دلگرم
امروز: شنبه, ۰۲ تیر ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ ذو الحجة ۱۴۴۵ قمری و ۲۲ ژوئن ۲۰۲۴ میلادی
کاربر تاریخ : یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
بازدید: ۶۳
سلام وقت بخیر
من اسفند ۳ روز بعد از پریودم رابطه محافظت نشده داشتم
قرص اورژانسی۷۵ طبق دستور استفاده کردم
یک هفته بعد به مدت هفت روز خونریزی داشتم البته به صورت لخته
ازاون موقع ۴۰روزه که پریود نشدم البته ۲۶و۲۷فروردین لکه بینی داشتم
نمیدونم قرص اثرداشته یانه؟
علت لکه بینی تخمک گذاری است؟
این تاخیر طبیعیه؟
ممنون میشم جواب بدید

سلام

علائمی که شرح میدهید برای تشخیص علت اختلال ایجاد شده در بدن شما کافی نیست.

احتمالات زیادی وجود دارد که میتواند مطرح کننده مشکل شما باشد

به همین علت باید کنترل سونوگرافی از رحم و تخمدان ها و آزمایش هورمونی از نظر تیروئید و پرولاکتین و هورمون های تخمدان برای تشخیص اولیه اختلال ایجاد شده انجام دهید تا در طی این چکاپ های انجام شده علت  مشخص شود سپس جهت درمان اقدام کنید

قرص اورژانسی معمولا تا سه ماه اختلال هورمونی ایجاد میکند..


دیدگاه ها

چنانچه در رابطه با این سوال و جواب نظری دارید با ما و دیگران در میان بگذارید.


سوالات مرتبط