دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۷ روش مهم و کارساز مقابله با عصبانیت در رابطه عاشقانه
21
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در زندگی ماشینی و بی روح کنونی خشم و عصبانیت در افراد بشدت بالا رفته و باعث از بین رفتن یک رابطه عاشقانه می شود . با ما همراه شوید تا راههای جلوگیری از این خشم و عصبانیت را بیاموزیم .

روشهای مقابله با عصبانیت در رابطه عاشقانه

مقابله با خشم و عصبانیت یکی از راه های ارتباط موثر و محبوبیت در یک رابطه عاشقانه است که دانستن راهکارهای آن، به داشتن زندگی پر نشاط و عاشقانه کمک بسزایی می کند. با ما در مجله دلگرم همراه شوید تا با روشهای مهم و کارساز مقابله با عصبانیت در رابطه عاشقانه بیشتر آشنا شویم .

.

روش مقابله با عصبانیت سریع قضاوت نکنیم

سریع قضاوت نکنیم: وقتی که در یک رابطه عاشقانه قرار می گیرید، برای حفظ و دوام این رابطه باید از قضاوت سریع پرهیز کنید.

پیش داوری ها و قضاوت های عجولانه آفت یک رابطه عاشقانه است. زیرا در این مواقع هر دو طرف دچار عصبانیت شده و رابطه زیبایتان را خدشه دار می نمایید.

divider

روشهای مقابله با عصبانیت کم کردن انتظارات

کم کردن انتظارات: وقتی که وارد یک رابطه عاشقانه می شوید باید دست از بسیاری عادات و رفتارهای خودخواهانه بردارید.

همیشه مسائل را از نگاه خودتان نبینید و طرف مقابل را در نظر بگیرید و توقعات و انتظاراتتان را کم کنید. اینطوری از عصبانیت خود و عشقتان جلوگیری کرده اید.

divider

روشهای مقابله با عصبانیت صبور باشیم

صبور باشیم: در رابطه عاشقانه صبور بودن حرف اول را می زند. کسانی که واقعا عاشق همدیگر هستند باید در کل مشکلات و مسائل پیش آمده صبر را پیشه خود کنند و با عصبانیت به رابطه عاشقانه اشان لطمه ای وارد نکنند. صبر راه مناسبی در کنترل عصبانیت است.

divider

روشهای مقابله با عصبانیت گاهی سکوت کنیم

گاهی سکوت کنیم: در زندگی سکوت بزرگترین نعمت است که هر کسی از آن برخوردار نیست. در یک رابطه عاشقانه باید یاد بگیریم گاهی برای حفظ و دوام عشقمان سکوت کنیم تا از عصبانیت بی مورد جلوگیری نماییم.

divider

روشهای مقابله با عصبانیت فهمیدن علت عصبانیت

فهمیدن علت عصبانیت: همیشه فهمیدن ریشه عصبانیت کمک بسزایی در مقابله با عصبانیت می کند. اگر درک درستی از علت و ریشه عصبانیت داشته باشیم می توانیم از بروز بسیاری از عصبانیت ها جلوگیری کنیم .

divider

روشهای مقابله با عصبانیت به حل مسئله فکر کنیم

به حل مسئله فکر کنیم: بهتر است در رابطه عاشقانه به جای زود عصبانی شدن، به حل مسئله فکر کنیم و راه حلی بیندیشیم. هیچ وقت عصبانیت دردی از ما را دوا نمی کند. بلکه رابطه عاشقانه ما را خراب می نماید.

divider

روشهای مقابله با عصبانیت بیان احساس خودمان

بیان احساس خودمان: خوب است که همه ما یاد بگیریم وقتی در یک رابطه احساسی و عاشقانه قرار می گیریم برون ریز باشیم و از درون گرایی خودداری نماییم.

بیان احساسات باعث می شود طرف مقابل درک درستی از ما داشته باشد و بی علت باعث عصبانیت خود و ما نمی گردد.

separator line

بیشتر بخوانید:

چه کار کنیم در تفریح دعوا نکنیم ؟

چه کار کنیم جذاب تر شویم ؟

چکار کنیم به افسردگی مبتلا نشویم ؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.8 از 5 (21 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits