دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اول اسم شما چیست ؟ شخصیت شناسی از روی حروف انگلیسی
24
زمان مطالعه: 12 دقیقه
شخصیت شناسی از روی حروف انگلیسی جذاب ترین شیوه برای سرگرمی خود و اطرافیان میباشد امتحان کنید و با ما به اشتراک بگذارید.

با مجله اینترنتی دلگرم همراه باشید تا با شخصیت شناسی از روی حروف انگلیسی بیشتر آشنا شوید

امروزه تست‌ها و مقاله‌های گوناگونی درباره شخصیت شناسی در فضای مجازی به چشم می‌خورد، اما شاید شخصیت شناسی از روی اسم موضوعی باشد که کمتر به آن پرداخته شده و درباره آن مطلب گفته شده است. ممکن است تعجب کنید اگر بشنوید که حرف اول اسم شما می‌تواند جنبه‌هایی از شخصیت شما را آشکار کند. ابتدا این مقاله را بخوانید و سپس در مورد درستی یا نادرستی این تست شخصیت شناسی قضاوت کنید.

شخصیت شناسی از روی حروف انگلیسی حرف اول A-B-C-D

A: شما انسان احساساتی نیستید و بیشتر عمل‌گرایید و زمانی که هدفی را برای خودتان ترسیم می‌کنید به آن می‌رسید. انسان صبوری به نظر نمی‌آیید و واکنش خاصی نسبت به کسانی که حتی مودب، بامزه، روشنفکر و درای شخصیت هستند نشان نمی‌دهید. همیشه نیاز به حمایت شریک زندگیتان دارید تا بتوانید رابطه‌تان را با او ادامه دهید و این حمایت را در ایجاد روابط رمانتیک با طرف مقابلتان ضروری می‌دانید. شما کسی نیستید که عموما مشکلی را ایجاد کنید اما با این حال خودخواه به نظر می‌آیید.

B: شخصیت رمانتیکی دارید و دوست دارید با عشقتان هدیه رد و بدل کنید. شما می‌دانید چگونه عشق بورزید، چگونه عمل کنید و چگونه حرف بزنید. بسیار صبورید و می‌دانید هدفتان از زندگی چیست و به اهدافی که تعیین می‌کنید می‌رسید. همچنین توانایی بالایی در کنترل احساساتتان (به عنوان مثال کنترل خشم) دارید و بسیار کنجکاوید.

C: شما بسیار اجتماعی هستید و عاشق یک همکار و یا یک دوست می‌شوید. بسیار حساسید و از شریک زندگیتان فقط عشق ورزیدن را نمی‌خواهید بلکه می‌خواهید او شما را درک کند و بفهمد. صبورید و می‌توانید آنچه را که می‌خواهید با تسلط بر احساساتتان بدست آورید.

D: سریعا به مشکلات واکنش نشان می‌دهید و برای دیگران اهمیت قائلید و دوست دارید مشکلاتشان را حل کنید. فردی بسیار صمیمی و مهربان هستید و درباره زندگی رمانتیک خود بسیار حساسید. کمی عصبی و سخت هستید اما در عین حال هوشمندید و به دل اطرافیانتان می‌نشینید. اگر ذهنتان را درگیر عشق با کسی کنید دیگر نمی‌توانید کنار بکشید.

شخصیت شناسی از روی حروف انگلیسی با حرف اول E-F-G-H

E: شما از شریک زندگیتان توقع دارید که شنونده خوبی باشد. عموما شریک زندگی شما از بین دوستان و یا همکارانتان در محل کار انتخاب می‌شود و گاهی دچار یک رابطه عاشقانه در محل کار می‌شوید. همیشه دوست دارید عشق و علاقه و نیز اشتیاقتان را در زندگی مشترک به طرف مقابل نشان دهید. رفتارها و چالش‌ها برای شما بسیار مهم‌اند و نسبت به عشقتان بسیار وفادار هستید. عموما دوست دارید قبل از خواب مطالعه کنید.

F: شما انسانی حساس، سخاوتمند و احساساتی هستید. شما می‌دانید چگونه دختر مورد علاقه خود را بشناسید و انتخاب کنید و می‌دانید چه پسری برای زندگی با شما مناسب‌تر است. زمانی که طرفتان را انتخاب کردید عشق واقعی و متعهدانه را نشان او می‌دهید. همچنین شما فردی شجاع و جذاب هستید و قلب مهربانی دارید اما اگر ضربه ببینید به دنبال انتقام خواهید رفت.

G: شما فردی ایده‌آل گرا و کمال‌گرا هستید و به سختی راضی می‌شوید. توقع دارید عشقتان نیز مانند خودتان فردی بالغ باشد. انسانی بسیار حساس هستید و می‌دانید چگونه از زندگی و احساساتتان لذت کافی را برید. بسیار فعالید و خستگی‌ناپذیر هستید و اولویت‌های شما در زندگی وظایف و مسئولیت‌هایتان هستند.

H: شما نیاز به همراهی دارید که بتواند شادی، لذت و هرچیز دیگری که در زندگی می‌خواهید را برایتان فراهم آورد. شما برای شریک زندگیتان بسیار سخاوتمند بوده و مراقب رفتار و رابطه عاشقانه خود هستید. فردی حساس و صبورید و سخت می‌کوشید تا به اهدافتان برسید. عقاید سختی دارید و به سختی قانع می‌شوید و ایده‌آل گراییتان باعث می‌شود تحت تأثیر افراد در اطراف خود قرار نگیرید و از آنجایی که اطلاعات زیادی در حوزه‌های گوناگون دارید، دیگران به شما تکیه می‌کنند.

شخصیت شناسی از روی حروف انگلیسی با حرف اول I-J-K-L

I: شما دوست دارید که دوست داشته باشید و دوست داشته شوید. از طرف مقابلتان انتظار دارید شما را درک کند و از این رو، بسیار احساساتی هستید. به علم و تحقیق علاقه‌مندید. شما فردی را به عنوان عشق انتخاب می‌کنید که بداند چگونه شما را به لحاظ روحی و مالی ارضا کند. به زودی کسل می‌شوید و به دنبال تغییر می‌گردید. روابط عاطفی شما آنچنان پایدار نیستند چون تعهد به رابطه عاشقانه را دوست ندارید.

J: شما به لحاظ هوش مالی بسیار قدرتمند هستید. هیچ کس نمی‌تواند شما را از مهربان بودن با دیگران باز دارد. شما بدون آنکه بخواهید فکر کنید در شرایط سخت مالی به کمک دوستانتان می‌روید. به بیان دیگر شما مملو از احساسات هستید و به طور کلی انسان فوق‌العاده ای به نظر می‌آیید اما اعتقاد آنچنانی به عشق ندارید.

K: شما به سختی حرف می‌زنید و به نظر تنها و خجالتی می‌آیید اما در عین حال بسیار جذاب به نظر می‌‌رسید. شما فقط نسبت به کسانی احساس مسئولیت می‌کنید که به قلبتان نزدیک باشند. شما فردی شجاع و دارای اطلاعات عمومی زیادی هستید و ذهن اقتصادی قوی دارید. به ترفند‌های بسیار ریز و حساس اقتصادی تسلط دارید و زندگی عاشقانه‌تان را جدی می‌گیرید. شما در مقابل اطرافیانتان به صورت یکسان و عادلانه رفتار نمی‌کنید و در انتخاب شریک زندگی شکیبا هستید. شخصیت خوب و دلنشینی دارید و می‌توانید بهترین دوست و بهترین شریک زندگی برای هر کسی باشید.

L: شما فردی احساساتی هستید و مجذوب معجزه عشق می‌شوید. عشقتان برایتان در زندگی از هر کس دیگر مهم‌تر است و دارای دایره لغات عاشقانه مخصوص خودتان هستید. ماجراجویی را دوست دارید و ریسک‌پذیرید. شریک زندگی شما باید روشنفکر باشد چراکه شما عشق را دوست دارید و تشنه آن هستید که طرف مقابلتان قدر شما را بداند.

شخصیت شناسی از روی اسامی با حرف اول M-N-O-P

M: فردی احساساتی، خجالتی و واقع بین هستید و در عین حال هنرمند و با تجربه‌اید. عشق را در حداکثر سطح ممکن دوست دارید و به راحتی می‌توانید عشقتان را نقد کنید تا بتوانید به بهترین سطح رابطه برسید. البته رسیدن به ایده‌آل های شما آنچنان برای فرد مقابلتان آسان نیست. به سختی می‌توانید خودتان را ارائه دهید و به فرد مورد علاقه‌تان نزدیک شوید. شما فردی خودخواه هستید و فکر می‌کنید هرآنچه که فکر می‌کنید صحیح است و به همین جهت گاهی حتی خانواده و دوستانتان را فراموش می‌کنید.

N: شما فردی احساساتی، حساس و دارای قوه تخیل بسیار بالا هستید. به سختی گرفتار رابطه عاشقانه می‌شوید و هیچ مانعی نمی‌تواند شما را از حرکت باز دارد. سختی ورود شما به یک رابطه عاشقانه به این معنا نیست که شما هیچ موقع آن را ایجاد نمی‌کنید نیست بلکه شما به دنبال کسی هستید که به لحاظ روحی مانند شما باشد. اگر مورد مناسبی برای خودتان پیدا کنید روابط عاطفی قوی را ایجاد می‌نمایید. شما مانند یک مادر با عشقتان رفتار می‌کنید و دوست دارید او نیز همین گونه با شما باشد.

O: دوست دارید در فعالیت‌های گوناگون حضور داشته باشید اما کمی خجالتی هستید و خواسته‌هایتان را نمی‌گویید. نیرو و قدرت این را دارید که به ثروت و شهرت برسید. زندگی مجردی را برای زمان طولانی دوام می‌آورید چرا که عشق برای شما یک پروژه مهم است که نیازمند انرژی و دقت کافیست. شما کسی هستید که دوست دارید افراد جدید را ملاقات کرده و چیزهای جدید را تجربه نمایید.

P: شما فرد بالغی هستید و رفتار ناشایستی که در شأن شما نباشد و اسم و رسم شما را در خطر بیندازد انجام نمی‌دهید. شما فردی هوشمند، خوش قیافه و خوش تیپ هستید و جذابیت را دوست دارید. گاهی ممکن است فکر کنید که شریک زندگیتان دشمن شماست و با یک دعوای مفصل ارتباطتان را قطع کنید. فردی هستید که تجارب جدید و ماجراجویی را دوست دارید و مایلید در کارها و اموراتتان حرفه‌ای عمل کنید. شما فردی اجتماعی، حساس و رمانتیک هستید که این‌ مولفه ها برای رساندن شما به آرزوهایتان بسیار مهم تلقی می‌شوند و باعث می‌شوند از خودتان احساس رضایت کنید.

شخصیت شناسی از روی اسامی با حرف اول Q-R-S-T

Q: شخصیت شناسی از روی اسم هایی که با حرف q آغاز می‌شوند می گوید که این افراد در زندگی به سرعت حرکت می‌کنند و کسی به پایشان نمی‌رسد. در عشق فردی مشتاق هستند و به اطرافیانشان بر اساس اصول و رفتارشان رفتار می‌کنند. آنها برای یک زندگی عاشقانه نیاز به حرف‌های عاشقانه، گل و قلب عاشق دارند.

R: شما همیشه آماده ایجاد تغییر و اصلاح رفتار خود هستید و این تغییرات را دوست دارید. شما به دنبال کسی هستید که به لحاظ فکری همانند شما باشد و همیشه تلاش می‌کنید تا نشان دهید لیاقت طرف مقابلتان را دارید. همچنین شما شخصی روشنفکر هستید و شخصیت رومانتیکی دارید.

S: شما در شغلتان معتقدید لذت‌بردن از کار در اولویت بالاتری نسبت به مسائل دیگر قرار دارد. شما فردی عمیق و قدرتمند در احساساتتان بوده و به طرف مقابلتان متعهدید و سر قولتان می‌مانید. گاهی اوقات در روابط عاشقانه حسادت می‌کنید و نسبت به طرفتان حس مالکیت دارید. از سوی دیگر شما فردی حساس، احساساتی و ساکت هستید و گاهی بسیار مضطرب به نظر می‌رسید. در زندگی عاشقانه‌تان بسیار رمانتیک عمل می‌کنید و تا زمانی که فرد مناسب را پیدا نکنید اقدامی انجام نمی‌دهید. سخاوت، آرامش و دوست داشتنی بودن جزء جدایی ناپذیری از شماست. همین ویژگی‌ها باعث می‌شود شما در نگاه دیگران یک فرد جذاب و یک دوست خوب باشید.

T: شما سرشار از احساسات هستید و البته گاهی بیش از حد مضطرب می‌شوید. شما یک رویاپرداز خیالی هستید و می‌توانید به راحتی وارد یک رابطه عاشقانه شوید و در عین حال راحت از آن خارج گردید و خودتان را بازیابی کنید. با ترفندهایی که دارید به راحتی برای شریک زندگی‌تان جذابیت ایجاد می‌کنید. شما کسی هستید که روش و منش خود را در زندگی دارد و نمی‌خواهد آن را تغییر دهد. فردی یک دنده هستید و علاقه ای به نصایح دیگران ندارید اما ممکن است این نصایح زندگی شما را نجات دهد بنابراین نباید آن را دست کم بگیرید.

شخصیت شناسی از روی اسامی با حرف اول U-V-W-X

U: فردی مشتاق هستید و در یک رابطه عاشقانه نهایت لذت را می‌برید. به دنبال کسی می‌گردید که بتوانید عاشقش باشید و او را تحسین کنید. از نگاه شما عشق یک چالش است و شما عاشق رو به رو شدن با چالش‌های جدید هستید؛ چالش‌هایی که باعث می‌شوند احساس آرامش کافی داشته باشید. فردی خوشتیپ هستید و به هدیه دادن به دوستان، خانواده و عشقتان علاقه دارید چرا که واکنش‌های آنان به هدیه، به دلتان می‌نشیند.

V: شخصیت شناسی از روی اسم می‌گوید که شما به آزادی و انگیزه در زندگی نیازمندید به همین جهت تا زمانی که شریک زندگیتان رابه خوبی نشناسید تعهد و یا قولی نمی‌دهید. به افراد عجیب و غریب علاقه دارید و کاریزمای وجودی شما در مواقع نیاز به شدت شما را جذاب می‌کند.

W: به خودتان افتخار می‌کنید و در تصمیم‌گیری هایتان خردمندانه عمل می‌کنید و در عین حال پاسخ نه را به سوالاتتان نمی‌پذیرید. وقتی صحبت از عشق می‌شود، فردی بسیار رومانتیک هستید و در عین حال سخاوتمندی شما زبانزد همگان است و معتقدید هیچ چیزی گرانبها تر از عشقتان وجود ندارد. در سورپرایز کردن و بازی‌های عاشقانه نیز تبحر خاصی دارید.

X: شخصیت شناسی از روی اسم می‌گوید اگر شما نامتان با حرف x شروع می‌شود زندگی بدون هیجان را برنمی‌تابید. متأسفانه دوست دارید همزمان با بیش از یک نفر رابطه داشته باشید و در انجام کارهای همزمان متبحرید.

شخصیت شناسی از روی حروف انگلیسی با حرف اول Y-Z

Y: فردی بسیار حساس و در عین حال مستقل هستید. اگر کسی نتواند کاری را در جهت تعریف شده از سوی شما انجام دهد به طور کلی آن موضوع را فراموش می‌کنید. روابط عاشقانه شما آنچنان دوام ندارد چرا که همیشه توسط احساسات و حساسیت‌هاتی که برای اثبات خودتان نیاز دارید کنترل می‌شوید و واکنش دیگران به اعمالتان برایتان بسیار مهم است

Z: شما فردی رمانتیک هستید اما در عین حال احساساتتان را به راحتی بروز نمی‌دهید. به سختی تلاش می‌کنید تا شریک زندگیتان را راضی نگه دارید. شخصیتی اجتماعی دارید و دوست دارید به همه از هر طریقی کمک کنید به خصوص به کسانی که احساس می‌کنید به شما نیاز دارند.


تهیه شده مجله اینترنتی دلگرم

مرضیه ملایری



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (24 رای)  
    توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits