دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چگونه مردی را وابسته خود کنیم ؟
12
زمان مطالعه: 7 دقیقه
دلبستگی عاطفی همان چیزی است که باعث می شود مردی بخواهد بقیه عمر خود را با شما بگذراند و برای شاد کردن شما وقت بگذارد. مهم نیست چه مدت در یک رابطه بوده اید، هرگز تا از عشق او مطمئن نشده اید، با او زیاد صمیمی نشوید.

چطور مردی را شیفته خود کنیم؟

اگر برای تجربه عشقی که در طول سالها متزلزل نمی شود، آماده هستید، مقاله زیر را مطالعه کنید تا با چند روش ممکن برای تسخیر قلب مردان آشنا شوید. البته قبل از آن از مشاوره پیش از ازدواج برای شناخت مرد مورد علاقه تان، کمک بگیرید. ما در مرکز مشاوره نیک همراه برای انتخاب بهتر و تجربه زندگی شاد در کنارتان هستیم.

گنج باش

یک مثال می زنم یک جفت کفش مارک در کنار جاده پیدا می کنید. آنها را برداشته و می پوشید، زیرا تا حدودی شیک هستند، اما بهترین چیز این است که رایگان هستند. آن را نگه می دارید تا زمانی که پس انداز کافی برای خرید یک جفت کفش گوچی، پس انداز کنید. پس از اینکه پول کافی پس انداز کردید، کفش ها را به سطل زباله انداخته و هر روز با ذوق سراغ کفش گوچی خود می روید، چون برای به دست آوردن آنها سختی کشیدید!!

افراد به طور طبیعی چیزهایی را که برای آن سخت کار می کنند گنج می دانند و همین مسئله در مورد روابط نیز صادق است. مردان زنی را نمی خواهند که با هر فرد دیگری بتواند رابطه داشته باشد. خود را به عنوان یک زن با ارزش معرفی کنید. بگذارید تا شما را تعقیب کند و به محض این که اجازه دهید شما را به دست بیاورد، او می خواهد برای همیشه شما را نگه دارد!

به خودت اهمیت بده

نشان دهید که به ظاهر و سلامتی خود اهمیت می دهید. با قرار دادن وقت و انرژی در ظاهر خود، به مرد خود نشان خواهید داد که برای ظاهر و سلامتی خود ارزش قائل هستید. اگر احساس سلامتی و قدرتمندی کنید، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. داشتن اعتماد به نفس همیشه جذاب است.

  • به طور مرتب به باشگاه بدنسازی بروید. برای گذراندن وقت با او، از تمرین خود صرفنظر نکنید. از او دعوت کنید تا او نیز شما را همراهی کند.
  • موهای خود را مرتباً تمیز نگه دارید و به بهداشت شخصی خود توجه زیادی داشته باشید.
  • صبح یا قبل از بیرون آمدن از خانه، کمی عطر بزنید یا از لوسیون بدن استفاده کنید.
  • اگر آرایش می کنید، به دنبال ظاهری باشکوه اما ساده باشید. سعی نکنید از این جنبه زیاده روی کنید.
  • روزانه دو بار مسواک بزنید، نخ دندان بزنید و از دهانشویه استفاده کنید. در طول روز از نعناع یا آدامس استفاده کنید تا نفس خود را تازه کنید.
  • لباس های خود را مرتبا بشویید. به جای خرید لباس های جدید، از آنچه در اختیار دارید استفاده کنید. یک برنامه منظم تنظیم کنید و اطمینان حاصل کنید که همیشه پیراهن، شلوار، لباس زیر و جوراب تمیز دارید. اجازه ندهید که او لکه ها یا لباس های نامرتب شما را ببیند!

بدست آوردن مرد و عاشق کردن مردان

تعادل را حفظ کن

در آغاز رابطه مهم است که وقت زیادی را در کنار هم بگذرانید. در این مدت شما فقط در حال آشنا شدن با یکدیگر هستید و گذراندن وقت در کنار هم باید سرگرم کننده باشد. با این خواست که وقتی تازه کار را شروع می کنید وقت زیادی را با او سپری کنید ، اما بدانید که چه موقع آن را پس بگیرید.

"اصل کمبود" نشان می دهد که افراد به احتمال زیاد برای چیزی که کمی سخت به دست بیاید، ارزش قائل هستند. این بدان معنا نیست که شما باید بازی های ذهنی داشته باشید و هر بار که او تماس می گیرد، در دسترس نباشید. تعادل خوبی بین وقت گذراندن با او و گذراندن وقت خود را حفظ کنید.

برای اینکه مدتی از او دور شوید، با دوستان و خانواده خود برنامه ریزی کنید، زمان بیشتری را به تنهایی سپری کنید یا بیشتر کار کنید تا مدتی از او دور شوید.

این استراتژی ممکن است عجیب به نظر برسد اما برای هر دوی شما خوب خواهد بود. این کار به او فرصت می دهد تا در مورد احساسات خود فکر کند و همچنین به شما فرصتی می دهد تا در مورد احساسات خود فکر کنید. و در آخر از رابطه های سمی بپرهیزید.

از مردان برای کارهایی که برای شما انجام می دهد، قدردانی کنید.

قدردان باش

اکثر مردان زیاد درخواست نمی کنند. تمام آنچه آنها می خواهند این است که از او برای کارهایی که برای شما انجام می دهد، قدردانی کنید.

پس از سالها بودن در یک رابطه، گفتن "متشکرم" عبارتی است که بعضی اوقات گم می شود. به یاد دارید وقتی برای اولین بار با هم بیرون رفتید؟ او هر دری را برای شما باز کرد.

در حالی که از درون قاب های درب رد می شدید، به او نگاه می کردید و با یک لبخند عظیم بر چهره خود می گفتید: "خیلی ممنونم." این "تشکر" ساده برای مردان خیلی اهمیت دارد. قدردانی از او که برای آسانتر کردن زندگی شما انجام می دهد، سریعترین روش برای نزدیک شدن به یک مرد است. او همچنان شما را شاد می کند تا شما را خوشحال کند.

رازدار باش

نهایت اعتماد به نفس زمانی است که می توانید تمام رازهای مردتان را حفظ کنید. مگر اینکه او یک زندگی مضاعف پنهان به عنوان یک قاتل سریالی داشته باشد، یا راز او به نوعی برای زندگی شما مضر باشد هر چیزی که او با اعتماد به نفس با شما به اشتراک بگذارد، هرگز نباید با شخص دیگری به اشتراک گذاشته شود.

وقتی او مطمئن باشد که هر آنچه را که در ذهنش است، می تواند با خیال راحت به اشتراک بگذارد، شما تبدیل به بهترین دوست او و تنها محرم او خواهید شد. اگر او از بداند که شما افکار درونی او را به مادرتان، دوستان و دیگر نزدیکان نمی زنید، به آرامی به شما وابسته می شود.

بدست آوردن مرد و عاشق کردن مردان

به مکان امن او تبدیل شو

روز او بسیار وحشتناک شروع شد. با یکی از همکارانش یک درگیری شدید داشت، کارهایش به خوبی پیش نرفت و در راه برگشت به خانه در ترافیک سنگینی گرفتار شد.

اما به محض اینکه وارد خانه شد، مستقیم به پناهگاه خود رفت. این سناریو دقیقاً همان احساسی است که فرد باید هر روز احساس کند. او در تلاش است تا به خانه برسد زیرا بودن با شما احساس ایمنی و آرامش به او می دهد.

آغوش شما برای او آرامش کامل است و می تواند او را تسکین دهد. شما هرگز به سرعت قضاوت نمی کنید، هرگز اسرار او را فاش نمی کنید و تمام خواسته های او را با هشیاری انجام می دهید. شما در این مرحله عملاً دختر رویایی او هستید و پیوند عاطفی شما چیزی است که هرگز شکسته نمی شود!

چطور مردی را شیفته کنیم؟

اگر می خواهید مردی را عاشق خود کنید باید به درستی او را بشناسید و البته پیش از هر چیزی از سلامتی روان ایشان مطلع شوید.

بررسی رفتار، عینی‌ترین روشی است که با ارزیابی آن می‌توان درباره سلامت روان افراد اظهارنظر کرد. شاید به همین دلیل است که علوم رفتاری همواره در کنار روان‌پزشکی و سلامت روان به عنوان علمی ذکر می‌شود که تلاش می‌کند با شناخت بهتر ذهن و مغز به سمت بهبود کیفیت زندگی و ارتقای سلامت حرکت کند. اولین هدف یک روانشناس تنها همین موضوع است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.9 از 5 (12 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits