دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آیفون ۱۰ پلاس : قابلیت های بی نظیر IPhone ۱۰
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
آیفون 10 پلاس : کمپانی اپل در طراحی آیفون 10 پلاس از رنگ های جدیدی که تاکنون به چشممان نخورده است استفاده میکند که یک تغییر بزرگ در طراحی ظاهر آیفون 10 پلاس به حساب می آید .

با مجله اینترنتی دلگرم همراه باشید

چه انتظاراتی از آیفون 10 پلاس دارید ؟


کمپانی های زیادی در زمینه ی طراحی و ساخت تلفن همراه هوشمند فعالیت چشم گیری دارند اما مطرح ترین و برترین کمپانی ها در این زمینه ، کمپانی های اپل و سامسونگ می باشند که همیشه با یکدیگر سر جنگ دارند

به گونه ای که هر دو کمپانی همیشه در تلاش بوده اند تا گوشی هوشمندی را طراحی و تولید کنند که نسبت به گوشی های هوشمند تولید شده توسط رقیب خود بهتر و برتر باشد و همچنین دارای ویژگی ها و مقاومت بیشتری نیز باشد .

از این رو کمپانی سامسونگ به طراحی تلفن همراه هوشمند بی نظیر گلکسی نوت 9 پرداخت و آن را رونمایی کرد که زمان زیادی از عرضه ی این تلفن همراه هوشمند به بازار نمی گذرد .

این محصول دارای امکانات و ویژگی های فوق العاده بی نظیری می باشد که به نظر می رسد کمبود این ویژگی ها و امکانات در تلفن همراه هوشمند آیفون 10 پلاس که قرار است در آینده ای نزدیک رونمایی شود ، احساس شود .

از این رو در ادامه ی این مقاله قصد داریم شما را برخی از ویژگی ها و امکانات گلکسی نوت 9 که احتمال دارد در آیفون 10 پلاس آن ها را نبینید آشنا کنیم .


استفاده از یک قلم مشابه قلم S Pen


یکی از ویژگی ها و قابلیت های سری نوت تلفن های همراه هوشمند کمپانی سامسونگ که آن ها را در میان مردم فوق العاده جذاب نشان داده است ، قلم S Pen می باشد . درواقع بزرگترین وجه تمایز گوشی های هوشمند سری نوت سامسونگ با سایر گوشی های هوشند طراحی و تولید شده توسط این کمپانی همین قلم S Pen می باشد . مهم ترین بخش در طراحی قلم S Pen گوشی های سری نوت سامسونگ این است که قلم S Pen از ابتدا تاکنون دارای رشد تدریجی در قابلیت ها و امکاناتش بوده است .


در صورتی که کمپانی اپل در کنار آیفون 10 پلاس از چنین قلمی استفاده نکند می تواند جای خالی اش را با Wacom پر کند . اما کمپانی اپل اعلام کرده است که طراحی و ساخت قلم برای آیفون را سال ها است که در ذهن دارد و همچنین در آزمایشگاه خود در حال کار کردن بر روی آن می باشد اما استفاده از این قلم در کنار نمایشگر پروموشن به یک مجموعه ی کامل مبدل می گردد . به هر حال هنوز مشخص نیست که منظور از قلمی که قرار است در آیفون مورد استفاده قرار بگیرد همان قلمی است که در آیپد از آن استفاده می شود یا خیر ؟


پشتیبانی از قابلیت مولتی ویندوز به صورت Split View


زمانی که کمپانی اپل برای اولین بار از آیفون پلاس رونمایی کرد همه را شگفت زده کرد ، طراحی آیفون پلاس آنقدر خاص و بی نظیر بود که تاکنون هیچ یک از کاربران تلفن های همراه هوشمند مانند آن را مشاهده نکرده بودند .

چرا که آیفون پلاس به تنهایی یک اسمارت فون بزرگ به نظر نمی رسید و کاربران می توانستند در هنگام کار با آن تجربه ی کار با یک تبلت کوچک را هم کسب کنند چرا که آیفون پلاس به گونه ای طراحی شده بود که کاربران می توانستند در آن از اپلیکیشن ها به صورت افقی مشابه یک تبلت کوچک استفاده کنند و علاوه بر اینکه یک اپلیکیشن را به صورت افقی در صفحه نمایش آیفون پلاس می دیدند به راحتی می توانستند نمای لیست را نیز در کنار تصویر ببینند .

از این رو می توان گفت که کمپانی اپل عملکرد و کارایی دو دستگاه یعنی یک اسمارت فون بزرگ و یک تبلت کوچک را در قالب یک دستگاه طراحی کرده بود و به کاربران خود ارائه داده بود .

درنتیجه می توان پیش بینی کرد که صفحه نمایش آیفون 10 پلاس آنقدر بزرگ باشد که از قابلیت مولتی ویندوز به صورت Split View پشتیبانی کند .


استفاده از یک باتری بزرگ تر


یکی از مشکلات و ضعف های تمامی تلفن های همراه هوشمند که آیفون نیز از آن ها مستثنی نمی باشد ، طول عمر کوتاه باتری آن ها می باشد ، البته کمپانی های مطرح در زمینه ی طراحی و توسعه ی تلفن های همراه هوشمند مانند سامسونگ و همچنین اپل در زمینه ی مدیریت مصرف باتری گوشی های هوشمند خود پیشرفت چشم گیری کرده اند اما این مسئله به طور کامل حل نشده است . از این رو امیدواریم در طراحی آیفون 10 پلاس شاهد یک باتری بزرگ تر باشیم تا کمی از این مشکل حل کند .


طراحی متفاوت تر


امیدواریم کمپانی اپل در طراحی آیفون 10 پلاس از رنگ های جدیدی که تاکنون به چشممان نخورده است استفاده کند چرا که استفاده از رنگ های جدید در طراحی ، یک تغییر بزرگ در طراحی ظاهر آیفون 10 پلاس به حساب می آید .

ترجمه شده مجله دلگرم

مهتاب جهاندار



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits