دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دعای سریع الاجابه برای ازدواج

دعایی مجرب و قطعی برای ازدواج سریع و موفق

دعای سریع الاجابه برای ازدواج
56
زمان مطالعه: 6 دقیقه
دعایی برای ازدواجی سریع با همسر خوب _ خواستن و دعا برای ازدواج جوانان از کارهای حسنه ای است که در روایات متعدد به آن سفارش شده است.

دعا برای باز شدن بخت و ازدواج

دعاهای باز شدن بخت همیشه می توانند برای کسانی که در سن ازدواج بوده و می خواهند بختشان باز شود خیلی مفید باشد. ضمن این که این دعا ها از ثواب خواندن نیز برخوردار هستند. با دلگرم همراه شوید .

دعایی مجرب و قطعی برای ازدواج سریع و موفق

دعا برای ازدواج سریع و موفق با فرد مورد نظر

از امیرالمؤمنین نقل شده که هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد و در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند و پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد. به علاوه، این دعا را نیز در قنوت نماز و بعد از هر نماز، در سجده و یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید:

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»

« خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری ات از نافرمانیت». برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا 114 مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

خواندن این دعای قرآنی نیز مفید است: «رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر» ؛ «خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم».

قرآن مجید می فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

انشاءالله دعاهای قرآنی برای همه ما مفید بوده و ظرفیت استفاده از آنها را داشته باشیم. همچنین دعای معراج و دعای ناد علی برای گشایش همه گرفتاری ها از جمله مسأله ازدواج مفید است.

توسل به امام جواد علیه السلام

یکی از امور مجربه توسل به امام جواد علیه السلام میباشد . آن را ۱۴ مرتبه در ۹ روز بخوانید برای رسیدن به حوائج و خصوصا فروش منزل و ازدواج کردن مجرب است .

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِحَقِ‏ وَلِیِّکَ‏ مُحَمَّدِ بْنِ‏ عَلِیٍ‏ إِلَّا جُدْتَ‏ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَى مَنْ وَسِعَکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ أَغْنَیْتَنِی عَمَّنْ سِوَاکَ وَ جَعَلْتَ حَاجَتِی إِلَیْکَ وَ قَضَاهَا عَلَیْکَ إِنَّکَ لِمَا تَشَاءُ قَدِیرٌ

خواندن این توسل را بعد از هر نماز برای اداء کردن قرض ها نیز مجرب دانسته اند .

دعای آسانی جهت امر ازدواج

چون کسی عزب باشد و خواهند که به آسانی امر ازدواج برای او دست دهد یا برای او فرزند عزیز حاصل شود سه روز متوالی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم ( ایام البیض ) را روزه دارد و هر شب وقت خواب این آیات را بیست و یک بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند و از خداوند متعال حاجت خود را بخواهد و سپس به خواب رود . اگر در هر ماه یک بار به این دستور عمل کند مطلوب به آسانی و خوشی حاصل شود.

سوره فرقان ایه74 : وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا

دعا برای پیدا شدن زن صالحه

  • چون کسی این دو آیه را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و با خود بدارد ٬ اگر عزب ( مجرد ) باشد زوجه صالحه ای او را پیدا شود .
  • و اگر کسی فراموش کار بود ٬ حافظه او زیاد شود.
  • و اگر کسی بیمار بود ٬ شفا یابد.
  • و اگر کسی درویش باشد توانگر شود .

آیات ۱۳۱و ۱۳۲ سوره طه :

وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَةَ الْحَیَاةِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى

وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاةِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا لَا نَسْأَلُکَ رِزْقًا نَّحْنُ نَرْزُقُکَ وَالْعَاقِبَةُ لِلتَّقْوَى

دعاهای سریع الاجابه برای ازدواج موفق

سوره های مبارکه ذیل را قرائت کند:

  • سوره الفلق (۷ مرتبه)
  • سوره الناس (۷ مرتبه)
  • سوره الإخلاص (۷۱ مرتبه)
  • سوره طه (۲ مرتبه)
  • سوره الکافرون (یک مرتبه)

برای پسران و دخترانی که امر ازدواج بر آنها سخت شده است و با مشکل مواجه شده اند ختم های شریفه مجرب زیر که مدت آن یک هفته است پیشنهاد می شود:

  • هفتاد مرتبه آیه الکرسی بخواند.
  • هفتاد مرتبه سوره اخلاص قرائت کند.
  • هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس را قرائت کند.
  • هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کند

این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد.

این دستورالعمل بخت گشایی لازم است که با انجام اعمال موثر دفع سحر و طلسم زیر همراه باشد:

  1. سوره های فلق و ناس را هر روز تلاوت نمایید. (صبح و شب)
  2. به وقت خواب معوذتین (همان سوره های فلق و ناس را بخوانید).
  3. معوذتین را در کاغذ بدون خط بنویسید و همیشه همراه خود داشته باشید.
  4. پایان هر نماز آیه الکرسی را حداقل یکبار تلاوت نمایید. آیه اول آن را بخوانید تا و هو العلی العظیم.
  5. حتما در هنگام اذان یا اندکی قبل یا پس از آن که درهای استجابت دعا گشوده است جهت عنایت بخت نیکو از جانب خداوند متعال دعا و طلب حاجت کنید.

بیشتر بخوانید :

مجربترین دعاها برای نزدیک شدن به معشوق

بهترین دعاها برای افزایش شیر مادر از مفاتیح

بهترین دعاها برای دفع شر دزد از خانه و اموال

گردآوری شده مجله ی دلگرم

مریم امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (56 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits