دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی کامل با تب لت گلکسی Tab A سامسونگ
1
زمان مطالعه: 6 دقیقه
تبلت گلکسی Tab A دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی است که دوربین اصلی این تبلت دارای آپشن فوکوس خودکار می باشد

با مجله اینترنتی دلگرم همراه باشید تا شما همراهان همیشگی را با خصوصیات تب لت گلکسی Tab A بیشتر آشنا کنیم

آشنایی با تب لت گلکسی Tab A سامسونگ


در این مقاله قصد داریم شما را با یکی دیگر از محصولات جدید کمپانی سامسونگ ، تبلت گلکسی Tab A آشنا کنیم . این محصول دارای صفحه نمایش 10.5 اینچی ، پردازنده ی اسنپدراگون 450 ، باتری حجیم و ... می باشد که در ادامه ی مقاله به بررسی دقیق تر و جزئی تر هریک از مشخصات مذکور خواهیم پرداخت .


یکی از بزرگترین و معروف ترین شرکت های خوشه ای که در کره ی جنوبی در صنایع مختلف فعالیت دارد و درواقع یک شرکت چند ملیتی می باشد ، کمپانی سامسونگ است . همانطور که اشاره کردیم کمپانی سامسونگ در صنایع مختلفی فعالیت دارد که این صنایع شامل : لوازم خانگی ، صوتی ، تصویری و موبایل می باشد .

تاسیس کمپانی سامسونگ


جالب است بدانید که کمپانی سامسونگ زمانی که تاسیس شد فعالیت خود را به صورت یک کمپانی بازرگانی آغاز کرد به گونه ای که مواد غذایی را به نقاط مختلف صادر می کرد اما پس از گذشت مدت زمانی از صادر کردن مواد غذایی به طراحی و تولید لوازم خانگی منحصر به فرد و با کیفیت روی آورد و کارش با ساخت تلوزیون های سیاه و سفید آغاز کرد . فعالیت کمپانی سامسونگ در حیطه ی لوازم خانگی تا دهه ی 80 ادامه داشت تا اینکه این کمپانی در دهه ی 80 در کنار طراحی و ساخت لوازم خانگی بیشترین تمرکز و دقت خود را بر روی صنایع الکترونیک گذاشت ، تا جایی که امروزه نقش بزرگی در بازار لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی دارد و یکی از کمپانی های ابر قدرت به حساب می آید .

محبوب ترین محصولات کمپانی سامسونگ


در حال حاضر اگر بخواهیم در میان محصولات منحصر به فرد و با کیفیت کمپانی سامسونگ به یکی از محبوب ترین محصولات این کمپانی اشاره کنیم ، می توانیم بگوییم که موبایل ها و تبلت ها محبوب ترین و پر طرفدارترین محصولات کمپانی سامسونگ می باشند . چرا که دارای امکانات فوق العاده متنوع و کاربردی هستند که کاربران تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها را به سمت خود جذب می کنند .

تب لت های سامسونگ


کاربران تبلت ها به دلیل مزایای بسیاری که تبلت ها دارند مانند بهره مندی از سیستم عامل اندروید ، سهولت در استفاده ، موجود در اندازه ها و سایزهای مختلف و ... علاقه ی زیادی به داشتن تبلت دارند . حتی کارشناسان در بررسی وب سایت های خرید و فروش کالا به ویژه لوازم الکترونیکی متوجه شده اند که جستجوی محصول تبلت بیشتر از جستجوی سایر محصولات در این وب سایت ها بوده است .


یکی از مزیت هایی تبلت ها که باعث شده است هم در میان کودکان و هم در میان نوجوانان و میان سالان طرفداران زیادی داشته باشد صفحه نمایش آن می باشد ،چرا که صفحه نمایش تبلت از صفحه نمایش تمامی تلفن های همراه هوشمند بزرگ تر است از این رو تماشای ویدئو و یا عکس های مختلف در آن آسان تر و لذت بخش تر خواهد بود . علاوه بر این میانسال ها با استفاده از تبلت ها که دارای صفحه نمایش بزرگ تر هستند به راحتی می توانند وارد پیام رسان های مختلف شوند و پیام خود را تایپ و ارسال کنند . از این رو قصد داریم شما را با جدید ترین تبلت طراحی و تولید شده توسط کمپانی سامسونگ آشنا کنیم که گلکسی Tab A نام دارد .

تبلت گلکسی Tab A


تبلت گلکسی Tab A توسط کمپانی سامسونگ به گونه ای طراحی و ساخته شده است که برای هریک از افراد خانواده در هر رده ی سنی مناسب می باشد . به گونه ای که تمامی افراد خانواده از کوچک ترین فرد تا بزرگترین فرد به راحتی می توانند از این تبلت بی نظیر استفاده کنند و از آن لذت ببرند .

صفحه نمایش گلکسی Tab A


صفحه نمایشی که در طراحی و ساخت گلکسی Tab A مورد استفاده قرار گرفته است 10.5 اینچ می باشد . برای پردازش هر چه بهتر و سریع تر این تبلت از پردازنده ی فوق العاده ی هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون 450 در آن استفاده شده است که این پردازنده ی بی نظیر 1.8 گیگاهرتز می باشد .

دوربین گلکسی Tab A


همانطور که می دانید یکی از مهم ترین آپشن های موبایل ها و تبلت ها که برای کاربران خیلی اهمیت دارد کیفیت بالای دوربین می باشد . هر چند که کاربران بیشتر از تلفن های همراه هوشمند خود برای گرفتن عکس و فیلم استفاده

می کنند اما کمپانی سامسونگ با تعبیه ی دوربینی با کیفیت در طراحی و ساخت گلکسی Tab A توانسته است کاری کند که کاربران این تبلت به راحتی بتوانند با استفاده از آن عکس ها و فیلم های فوق العاده با کیفیتی را از لحظات شیرین خود به ثبت برسانند .

درواقع یکی از دلایلی که تلفن های همراه هوشمند و تبلت های کمپانی سامسونگ در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند کیفیت دوربین این دیوایس ها می باشد

از این رو مهم ترین دلیل برتری موبایل ها و تبلت های کمپانی سامسونگ نسبت به موبایل ها و تبلت های تولید شده توسط کمپانی های دیگر دوربین فوق العاده ی آن ها می باشد .


تبلت گلکسی Tab A دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی است که دوربین اصلی این تبلت دارای آپشن فوکوس خودکار می باشد و دوربین جلوی این محصول نیز دارای فلش می باشد از این رو در شب هم به راحتی می توانید با روشن کردن فلش این تبلت به راحتی از خود عکس سلفی بگیرید .

باتری گلکسی Tab A


تبلت گلکسی Tab A دارای باتری 7300 میلی آمپری می باشد که بر روی آن پورت USB Type-C و درگاه SD Card نیز تعبیه شده است . تبلت گلکسی Tab A از سیستم عامل رده بالای اندروید 8.1 اوریو بهره مند می باشد . از سایر ویژگی ها و آپشن های این محصول بی نظیر می توان به پشتیبانی از وای فای ، بلوتوث و NFC نیز اشاره کرد .

وزن گلکسی Tab A


یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر تبلت گلکسی Tab A وزن سبک آن می باشد به گونه ای که به راحتی می توانید آن را در هر جایی با خود به همراه داشته باشید چرا که وزن این تبلت برابر با 529 گرم می باشد و وزن نسخه ی LTE این تبلت برابر با 534 گرم می باشد .

divider

ترجمه شده مجله دلگرم

مهتاب جهاندار



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits