دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نحوه درآمد زایی از یوتیوب
3
زمان مطالعه: 6 دقیقه
به چندین روش می توان از طریق یوتیوب درآمدزایی کرد. تبدیل شدن به یکی از افرادی که بیشترین درآمد را از یوتیوب به دست آورده است موفقیت نهایی محسوب نمی شود، بلکه شما تنها زمانی موفق خواهید بود که بتوانید بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنید، با این حال در...

یوتیوب چگونه افراد را میلیونر می کند؟ کسب درآمد از یوتوب YouTube

مطمئناً شما هم به مانند من و خیلی از افراد دیگر با وبسایت یوتیوب و خدمات آن آشنایی دارید. اگر دقت کرده باید تمامی ویدئوهای موجود در این پلتفرم اشتراک ویدئو زیر مجموعه یک سری از کانال ها هستند که توسط افراد مختلف اداره می شود. شاید با دیدن این ویدئوها از خود پرسیده باشید که دلیل گذاشتن این همه زمان و هزینه برای ساخت ویدئوها از طرف این افراد چیست. حقیقت این است که این افراد به طور رایگان کار نمی کنند در واقع این دست از افراد با ایجاد کانالها با موضوع مد نظر و مورد علاقه خود و ساخت ویدئوهای مختلف و جذاب، سعی در جذب افراد مختلف را دارند.

تا به این طریق یعنی تماشای ویدئوهایشان توسط افراد مختلف و با توجه به سیستم پرداختی این وبسایت کسب درآمد کنند.در حال حاضر از چند روش مختلف می توان در این وبسایت درآمد زایی کرد که از مهمترین الگوهای کسب درآمد آن سیستم تبلیغاتیست. البته اغلب این کانالها غیر از روش پیشفرض که همان تبلیغات است از حداقل یک روش دیگر نیز استفاده می کنند.اگر شما هم به مانند من مشتاق هستید بدانید که این افراد چگونه و با چه روشهایی از این پلتفرم اشتراک ویدئو درآمد کسب می کنند پیشنهاد می کنم ادامه این مطلب را از دست ندهید. با دلگرم همراه باشید.

درآمدزایی از طریق یوتیوب

تبلیغات: به عنوان منبع اصلی کسب در آمد در پلتفرم یوتیوب:

پلتفرم یوتویب در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی از ویژگی های خاص و منحصر به فرد برخوردار بوده که شرکت گوگل با تعیین سیاست هایی نسبت به اشتراک سهم تبلیغات با افرادی که ویدئو تهیه می کنند اقدام کرده و می کند. گفتیم انحصاری. در واقع علت این خاص بودن همین بحث کسب درآمد است چرا که شما در سایر شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک به صورت مستقیم نمی توانید کسب درآمدی داشته باشید.شاید این سوال برایتان پیش آمده که چه میزان از حق پخش تبلیغات به خالقان ویدئوها پرداخت می شود.

در واقع میزان پرداختی گوگل برای این دست از کاربران به ازای هر تبلیغ 55 درصد پول دریافتی است. اینکه به چه میزان از تبلیغات برای شما درآمد کسب شده به طور قابل توجهی به موضوع ویدئو، تعداد بازدیدکنندگان ویدئو و درخواست تبلیغات برای نمایش در ویدئوهای شما وجود دارد.نرخ تبلیغات به طور محسوسی وابسته به عوامل متعددیست اما به صورت میانگین به ازای هر 1000 بازدید، حدود 2.5 دلار در آمد وجود دارد که چیزی حدود 1.38 دلار آن به خالق ویدئو و کانال خواهد رسید.

درخواست و پیشنهاد تبلیغات از سوی شرکتها:

اگر کانالی آنقدر بزرگ باشد که کاربران زیادی را در دل خود جای داده باشد معمولاً شرکت هایی هستند که وارد مذاکره با افراد شده تا بتوانند از این طریق تبلیغ کالاها و محصولات خود را در لابه لای ویدئوهای شما قرار دهند.

فروش کالاها به صورت مستقیم:

یکی دیگر از روش های کسب در آمد از کانالها تبلیغ مستقیم کالاهای خود خالق کانال در ویدئوهای کانالش است در واقع این افراد با فروش کالاهایی نظیر تی شرت، پوستر، کتاب و .. سعی می کنند علاوه بر کسب درآمد از سیستم تبلیغی پیشفرض خود گوگل، درآمد جداگانه ای نیز داشته باشند. این حالت می تواند نتیجه به نسبت مثبت تری را به دنبال داشته باشد چرا که دنبال کنندگان کانال شما با خرید اجناس مد نظر خود از شما به نوعی حس وفاداری خود را نیز به شما اعلام کرده اند.

کمک های مستقیم:

علاوه بر روش های گفته شده در بالا، روش دیگری نیز وجود دارد و آن درخواست واریز مستقیم مبلغی دلخواه برای کمک به اداره و ادامه دار بودن ویدئوهای کانال با کیفیت هر چه بیشتر است. از این روش همچنین می توان برای محدود کردن ویدئو و محتوای خاص به افرادی که کمک های مستقیمی کرده اند استفاده کرد.

مهارت های مورد نیاز:

ناگفته مشخص است که این دست از افراد برای آنکه بتوانند در کار خود موفق بوده و روز به روز نیز پیشرفت کنند لازم است تا مهارت هایی را در این زمینه دانسته و نسبت به تقویت و بروز کردن آن ها اقدام کنند از جمله این مهارت ها می توان به قدرت بازیگری و نمایش، تدوین ویدئو متناسب با استانداردهای روز و خلق موضوعات جذاب و غیر تکراری اشاره کرد.

همچنین بخوایند:

وی چت و لاین چگونه درآمدزایی می کنند؟

رکورد جدید در یوتیوب

آشنایی بیشتر با بتنی موتا پرطرفدارترین دختر یوتیوب!

درخواست نمایش کلیپهای افراد از سازمانها:

گاهی اوقات برخی از شرکت ها برای نمایش کلیپ شما در لا به لای ویدوهای خود مجبور هستند برای این کار مجوزی و قراردادی کتبی را با شما امضاء کنند. این امر به خودی خود موجب می شود هزینه ای را از این شرکت ها دریافت کنید.

کسب درآمد آسان نیست:

شاید در نگاه اول فکر کنید که این افراد کار ساده ای داشته و به راحتی درآمد زیادی را کسب می کنند اما حقیقت این است که کسب در آمد به این روش به هیچ وجه آسان نبوده و نیست چرا که تهیه محتوای جذاب و غیرتکراری با وجود رقیب های سرسخت، کاری سخت و طاقت فرسا بوده و جذب مخاطب نیز چالش های خاص خود را دارد حتی داشتن مخاطب نیز بنا به دلایلی نمی تواند درآمد شما را به ازای هر ماه تضمین کند. در واقع تنها چیزی که در این شرایط نیز است علاقه و پشتکار بالا بوده تا شما را دلسرد نکند.

مطلب امروز هم به پایان رسید امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد منتظر مطالب اختصاصی مجله دلگرم در روزهای آتی باشید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits