دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چرا مردان خیلی زیاد به تخیلات جنسی فکر می کنند؟

تخیلات جنسی : علت فکر کردن مردان به تخیلات جنسی چیست؟

چرا مردان خیلی زیاد به تخیلات جنسی فکر می کنند؟
5
زمان مطالعه: 8 دقیقه
یا تخیلات جنسی در رابطه زناشویی مشکل زاست؟اوایل زندگی مشترک همه چیز خوب پیش می رود اما بعد از گذشت یک سال همه چیز عادی می شود حتی رابطه ی جنسی؛ تاجایی که ممکن است تمایلات جنسی دچار تخریب شود و زوجین با انگیزه دستیابی به افزایش توانایی جنسی به سمت...

نقش تخیلات جنسی در رابطه جنسی

در طول حرفه من به عنوان یک درمانگر جنسی، من فرصت داشتم با هزاران نفر از مردم نشسته و درباره احساسات، زندگی و تخیلات جنسی آنها صحبت کنم؛ من واقعا نمی دانستم که احساس می کنم یک مرد باشد، اما من افتخار گوش دادن به دیدگاه مردانه در روابط جنسی ، هرچند که هر مردی از دیگران متفاوت است، هنوز موضوعات مشترک میان آنها وجود دارد. “

1 : تخیلات جنسی از بدن آغاز می شود:

در حالی که ذهن، حافظه و یا حتی احساسات احساسی ارتباطات میل جنسی را تحریک می کنند، میل جنسی مردان صرفا فیزیکی است. مردان دارای نسبت زیادی از تستوسترون در بدن هستند که آنها را به بیان خود از جنس خود هدایت می کند.

اختلال نعوظ در بزرگسالان جوان حداقل تا حد ممکن هیجان انگیز است. برای یک مرد بالغ، چه چیزی ممکن است مطرح شود، مثلا دیدن همسر یا همسرش برهنه است.

2 : برای مردان، تخیلات جنسی مانند گرسنگی است:

بله، یک مرد می خواهد از نظر جنسی نابود شود، اما شور و شوقش برای رابطه جنسی شبیه اشتیاق او به شکلات است. به عنوان مثال، هر رابطه جنسی برای یک مرد مثل غذای سلیقه های مختلف است، اما این وعده ممکن است برخی از مشکلات روابط را خراب کند. به عنوان مثال، منجر به پایان روز بدون “نمک زدایی” می شود.

3 : تخیلات جنسی قدرت است:

جنسیت منبع فعالیت و انرژی برای مردان است.این زندگی خود را با چالش ها، فرصت ها و هیجان ها تحریک می کند و زندگی خود را پر می کند.این انرژی جنسی با حفظ اهداف خود در ذهن و تلاش برای رسیدن به آنها و همچنین به دنبال یافتن و حفظ شریک زندگی هدایت می شود. تمرین عشق با شریک.

4 : تخیلات جنسی هیجان است:

این جادوی هیجان انگیز در زندگی است. بدن انسان یک دستگاه سرگرمی عالی است که می خواهد در ظرفیت کامل لذت ببرد. ارگاسم یک مرد آسان و در دسترس است، بنابراین انواع اقدامات، موقعیت ها و ریتم های جنسی راهی عالی برای کشف و افزایش اشباع جنسی خود است.

فریاد کشیدن، لبخند، اشاره، بدن جادویی یا یک تصویر جنسی، حقیقتا داستانی و واقعی، برای مغز انسان هیجان انگیز است و خوشحال است که چیزی را پیدا کند که او را خوشحال کند.

5 : تخیلات جنسی راه عشق است:

هنگامی که شریک زندگی خود را هیجان زده، خوشحال است؛ زیرا بسیاری از مردان به دلیل ترجیح دادن به رابطه جنسی، خودشان را متعجب می کنند، اما در واقع آنها از جنسیت به عنوان راهی برای عشق دادن به همکاران خود می اندیشند و اغلب تلاش می کنند که این روند را برای آنها بهتر کند.

6 : تخیلات جنسی عشق است:

آزادی جنسی به این معنی است که مردان احساس راحتی می کنند، عشق و راحتی را شامل می شوند و بعد از استرس زندگی روزمره و چالش های آن، حامی و رضایت می کنند.در حالی که یک مرد همیشه از داشتن رابطه جنسی فقط برای لذت بردن از خود متهم است، او واقعا احساساتی تر از راحتی فیزیکی می کند.

در حالی که اکثر زنان قبل از شروع روابط فیزیکی با عاطفی میخواهند، مقاربت جنسی برای مردان اغلب لازم است تا به اندازه کافی ایمن بمانند تا از حساسیت احساسی جلوگیری شود.در نهایت، رابطه جنس مردانه در رابطه یک هدیه است … راه دیگری برای عشق.


آیا تخیلات جنسی بد است؟

خیال پردازی جنسی امری طبیعی است و احساسات و شهوت انسان ها با تخیلات جنسی بروز پیدا می کند به طوری که قدرت تخیل در رابطه جنسی، با میزان شهوت و هوس هر فردی در ارتباط مستقیم است. به این معنی که هر چقدر میزان شهوت فرد بالا باشد، شدت و قدرت خیال پردازی جنسی هم بالا خواهد بود اما میزان و درجه خیال پردازی جنسی در افراد متفاوت است.

حرف های جنسی در حین رابطه نوعی بازی جنسی است که با تخیلات جنسی متفاوت است. برخی خانم ها یا آقایان با شنیدن حرف های جنسی تحریک می شوند که در این حد ایرادی ندارد اما برخی ها هم با تخیلات جنسی تحریک می شوند که در این صورت باید ببینیم که شدت آن در چه حد است.

اگر فرد در تخیلات جنسی مداومت و اصرار دارد و شخصی را در تخیلات خود وارد رابطه زناشویی می کند، این مسئله خطرناک و غیر طبیعی است و نیاز به درمان دارد.

در مرحله ی اول این بیماران مورد بررسی قرار می گیرند که آیا این تخیلات جنسی در حد طبیعی یا به صورت انحرافات جنسی است؟، آیا فرد از نظر اعتقای مذهبی است یا خیر؟، آیا قبلا این حرف ها را می زد یا به تازگی علاقه مند شده است؟، از چه زمانی شروع به خیال پردازی کرده است؟ و شدتش تا چه حد است؟

بعد از انجام بررسی ها اگر تشخیص داده شود که شدت انحرافات جنسی فرد بالاست تا حدی که علاقه ی زیادی دارد که تخیلات جنسی خود را عملا پیاده کند! این فرد دچار اعتیاد جنسی شده است و درمان او ضروری است.

چگونه می توان خیالپردازی جنسی را کنترل کرد؟

اولین و مهمترین مسئله برای کنترل خیال پردازی جنسی پی بردن به علت آن است و تنها کسی که می تواند پی به علت آن ببرد خود فرد است لذا از خود بپرسید که دلیل این تخیلات جنسی و هوی و هوس چیست؟ آیا این خیال پردازی به دلیل زیاده خواهی میل درونی است یا تنوع طلبی؟ آیا بخاطر تقویت و بهبود رابطه جنسی، تخیلات جنسی را ضروری می دانید؟!

همانطور که اشاره کردیم خیال پردازی ها در حد طبیعی نه تنها مشکلی را ایجاد نمی کند بلکه ضروری است چراکه از طبیعت درونی هر انسانی نشات میگیرد اما اگر این تخیلات از حد طبیعی خارج شود باید آن را تهدیدی جدی در نظر گرفت و نباید سهل انگارانه از کنار آن گذشت لذا در چنین مواقعی باید به درون خود مراجعه کنید .

در جستجوی علت اصلی باشید به طور مثال دیدن فیلم ها پورن و یا آزار جنسی می تواند دلیل بر انحرافات جنسی شود و باعث شود که فرد با شریک جنسی اش تحریک نشود و به قولی دست به ارضای ذهنی بزند.

یکی از روش های کنترل خیال پردازی، دستیابی به رویاهای واقعیست نه خیالی. رویاهای خیالی باعث می شود که فرد در رویای باطل خود چیزی را تصور کند که در واقعیت دسترسی به آن امکان پذیر نیست و این مسئله باعث استرس و اضطراب در فرد می شود .

به مرور زمان نسبت به شریک زندگی احساس تنفر شکل می گیرد لذا سعی کنید به رویاهای واقعی و دست یافتنی فکر کنید؛ همچنین فکر کردن به رابطه ی جنسی زیبا و دلنشینی که قبلا با همسرتان تجربه کرده اید می تواند به شما کمک کند.

همچنین در این زمینه لازم است به این نکته اشاره کرد که پیامبر گرامی اسلام(ص) ضمن سفارشات بسیاری به امام علی(ع) یکی از آداب هنگام زناشویی را چنین بیان فرمودند:

«یَا عَلِیُّ لَاتُجَامِعِ ‏امْرَأَتَکَ ‏بِشَهْوَةِ امْرَأَةِ غَیْرِکَ‏ فَإِنِّی

أَخْشَى إِنْ قُضِیَ بَیْنَکُمَا وَلَدٌ أَنْ یَکُونَ مُخَنَّثاً أَوْ مُؤَنَّثاً مُخَبَّلاً»

یا علی، هنگام زناشویی، خیال زن ‏دیگرى ‏را در خاطر نیاور که می‌ترسم اگر فرزند پسری متولد شود دارای صفات و روحیات زنانه شود و اگر فرزند دختری متولد شود، معلول ذهنی یا جسمی شود.

پیامبر اسلام در این حدیث تصور زن دیگر هنگام مجامعت با همسر را یکی از اموری دانستند که ممکن است منجر به معلولیت ذهنی یا جسمی و…، فرزند گردد. پس سزاوار است انسان هنگام نزدیکی و آمیزش با همسر خود از افکار و خیالات ناپسند دوری نماید.

تا علاوه بر جلوگیری از آثار منفی روحی بر روی خویش از بروز مشکل برای فرزندی که ممکن است متولد شود نیز جلوگیری نموده باشد.

همچنین بخوانید:

تاثیر بیماری ام اس بر رابطه زناشویی چیست؟

۱۰ راهکار مفید برای جلوگیری از تکراری شدن رابطه در زندگی زناشویی

رابطه زناشویی (رابطه جنسی) در ماه رمضان چه حکمی دارد؟

چگونه زندگی زناشویی جذاب ، عاشقانه و محکمی داشته باشیم؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.2 از 5 (5 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

فرشاد | ۴ سال پیش
سلام.من مجردم و تخیلات جنسی دیونه م کرده.باید چیکار کنم؟
0
2

hits