دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی ۱۰ تا از گرانترین دوچرخه ها در سال ۲۰۱۸
46
زمان مطالعه: 5 دقیقه
گرانترین دوچرخه در جهان کدام است ؟ هنوز Trek Butterfly Madoneبه ارزش500.000 دلار گران ترین است.

گرانترین دوچرخه های دنیا خیلی هیجان انگیز هستند. دوچرخه محیط زیست را الوده نمیکند و همچنین برای سلامی مفید است. دوچرخه سواری شما را جوان نگه میدارد، با سرطان مبارزه میکند، طبیعت را آلوده نمیکند، باعث کاهش وزن میشود و... لذا به این دلایل استفاده از دوچرخه در سراسر جهان رو به فزونی است. در قسمت از مجله دلگرم لیستی از گران ترین دوچرخه ها را معرفی میکنیم. قیمت بالای این دوچرخه ها به دلیل استفاده از مواد با ارزش و همچنین کاربرد آنها در موقعیت های خاصی است که دارند.

گرانترین دوچرخه های دنیا کدامند ؟


10) دوچرخه ‘Phanuel Krencker’s ‘Bicyclettes de Luxe’ به قیمت 34/425$ معادل 276 میلیون تومان

دوچرخه ‘Phanuel Krencker’s ‘Bicyclettes de Luxe’
دوچرخه ‘Phanuel Krencker’s ‘Bicyclettes de Luxe’

علاوه بر فیبر کربن و کروم، بدنه ی این دوچرخه از قطعات سفارشی ساخته شده است. رنگ کرم بدنه و قطعات براق آن باعث بازتاب نور در بدنه آن میشود. در چرخ جلو و عقب این دوچرخه ترمز های دیسکی به کار رفته و به طور خلاقانه ای آن را به یک از بهترین دوچرخه ها تبدیل کرده است.


9) دوچرخه Litespeed Blade به قیمت 40/788$ معادل 326 میلیون تومان

دوچرخه Litespeed Blade
دوچرخه Litespeed Blade

این دوچرخه خلاقانه , استحکام و کیفیت بی نظیری دارد و تجربه راندن آن به دلیل لاستیک های محکم و بدنه قوی آن بسیار لذت بخش است. این دوچرخه محصول مشترک MerLitespeed line در اواخر دهه 1980 است اما اکنون برندهای معروف اروپایی مانند Eddy Merckx آن را به بازار ارائه میدهند.



8) دوچرخه eRockit’s Electric Assist Bicycle به قیمت 44/000$ معادل 352 میلیون تومان

دوچرخه eRockit’s Electric Assist Bicycle
دوچرخه eRockit’s Electric Assist Bicycle

باتری استفاده شده در این دوچرخه نقطه قوت ان است که میتواند تا ده سال یا 50.000 کیلومتر دوام بیاورد. با وجود اینکه تمام دوچرخه های شرکت Erockit قیمتی بین 100 تا 500 دلار دارند اما این دوچرخه به دلیل الکتریکی بودن ان 44000 دلار قیمت دارد. با پدال زدن میتوانید باتری آن را شارژ کنید و هرچه سریعتر پدال بزنید تند تر میروید. اگر قصد خرید این دوچرخه را دارید اطمینان حاصل کنید که مکانی برای پارک آن دارید. زیرا وزن این دوچرخه 100 کیلو گرم است و نمی توانید آن از پله های آپارتمانتان بالا ببرید.


7) دوچرخه Montante Luxury Gold Collection به قیمت 46/000$ معادل 368 میلیون تومان

دوچرخه Montante Luxury Gold Collection
دوچرخه Montante Luxury Gold Collection

طراحی چشمگیر این دوچرخه زنانه، ترمز های جاده ای، دینام ،استفاده از چرم در دسته ها و فرمان و همچنین دیگر مواد با ارزش، قیمت ان را به 46000 دلار رسانده است.


6) دوچرخه Chrome Hearts X Cervelo Mountain Bike به قیمت 60/000$ معادل 480 میلیون تومان

دوچرخه Chrome Hearts X Cervelo Mountain Bike
دوچرخه Chrome Hearts X Cervelo Mountain Bike

این دوچرخه به دلیل کارایی و طراحی زیبای آن ارزش 60.000 دلار را دارد. نقش و نگار خیره کننده، زین چرم و طراحی هنری از ویژگی های این دوچرخه گران قیمت است.


5) دوچرخه Trek Madone 7 – Diamond به قیمت 75/000$ معادل 600 میلیون تومان

دوچرخه Trek Madone 7 – Diamond
دوچرخه Trek Madone 7 – Diamond

این دوچرخه در سال 2005 در نیویورک به حراج گذاشته و به قیمت 75000 دلار فروخته شد. قیمت بالای این دوچرخه ناشی از مواد گران بهایی است که در آن استفاده شده. از جمله الماس.


4) دوچرخه Auramania Crystal Edition Gold Bike به قیمت 114/000$ معادل 900 میلیون تومان

دوچرخه Auramania Crystal Edition Gold Bike
دوچرخه Auramania Crystal Edition Gold Bike

این دوچرخه زیبا ساخته کمپانی فرانسوی Auramania است. قاب، چرخ و اسپوک های طلایی آن قیمت این دوچرخه را به 114000 دلار رسانده است. زین و دسته فرمان این دوچرخه از چرم مرغوب ساخته شده اند.


3) دوچرخه Kaws – Trek Madone به قیمت 160/000$ معادل 1.5 میلیارد تومان

دوچرخه Kaws – Trek Madone
دوچرخه Kaws – Trek Madone

در یک مزایده به قیمت 160.000دلار به حراج گذاشته شد. این نشان میدهد هر دوچرخه ای که با لنس آرمسترانگ مرتبط است قیمت بالایی دارد! از ویژگی های این دوچرخه به طراحی چرخ دنده و لوازم جانبی جالب آن میتوان اشاره کرد.


2) دوچرخه Trek Yoshimoto Nara به قیمت 200/000$ به قیمت 1.6 میلیارد تومان

دوچرخه Trek Yoshimoto Nara
دوچرخه Trek Yoshimoto Nara

این دو چرخه که توسط لنس آرمسترانگ در 18 امین مسابقات دوچرخه سواری توردو فرانسه رانده شده است به قیمت 200.000 دلار در یک مزایده فروخته شد.


1) دوچرخه Trek Butterfly Madone به قیمت 500/000$ معادل 4 میلیارد تومان

دوچرخه Trek Butterfly Madone
دوچرخه Trek Butterfly Madone

در قسمت جلوی این دوچرخه بالهای واقعی پروانه را کار گذاشته اند. این دوچرخه توسط لنس آرمسترانگ در مسابقات سال 2009 رانده شده و در یک مزایده به قیمت 500.000 دلار فروخته شد. با این حال استفاده از بال های واقعی پروانه در آن، خشم مردم را جهت رفتار خشمگین علیه حیوانات بر انگیخته است.


امیدوارم از این مطلب لذت برده و گرانترین دوچرخه های دنیا را شناخته باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (46 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits