دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دعا برای آشتی زن و شوهر از راه دور

بهترین دعا برای آشتی زن و شوهری که از هم دور هستند

دعا برای آشتی زن و شوهر از راه دور
106
زمان مطالعه: 7 دقیقه
علاوه بر راهکارهای روانشناسی و عاطفی خواندن دعاهای قرآنی و احادیث امامان در جلب محبت و علاقه بین زن و شوهر تاثیر بسزایی دارد.

دعای جلب محبت از راه دور چطور خوانده می شود؟

به گزارش دلگرم : آیا بدنبال دعای برگشت از طلاق هستید؟ همسرتان ترکتان کرده است و بدنبال دعای برگشت شوهر به خانه هستید؟ می خواهید مشکلتان را با دعا برای آشتی فوری حل کنید؟ به دنبال یک ختم مجرب برای جلوگیری از طلاق هستید؟ همه جارا برای دعا برای آشتی کردن زن و شوهر جستجو کردید؟

زیباترین ذکر دعا برای آشتی بین دو نفر از راه دور

قبل از هر چیز به یاد داشته باشید: برای موفقیت در ایجاد روابط عاشقانه و بهبود روابط زناشویی لازم است دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید:

وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: 39 و 40) و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با تکنیک ها، مهارت های بهبود و بازگرداندن رابطه "حتی بدون برقراری ارتباط" به شما تیم روانشناسی نوین بینش را معرفی می کنیم. این تیم روانشناسی با بهره گیری از آخرین تکنیک های روانشناسی در زمینه بهبود روابط عاطفی و ایجاد عشق آماده کمک به مراجعین محترم است.

دعا برای جلب محبت پسر از راه دور

دعا و طلب از خدا هم همیشه مهم است. در عین این که با کسب کمالات خود را دوست داشتنی می سازیم، باید از خدا هم بخواهیم ما را محبوب بندگان خودش کند و عرض کنیم:«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

دعا برای صلح و آشتی بین دو نفر

«اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم»

دعا برای افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر

دعای مهر و محبت فوری از راه دور

«اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ»

دعای جلب محبت سریع از راه دور

دعای شریف ذیل را پس از نماز صبح قرائت کند و این بر این عمل مداومت ورزد. در ایجاد محبت و تسخیر قلوب بسیار موثر و مجرب است. ( اللَّهُمَّ اِقْذِفْ فِی قُلُوبِ اَلْعِبَادِ مَحَبَّتِی وَ ضَمِّنِ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرْضَ رِزْقِی وَ أَلْقِ اَلرُّعْبَ فِی قُلُوبِ أَعْدَائِکَ مِنِّی وَ اُنْشُرْ رَحْمَتَکَ لِی وَ أَتْمِمْ نِعْمَتَکَ عَلَیَّ وَ اِجْعَلْهَا مَوْصُولَهً بِکَرَامَتِکَ إِیَّایَ وَ أَوْزِعْنِی شُکْرَکَ وَ أَوْجِبْ لِیَ اَلْمَزِیدَ مِنْ لَدُنْکَ وَ لاَ تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لاَ تَجْعَلْنِی مِنَ اَلْغَافِلِینَ ).

بهترین دعا برای تسخیر قلب دیگران حتی از راه دور

برای زیاد شدن عشق و محبت فرد مورد نظرش از راه دور، آیه شریفه ذیل را هفت مرتبه بر یک خوردنی شیرین بخواند و آنرا به فرد مطلوب بخوراند محبتش بسیار زیاد خواهد شد. ولَقَدْ فَتَنَّا سُلَیْمَانَ وَأَلْقَیْنَا عَلَى کُرْسِیِّهِ جَسَدًا ثُمَّ أَنَابَ ﴿سوره مبارکه ص آیه شریفه ۳۴﴾ ترجمه : و قطعا سلیمان را آزمودیم و بر تخت او جسدى بیفکندیم پس به توبه باز آمد .

دعای جلب فوری محبت قوی و مجرب

هر کس هفت مرتبه آیه 7 از سوره ممتحنه را به کف دست خود بخواند و بدمد،سپس به صورت خود بکشد،هرکه او را ببیند دوستش بدارد. «عَسَی اللهُ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَ بَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَةً وَ اللهُ قَدیرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحیمٌ» اگر میخواهی دوستت بدارند؛ اگر میخواهی همه تو را دوست بدارند همیشه با وضو باش این آیه را هم با گلاب و زعفران نوشته و همراه خود نگه دارید یُحِبّونَهُم کَحُبِّ الله اَلذینَ امَنوا اَشَدَّ حُبّاًْ لِلّه.

دعای عاشق کردن با فلفل سیاه

اگر خواهی کسی را محب خود گردانی بستان 41 دانه فلفل سیاه را چهار نوبت بخوان بر هر دانه فلفل یک مرتبه سوره قریش را و در آتش اندازد که از محبت بیم است دیوانه گردد و آنکس بی خود گردد و فلفل از آتش بیرون آورد تا هلاک نشود. بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم لإیلافِ قُرَیْشٍ ﴿١﴾ إِیلافِهِمْ رِحْلَةَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ ﴿٢﴾ فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ ﴿٣﴾ الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ ﴿٤﴾

حتماً بخوانید:
زیباترین ذکر دعا برای آشتی بین دو نفر | آشتی بین زن و شوهر

زیباترین ذکر دعا برای آشتی بین دو نفر | آشتی بین زن و شوهر

دعای آشتی میان دو نفر _ دعا برای آشتی از راه دور و دعای سریع الاجابه برای آشتی دعاهایی هستند که خیلی زود مورد اجابت قرار می گیرند و کدورت ها را پایان…

دعا برای آشتی کردن و جلوگیری از طلاق

برای استجابت دعا و دوستی خلایق و بستن بدگویی و زبان دشمنان در مدت چهل روز هر روز 1333 مرتبه و اگر نتواند 666 مرتبه و اگر نتواند 66 مرتبه بخواند : یس وَالْقُرْآنِ الْحَکِیمِ ص وَالْقُرْآنِ ذِی الذِّکْرِ ق وَالْقُرْآنِ الْمَجِیدِ ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

دعا برای آشتی بین دو دوست

حرف اول اسم شخص را که می خواهی تصرف و تسخیر کنی پیدا کن و با اسم آن حروف یکصد بار آنرا قرائت کن مثلا اگر نام شخص محمد بود حرف م را پیدا کن و زیر آن یا باری قید شده و یکصد بار بگو : یا باری یا مالک سخرلی قلب محمد الی.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (106 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits