دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چگونه می توانیم فرشته ها را ببینیم ؟
61
زمان مطالعه: 4 دقیقه
دسته‌ای از فرشتگان، حاملان عرش خدا و همان‌ها یا دسته‌ای دیگر، شفاعت کنندگان مؤمنان هستند .

چگونه فرشتگان را ببینیم؟

خداوند فرشته‌های نگهبان را برای ما منصوب کرده و به احتمال زیاد، شما تاکنون حضور آنها را که مایه‌‌ی آرامش و آسودگی هست، در زمانیکه ناراحت یا ترسیده‌اید، احساس کرده‌اید.

شاید شما پیغام‌های الهی که به شما راهنمایی‌های حفاظتی می‌دهند را شنیده باشید. شما همچنین می توانید یاد بگیرید که چه طور فرشته‌ها رو ببینید.

بچه‌ها و جوانان به راحتی می توانند فرشته‌ها روا ببینند، به خاطر اینکه آنها اصلا نگران نیستند که آیا این تصور آنهاست یا خیر. آنها چیزهایی را که مشاهده می کنند، خیلی ساده می بینند و می‌پذیرند.

فرشته‌ها به اندازه و شاید حتی خیلی بیشتر از آن چیزی که ما دوست داریم با آنها ارتباط برقرار کنیم، دوست دارند که با ما به صورت دیداری ارتباط برقرار کنند.

آنها با نشان دادن حضورشان، به ما کمک می‌کنند تا بتوانیم با آنها ارتباط داشته باشیم.

خیلی از مردم به اشتباه اعتقاد دارند که بصیرت و روشن‌بینی یعنی دیدن فرشتگان به صورت کاملا مشخص، یا با چهره‌های مات که ساختار فیزیکی و سه بعدی شبیه به زندگان دارند. باید با چشم ذهن فرشتگان را ببینیم.

در صورتیکه بسیاری از مثال‌های روشن‌بینی و بصیرت شبیه به تصویرهای ذهنی هستند که شما در خیال‌پردازی یا رویای شبانه می بینید.

اما از آنجایی که، این تصویر در چشمهای ذهن شماست کمتر واقعی یا معتبر به نظر می‌آید. زمانی که من این را به دانش‌آموزانم توضیح دادم، اکثر آنها اعتراف کردند که با این تفاسیر پس تا به حال، آنها فرشتگان را دیده اند.

با ذهن باز و تمرین، اکثر مردم می توانند توانایی دیدن فرشتگان با چشمان باز را در خود ایجاد کنند.

دیدن فرشته ها چگونه است ؟

به عبارت دیگر، آنها می توانند به یک فرد نگاه کنند و فرشته‌ای که روی شانه‌های او در حال پرواز کردن هست را ببینند.

اگر چه برای شروع تمرین‌های روشن‌بینی، در حالی که تلاش میکنند فرشته های یک فرد رو ببینند، معمولا باید چشمهای فیزیکی خود را ببندند. سپس، در چشم ذهنشان، آنها تصاویری از فرشتگان نگهبان آن فرد خواهند دید.

بعضی از مردم، نور یا رنگ‌هایی را در مراحل ابتدایی بصیرت می بینند. بعضی دیگر، تصویر زودگذری از سر یا بال فرشتگان را مشاهده می کنند.

بعضی از مردم، فرشته‌ها را به صورت نیمه شفاف، بیرنگ یا کدر با رنگ‌هایی که سوسو زنان از آنها تابیده می‌شود، می بینند. حتی بقیه، آنها رو به صورت موجودات زنده، با موها و لباس‌های رنگ روشن می بینند.

در طول زمان‌های پر دغدغه یا در زمان عبادت عمیق، بعضی از مردم، به وضوح با فرشتگان رویارو شده‌اند، مشابه با تمرین تجسم خلاق.

دیدن فرشته ها

درحالت کاملا بیدار، با چشمهای کاملا باز، می شود فرشته‌ها را دید، که می توانند شبیه به انسان باشند یا شبیه به تصویر سنتی فرشتگان با بال و لباس بلند.

آن فرد حتی می تواند در این حالت، فرشته را لمس کنه یا صدای او را بشنود ولی متوجه نشود که او موجودی غیر از انسان است تا زمانی که کاملا ناپدید شود.

کره های نور در عکاسی جدیدترین راهی ست که با آن می شود فرشتگان را دید

یکی از جدیدترین راه‌هایی که فرشتگان خود را به ما نشان می دهند ظاهر شدن آنها در عکس‌ها به صورت کره‌ای از نور می‌باشد.

اگه شما آرزو دارید که مدارکی از بودن فرشتگان ببینید، میتوانید آنها رو در عکسها ببینید! زمانیکه عکس‌ها چاپ می‌شوند، تصاویر اونها شبیه کره‌ای از نور سفید هست.

بهترین روش برای عکس گرفتن از آنها، زمانی هست شما عکس‌های لحظه‌ای از کودکان تازه بدنیا آمده یا افرادی که ذهن‌های معنوی قوی دارند، می گیرید.

یا حتی زمانی که شما در کارگاه‌های متافیزیکی هستید، به ویژه وقتی که موضوع آن فرشته‌ها باشند.

وقتی که این عکسها رو چاپ کنید، می توانید چندین تا از این کره‌ها رو ببینید. وقتی که شما به قصد دیدن فرشتگان، عکس می گیرید، این روش خیلی موثر است.

مثل هر خواسته‌ی دیگری، شما قبل از اینکه عکس بگیرید باید از فرشتگان بخواهید تا در عکس های شما ظاهر شوند.

به صورت ذهنی از آنها بخواهید که به عکسهای شما بیایند. دوربین‌های دیجیتال جدید و عکس‌های گوشی‌های هوشمند در ثبت کردن تصویر فرشتگان بسیار موفق‌تر هستند.

separator line



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (61 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits