دلگرم
امروز: دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کاربر تاریخ : شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
بازدید: ۱۶۵
ببخشید من با نامزدم رابطه از جلو دارم و ایشون مایع منی رو داخل واژنم تخلیه کردند.من بعد رابطه ۴ عدد قرص ال دی خوردم و ۱۲ ساعت بعد دوباره ۴ عدد قرص ال دی دیگه خوردم. خیلی حالت تهوع گرفتم و خلق و هوم ریخته بهم.الان ۴۸ ساعت از رابطه میگذره رفتم قرص تنسی 75٪ دو بسته خریدم بنظرتون بخورمش یا نه؟ البته من پلی کیست و تنبلی تخمدان داشتم اما الان با ورزش سروقت پریود میشم و تنها دارویی که میخورم متفورمین هست. چیکار کنم بنظرتون ؟؟

سلام

خیر نیازی نیست که استفاده کنید چون روش جلوگیری اورژانسی رو انجام دادید.

یک هفته تا ده روز دیگه پریود خواهید شد در غیر این صورت احتمال بارداری وجود دارد. 


۱ دیدگاه

چنانچه در رابطه با این سوال و جواب نظری دارید با ما و دیگران در میان بگذارید.

سلطان پناه | ۵ سال پیش
با سلام و احترام. توصیه و تاکید می نمایم به همه دوستان بزرگوار وخوب که واقعاً به دنبال یک مطالعه سودمند و البته نشاط آور هستند، که حتماً کتاب فوق العاده ارزشمند «تنها راه رسیدن به تکامل و سعادت ابدی و چشیدن لذّات واقعی / ج 1» و به ویژه جلد دوم آن را مطالعه (و لطفاً به همگان معرفی) نمایید. در واقع این مجموعه کتابها بسیار ارزشمند است برای داشتن یک زندگی توأم با آرامش، تندرستی و به ویژه داشتن ازدواجی موفق و البته برای برای تحکیم خانواده و پیشگیری از برخی از طلاق های نابخردانه و نیز راهی مطمئن برای جلوگیری از تولید فرزندانی معیوب و مریض می باشد. برای مطالعه بهتر و بیشتر کتاب را در اینترنت جستجو نمایید. با تشکر.
0
0

سوالات مرتبط