دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دعا برای باز شدن بخت و ازدواج
138
زمان مطالعه: 9 دقیقه
دعا براى فراهم شدن زمینه ازدواج یا همسری شایسته از کارهای مستحب و مورد ترغیب خداوند است چرا که قبل از اقدامات شخصى و تصمیم گرفتن بر اساس فهم و شناخت فردى،به خداوند روى آورده و از او خیرخواهى نموده ‏اید و از او هدایت جسته ‏اید.

دعاهای کلیدی و موثر برای بخت گشایی فوری و ازدواج

برای ازدواج سریع دختر خانمها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله پس از چهل روز در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود. آن دعا این است :

(لا اله الا الله والله اکبر أسالک اللهم بعد أربعین ورحمتک ان تتفضل على فلانه بنت فلانه ببعل مبارک فإنها بیدک ولا یملکها غیرک یا ذو الفضل العظیم والوجه الکریم والإحسان القدیم وصلى الله على محمد واله الطیبین الطاهرین ).

دعا برای گشایش بخت که ردخور ندارد

به جای فلانه بنت فلانه نام خود و مادرش را بنویسد.برای جلب خواستگار زیاد و تسهیل امر ازدواج ، با حضور و توجه قلبی سوره های مبارکه ذیل را بر آبی پاک قرائت کند و در روز جمعه قبل از اذان مغرب با آن آب غسل کند و بعد از آن سوره مبارکه طه را سه مرتبه قرائت کند ، به اذن خداوند متعال خواستگاران زیادی پیدا خواهند شد.

سوره های مبارکه ذیل را قرائت کند :

۱-سوره الفلق ( ۷ مرتبه ).

۲-سوره الناس ( ۷ مرتبه ).

۳-سوره الإخلاص ( ۷۱ مرتبه ).

۴-سوره طه ( ۲ مرتبه)

۵-سوره الکافرون ( یک مرتبه ) .

دعایی برای ازدواج فوری و بخت گشایی سریع

برای میسر شدن و تسهیل امر ازدواج ، سوره مبارکه الفجر را یکبار بر مقداری آب پاک بخواند و سپس مقداری مناسب حنا در آن آب بریزد و حنا را بر موهایش بگذارد (ترجیحا روز جمعه صبح این کار را انجام دهد). سپس در روز جمعه بعد از نماز عصر اعمال ذیل را انجام دهد :اول اینکه : سوره مبارکه الرحمن را هفت بار قرائت کند و سپس این دعا را بخواند:

(اللهم بحق عروس القرءان سوره الرحمن اجعلنی عروسا لبعل مبارک یعیننی على طاعتک.)

دعا برای باز شدن بخت و ازدواج

دوم اینکه: در یک ورقه بدون خط این حرز را بنویسد و بر گردن آویزد (در کیف دعا بر گردن بیاویزد) :
۱۰ مرتبه بسم الله بنویسد. سپس ۱۰ مرتبه حرف واو را بنویسد ( و ) . بعد از آن سه مرتبه حرف میم را بنویسد ( م ) . و بعد از آن سه مرتبه حرف لام را بنویسد ( ل ) . و سپس این آیه شریفه را بنویسد:

بسم الله الرحمن الرحیم ” وأذن فی الناس بالحج یأتوک رجالا وعلى کل ضامر یأتین من کل فج عمیق لیشهدوا منافع لهم.

و در پایان حرز بنویسد:

( اللهم ابعث بعلاً صالحاً یأتی لفلانه بنت فلانه بحق هذه الأسماء وبحق محمد واله الطیبین الطاهرین . )

بجای فلانه بنت فلانه نام خودش و مادرش را بنویسد.

ختم مجرب برای بخت گشایی و ازدواج

برای پسران و دخترانی که امر ازدواج بر آنها سخت شده است و با مشکل مواجه شده اند ختم شریفه ذیل که مجرب است و مدت آن یک هفته است پیشنهاد میشود:

  • هفتاد مرتبه آیه الکرسی بخواند.
  • هفتاد مرتبه سوره اخلاص قرائت کند.
  • هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس را قرائت کند.
  • هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کند.
  • این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد.

دعای ازدواج و بخت گشایی آسان و سریع

برای دخترانی که امر ازدواج آنها قدری به تاخیر افتاده و میخواهند که سریعتر ازدواج کنند دعا و حرز ذیل برای تسهیل و انجام ازدواج فوری و گشایش بخت آسان و سریع بسیار موثر است. آن حرز و دعا این است :بیست و پنج مرتبه حرف واو ( و ) را بر پارچه ای از حریر سبز بنویسد. سپس این آیه شریفه را بنویسد :
بسم الله الرحمن الرحیم ” وأذن فی الناس بالحج یأتوک رجالا وعلى کل ضامر یأتون من کل فج عمیق لیشهدوا منافع لهم “.این حرز را با خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله ازدواج سریع و آسان خواهد داشت.

این اعمال جهت بانوان و تیسیر ازدواج آنان است:

1- در روز دعای مقنعه را نوشته در زیر مقنعه یا حجاب و شب هنگام آن را زیر بالش می گذارید.

2- سوره احزاب را عصر جمعه با مداد یا با قلم و زعفران و گلاب بر تکه ای از لباسی که می پوشید نوشته سپس آن را در کوزه ای می گذارید و درب آن را می بندید یا آن را در یکی از گوشه های منزل یا باغ پنهان می کنید.

3- سوره فتح را تا "عزیزا حکیما" با گلاب و زعفران بر یک تکه از لباس می نویسید و آن را به لباس خود وصل می کنید به مدت 7 روز در سمتی که قلب شما قرار دارد. روز هفتم این رقعه یا تکه لباس را برمی دارید، می شورید و آب آن را بر روی سر خود می ریزید. در این یک هفته هر شب نیز 100 مرتبه ذکر "یا لطیف" بگویید.

4- روزانه 110 مرتبه بگویید: یا جامع بین الناس لیوم لاریب فیه أن الله لا یخلف المیعاد إجمع بنی و بین زوج مومن ، دعای مقتنعه نیز این است: بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله و بالله و من عند الله و ألیه ترجعون هو الذی خلقکم من نفس واحده و خلق منها زوجها باسم: ما از خدا گم شده ایم...

حتماً بخوانید:
دعایی مجرب و قطعی برای ازدواج سریع و موفق

دعایی مجرب و قطعی برای ازدواج سریع و موفق

دعایی برای ازدواجی سریع با همسر خوب _ خواستن و دعا برای ازدواج جوانان از کارهای حسنه ای است که در روایات متعدد به آن سفارش شده است.

بهترین زمان خواندن دعا جهت باز شدن بخت

بهترین زمان آن یکی از روز های پنج شنبه یا جمعه بعد از نماز صبح می باشد که به مدت چهار هفته(یعنی چهار پنجشنبه یا چهار جمعه)خوانده می شود. مادر برای هر یک از هفت بانوی والامقام دو رکعت نماز به جا آورد و پس از هر دو رکعت صد صلوات بفرستد ، می تواند به جای صلوات سوره مبارکه یس را (یک بار) تلاوت کند این سوره هفت مبین دارد در انتهای هر مبین دست ها را به سوی آسمان بلند کرده و بگوید به حق حضرت خدیجه به من عروس یا دامادخوب عطا فرما.
در هر مبین خداوند را به حق یکی از بانوان سوگند دهد. ( پسران و دختران) (این ختم را باید مادر انجام دهد اگر کسی مادرش همکاری نمی کند و یا درقید حیات نیست از این دستورالعمل صرف نظر نماید) در ابتدا و انتهای ذکرها ، دعاها و آیات بیان شده چهارده صلوات ذکر شود.

صلوات رمز استجابت دعاست : صلوات رمز استجابت دعاست و عدد ۱۴ به تعداد چهارده معصوم آمده که خود مقدس و راه گشاست.

دعای بخت گشایی

چه کنیم بخت ها راحت تر باز شوند

خداوند فرموده است : دوست دارم بنده من به در گاه من بسیار دعا کند که نوع دعا و شرایط دعا مهم است. برای هر دعایی یک سازمان خاصی وجود دارد که از نوع دعا استفاده می شود. از عوامل قوی برای استجابت دعا این است : اگر کسی خدا را به اسم اعظم او صدا بزندحاجتش روا می شود.در روایات آمده که اسم اعظم در سوره حمد است. برخی یا حی یا قیوم بعضی ذوالجلال و الاکرام و عده ای بسم الله الرحمن الرحیم را اسم اعظم دانسته اند.

اسم اعظم : گروهی می گویند اسم اعظم در سوره های حمد ، توحید و قدر و در آیه الکرسی می باشد. بعضی سه آیه آخر سوره حشر و سه آیه آخر سوره بقره گفته اند. اگر این آیات به صورت ترکیبی به مدت چهل روز بعد از نماز صبح تلاوت شود قویا اثر گذار است. هر گاه نماز صبح در اول وقت خوانده شود چهار رکعت محسوب می شود زیرا آن وقت ، زمان جا به جایی دو فرشته کاتب است یعنی جابه جایی کاتبان اعمال شب با کاتبان اعمال روز است. به خاطر همین نماز صبح که دو رکعت است هرگاه در اول وقتش اقامه شود در دو جا نوشته می
شود و چها رکعت محسوب می شود. حال اگر نماز صبح در اول وقت خوانده شود این خود باعث خوشنودی خداوند از آن بنده می گردد و پس از ۱۴صلوات این آیات و سوری که اسم اعظم در آنها وجود داشته و پخش است قرائت گرددچطور ممکن خواسته آن بنده برآورده نشود.مکمل آن هم دستورالعمل هایی است گفته شد. مانند ختم بسم الله الرحمن الرحیم ، سوره احزاب در کوزه ، نگین فیروزه ، ختم صلوات ، دعای چهل کلید.

استغفار کردن به درگاه خداوند قبل از دعا : فرد قبل از این که وارد بر موارد فوق شود شروع کند به استغفار کردن ، الهی العفو ـ الهی استغفرالله و اتوب الیه بگوید.

حتماً بخوانید:
۱۲ دعای مجرب برای ازدواج با شخص مورد نظر

۱۲ دعای مجرب برای ازدواج با شخص مورد نظر

برای ازدواج با شخص مورد نظر، دعا ها و ذکر های گوناگونی وجود دارد که در این مقاله 12 نوع دعای مجرب و فوق العاده برای ازدواج با شخص مورد نظر و محبوب…

اگر بگویی کسی که با سحر جادو فردی را مجبور می کند که با او ازدواج کنداین چه حکمی دارد؟

درپاسخ می گوییم : این شخص این را بداند که سحر و جادو روزی به انتها رسیده و ابطال می گردد. این کار یعنی سحر و جادو مقطعی است ولی ضربه اش دائمی است . حال اگر پرسیده شود پس ذکر در این جا چه حکمی را پیدا می کند؟ در جواب می گوئیم : ذکر باعث وادار کردن شخص نمی شود چون با ذکر از خدا درخواست می کنید و خداوند به برکت آن ذکر دعایتان را اجابت می رساند. در زمان پیامبر اعظم به وساطت پیامبر دختری به نام دلفا که از مکنت مالی خوب و موقعیت اجتماعی بالائی برخوردار بود به عقد غلامی در آمد. استفاده از آدم های معتبر و افراد امین در امر خواستگاری مهم است. دعای پدر و مادر در حق فرزند مستجاب است. اگر فرزند اعمالی را انجام دهد و موجبات ناراحتی والدین خود را فراهم کند این نارضایتی موجب عدم پیشرفت امور شخص می گردد از جمله امر ازدواج. صله رحم علاوه بر زیادی عمر باعث اجابت دعاست.

صدقه : رفع بلا می کند لذا با صدقه دفع بلا کنید. این را هم توجه داشته باشیداگر در زندگی آدم بدی گیرتان بیفتد این هم بلاست که بر شما نازل شده است.پس با صدقه روزانه دفع هر گونه بلا نمائید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (138 رای)  

۳ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

آرش | ۱ ماه پیش
اینا با هزار نذر ونیاز ودعا وامامزاده میرن خونه بخت اما بخت پسر مردم را سیاه می کنند یادشون میره کی بودند وچی گفتند وچی شدند؟!!!!!
0
2
ناشناس | ۲ سال پیش
سلام یعنی واقعاایناروانجا
م بدیم اثر داره؟؟؟؟؟
4
21
فاطمه | ۳ سال پیش
با سلام و خسته نباشید خاستم بپرسم برای ٧ دعایی ک خانده شود براب و بعد با ان اب غسل کنیم ب چ نیت غسل را بجا اوریم غسله چه بگوییم باسپاس.
18
43

hits