دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
گلوله جادویی پنتاگون خودش به دنبال هدف می رود !
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گلوله جادویی پنتاگون خودش به دنبال هدف می رود-گلوله جادویی -پنتاگون- هدف -هدف متحرک-دارپا-گلوله خودفرمان-تسلیحات هوشمند-گلوله هوشمند-نظامیان پنتاگون

دارپا گلوله‌ای جادویی ساخته که آن‌قدر دنبال هدف متحرک می‌رود تا به آن اصابت کند.

سازمان پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفتهٔ دفاعی پنتاگون موسوم به DARPA به دنبال توسعه تسلیحات هوشمند در صنایع نظامی جدیدترین محصول خود بنام گلوله‌های هوشمند خودفرمان را مورد آزمایش قرارداد.

در ساخت این گلوله از فناوری EXACTO استفاده‌شده که دارپا سال گذشته آن را رونمایی کرد. گلوله خودفرمان قادر به حمله به هدف در حال حرکت و در حال طفره رفتن است.

در ویدئوی جدید منتشرشده از سوی این سازمان که فوریه 2015 منتشرشده ، جبران شتاب هدف در حال حرکت را کرده و به‌شدت به نیم‌تنه هدف اصابت می‌کند.

هوشمند شدن تسلیحات چند سالی است توسط نظامیان پنتاگون در دستور کار قرارگرفته و هر از چند گاهی از محصولات خود رونمایی می‌کنند.

گلوله جادویی پنتاگون

گلوله جادویی پنتاگون خودش به دنبال هدف می رود !

مجموعه تفنگ و گلوله هوشمند برای تک‌تیراندازان در مناطقی مانند افغانستان (به گفته مسئولان طرح) که باد و زمین غبارآلود مانع اصلی به شمار می‌رود، کاربرد دارد و این فناوری بدین سو می‌رود تا بتواند در آینده هدف پنهان‌شده را نیز یافته و تک‌تیرانداز زودتر از حد معمول ماشه را بچکاند، چراکه گلوله کار خود را خواهد کرد!



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits