شرح سوال:
بازدید: ۴۷ | تاریخ : دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷
سلام من این ماه قبل از شروع پریودم هفت روز لکه بینی داشتم بعد خونریزیم شروع شد یک هفته طول کشید که تموم شد از روز پنجم شروع خونریزیم قرص ال دی میخورم که این اولین دوره اس که میخورم اما با وجود مصرف قرص بعد از یک هفته خونریزی کم دارم علت چیه؟باید چیکار کنم نمیدونم باید به مصرف قرص باید ادامه بدم
پاسخ کارشناس :
0%
out of 100% based on 0 user ratings

سلام، عوارض جانبی ال دی عبارتند از:بروز ترومبوآمبوليسم وريدي، افزايش شيوع بيماري هاي صفراوي و تشكيل سنگ كيسه صفرا، تهوع، استفراغ، سردرد ملايم يا سردردهاي ميگرني شديد، خونريزي هاي نامنظم طي دوره قاعدگي،لکه بینی، افزايش وزن، آكنه و پرمويي از عوارض جانبي قرص LD هستند.

بویژه در ماه اول مصرف ال دی این عوارض شایع تر هست، و دیدن لکه بینی طبیعی محسوب میشه، پس به خوردن ال دی ادامه بدید.

بیشتر مطالعه کنید:

همه چیز درباره قرص ضد بارداری ال دی

دیدگاه ها

چنانچه در رابطه با این سوال و جواب نظری دارید با ما و دیگران در میان بگذارید.



کد امنیتی کد جدید

آخرین مطالب دلگرم

StatCounter