شرح سوال:
بازدید: ۹۲ | تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۷
با سلام . من بیست و سوم آذر پریود شدم - هفت روز طول دوره پریودی ام هست . بعد از سه روز از پاکی دوباره در دوم و سوم دی ماه پریودی همراه با لکه های قهوه ای زیاد دیدم . دو تا مفنامیک اسید حوردم که پریودم قطع شد . امروز یعنی دهم دی ماه دوباره لک بینی قهوه ای دارم . همراه با کمی دل درد . بنظر شما چه مشکلی برای من پیش اومده ؟ پریودی اهام همیشه مرتب بوده بجز این دو ماه
اخیر که تاخیر یک هفته ای داشته هر بار . نازایی دارم هفت ساله باردار نمیشم .علتش مشخص نیست از منه یا شوهرم . یکبار آی یو آی کردیم جواب نداد . شوهرم واریکوسل گرید یک سمت چپ داره .که عمل هم نکرده
پاسخ کارشناس :
0%
out of 100% based on 0 user ratings

سلام عزیزم، شما برای درمان نازایی چه دارویی مصرف میکنید؟ امکانداره از عوارض داروی مصرفیتون لکه بینی بین ماه بوده باشه.

۱ دیدگاه

چنانچه در رابطه با این سوال و جواب نظری دارید با ما و دیگران در میان بگذارید.



کد امنیتی کد جدید
 
ir
نیایش | ۴ سال پیش
عالیه
۰
۰
 

آخرین مطالب دلگرم

StatCounter