دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ویژگی افراد ظاهر بین و صورت گرا
10
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ویژگی افراد ظاهر بین و صورت گرا: این افراد نگران این هستند که تلویزیون خانه شانه بسوزد ولی نگران احساسات فرزندشان نیستند که شاید با دخالت های بیجایشان بسوزد.

با مجله اینترنتی دلگرم همراه باشید


ظاهر بینی فرد را از توجه به عمق، باطن و حقیقت هر چیزی باز می دارد و فرد ظاهر بین وارد حواشی می شود به همین خاطر است که افرادی که ظاهر بین هستند اصولا وقت، انرژی و اندیشه شان در زندگی ناکارآمد می شود. برای بعضی از افراد ارزش هایی که ظاهرا از آن ها می بینیم، لباس، ماشین، موبایل، خانه و ... مهم تر از باطنشان است. به همین دلیل سعی می کنند همیشه ظاهرشان خوب باشد.


ویژگیهای افردا

  1. سیرت گرا
  2. صورت گرا

افراد سیرت گرا


اما بعضی ها که سیرت گرا هستند، درونشان انسان را یاد صبح می اندازد، طلوع و شفافیت دارند، افق آفتاب در جانشان پیداست. انسان های صورت گرا خیلی برایشان مهم است که بینی شان چه شکلی باشد ولی انسان های سیرت گرا برایشان مهم است که چه شخصیتی دارند، از چه بافت فکری برخوردار هستند و چه ارزش هایی دارند.

افراد صورت گرا

این افراد نگران این هستند که تلویزیون خانه شانه بسوزد ولی نگران احساسات فرزندشان نیستند که شاید با دخالت های بیجایشان بسوزد. وقتی در خانواده ای که خیلی صورت گراست قرار می گیریم، می بینیم که مهمانی های خاصی می گیرند ولی هیچ چیز در مهمانی هایشان نیست و ...

صورت گرا نباشیم


باید سعی کنیم که صورت گرا نباشیم و در ازدواج به دنبال کسی نباشیم که صورت گراست. بعضی ها گرچه ظاهر خوبی ندارند اما به همه دنیا می ارزند، انقدر احساساتشان زیباست که ادم حاضر می شود تمام دنیا را به خاطرشان رها کند. وقتی انسان صورت گراست نباید ناراحت شود که یک صورت قشنگ تر جای او بنشیند. نباید ناراحت شود که اطرافیانش به خاطر صورتش که قشنگ نیست او را جدی نگیرند.

divider


ولی وقتی انسانی سیرت گراست باید متوجه باشد که سیرت به نوع تفکر و ارزش ها بسته است. این که چه کسی را انتخاب کنیم نشان می دهد ما به چه چیز هایی فکر می کنیم از چه کلماتی استفاده می کنیم و چقدر احساساتمان را خوب نشان می دهیم. باید سعی کنیم ظاهر بین نباشیم، خیلی ها هستند که ظاهرشان جالب نیست ولی دل های بسیار بی نظیر و احساساتی آسمانی دارند، وقتی یک مادر تمام وجودش را برای شادی کودکانش می گذارد، سیرت معنوی این مادر است که ارزش دارد.

مضرات ظاهر بین بودن


افراد ظاهر بین اگر یک بیماری جسمی ظاهری داشته باشند، این بیماری جسمی می تواند برایشان به یک بیماری روحی عمیق و بزرگ تبدیل شود. تا حدی که می تواند باعث بی هدفی، یاس، ناامیدی و... در آن فرد شود. ظاهربینی شاید یک خصیصه یک ویژگی یا یک عادت باشد، اما باید با کمی فکر کردن و صبر کردن این خصیصه و ویژگی را از خودمان دور کنیم چرا که اولین آسیب آن به زندگی خودمان خواهد بود

تهیه شده مجله دلگرم

مرضیه ملایری



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.6 از 5 (10 رای)  
    توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits