سارا تاریخ : دوشنبه, ۰۱ مهر ۱۳۹۸
بازدید: ۵۸
سلام
من 22ساله هستم وزن 55 و قد 162
من پریودی نامنظمی دارم پلی کیستیک دارم بعد از پریودی
بخاطر تنظیم عادت ماهانه ال دی مصرف کردم و 30 مرداد شروع به مصرف قرص ال دی کردم و 3روز بعد رابطه داشتم البته ترسم از پیشاب هستش بعد رابطه قرص ال دی رو فراموش کردم و یک عدد قرص لونورژسترول 1.5خوردم و بخاطر مسافرت کل بسته ی ال دی رو مصرف کردم و 5روز بعد از اتمام بسته پریود شدم ولی خونریزی خیلی کمی داشتم و قبلا 6روزه بود ولی این دفه 3روز بود و بعد از قطع پریودی تخمدانام تیر میکشه و زیر نافم سفت
ایا احتمال بارداری هستش؟ یا عوارض قرصه؟

سلام

احتمال بارداری وجود ندارد ولی به علت مصرف بیش از اندازه قرص هورمونی در بدن شما اختلال هورمونی به وجود آمده است و احتمال وجود کیست هست .

توصیه می کنم که کنترل سونوگرافی انجام دهید تا از سلامت رحم با خبر شوید و در صورت نیاز به اقدامات درمانی لازم را انجام دهید.

دیدگاه ها

چنانچه در رابطه با این سوال و جواب نظری دارید با ما و دیگران در میان بگذارید.



کد امنیتی کد جدید

StatCounter