دلگرم
امروز: یکشنبه, ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۲ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۱ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کاربر تاریخ : سه شنبه, ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
بازدید: ۵۱
سلام..علائم پریودیو دارم ولی احساس میکنم چون ماهای قبل ۳ بار قرص لوونوژسترول مصرف کردم فک کنم بهم ریخته..درست میگم؟!..اصلا همچین تاثیری داره؟! اگه داره ممکنه چند روز بهم بریزه و عقب بیفته؟!..
همیشه قبلنا، بعد از اینکه نزدیک موعدم میشد، دو یا سه روز قبلش یک مایع سفیدی ترشح داشتم بعدش (یعنی روز اول ترشح، روز دوم ترشح، روز سوم یا چهارم دیگه پریودیم شروع میشد) میشدم ولی این ماه چهار روزیه که ترشح دارم اما نمیشم ؟!
ممکنه با مواردی مثل کمک کننده ها به پریودی مثل دمنوش زعفران و.. این کار انجام بشه؟! چه مقدار مصرف کنم؟! اگه مصرف کنم چقدر بعدش پریود میشم؟!
ممنون میشم به همه سوالا پاسخ بدید و کمکم کنید..خیلی زیاد استرس دارم کسی جوابمو نمیده نمیدونم چکار کنم?

سلام

بله شما بی رویه قرص اورژانسی مصرف کردید و الان درگیر اختلال هورمونی هستید.

علائمی که شرح میدهید برای تشخیص علت اختلال ایجاد شده در بدن شما کافی نیست.

احتمالات زیادی وجود دارد که میتواند مطرح کننده مشکل شما باشد

به همین علت باید کنترل سونوگرافی از رحم و تخمدان ها و آزمایش هورمونی از نظر تیروئید و پرولاکتین و هورمون های تخمدان برای تشخیص اولیه اختلال ایجاد شده انجام دهید تا در طی این چکاپ های انجام شده علت  مشخص شود سپس جهت درمان اقدام کنید..


دیدگاه ها

چنانچه در رابطه با این سوال و جواب نظری دارید با ما و دیگران در میان بگذارید.


سوالات مرتبط