان هروی، خیابان وفا منش، نبش کوچه شمس، پلاک 53 قرار دارد.

divider

بهترین رستوران تهران با اجرای موسیقی زنده

سفره خانه سنتی آبان

یک سفره خانه دوطبقه که اتاق مخصوص قلیانش باعث می شود به خاطر دود اذیت نشوید. در این رستوران با موسیقی زنده؛ چای و میوه و شیرینی هم در اختیار شما قرار می گیرد و در مجموع یک انتخاب بسیار عالیست. آدرس: خیابان کریمخان، انتهای آبان جنوبی

divider

باغ رستوران شاهنامه فردوسی

باغ رستوران شاهنامه فردوسی تهران با بهترین غذاها و محیطی سرسبز و دلپذیر، آماده پذیرایی از شما می باشد.

divider

رستوران سنتی کلبه ایران

رستوران سنتی کلبه ایران از رستوران هایی هستش که هم غذاهایی خوب سرو میکنه هم قلیون داره. برای آشنایی با این رستوران با همگردی همراه باشید.


تهیه شده مجله اینترنتی دلگرم

مرضیه ملایری



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (2 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits