دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
راه حل هایی ساده برای تبدیل شدن به یک زن قوی

چگونه یک زن قوی باشیم ؟

راه حل هایی ساده برای تبدیل شدن به یک زن قوی
65
زمان مطالعه: 5 دقیقه
چگونه یک زن قوی باشیم ؟ اکثر زنان در زندگی احساس ضعیف بودن می کنند و از این بابت بسیار رنج می برند ، در مجله دلگرم همراه ما شوید تا یاد بگیریم چگونه یک زن قوی باشیم .

چگونه می توانیم از یک زن ضعیف به یک زن قوی تبدیل شویم

در جوامع امروز زنان بر خلاف جوامع سنتی گذشته ، پا به پای مردان در بیرون از منزل فعالیت می کنند اما بدلیل برابر نبودن حقوق زن و مرد ؛ مورد ظلم قرار می گیرند و این امر باعث سرخوردگی زنان می شود . در مجله دلگرم همراه ما شوید تا یاد بگیریم چگونه یک زن قوی باشیم .

هرگز دوست ندارم زنی ضعیف باشم. شما هم همیشه مثل من مجذوب زنان قوی و قدرتمند می شوید؟ شما هم دوست دارید یک زن قوی باشید ؟ خوب پس حواستان باشد که قدرت شما هم می تواند الهام بخش باشد و هم ویرانگر !

این مقاله بر اساس کتاب fierce Woman (زنان قوی) نوشته خانم Kimberly Wagner است ، او به بررسی روابط بین زوجین و مشکل بزرگ روابط در حال حاضر می پردازد .

از نظر او مردان که رضایت خاطر ناشی از مراقبت از زنان و رهبری را از دست داده اند باید بیشتر مورد توجه خانم ها قرار بگیرند ، از نظر او زنان جنگجو باید یاد بگیرند در خانه جنگجویی مهربان باشند. آیا شما یک زن قوی وجنگجو هستید ؟

ویژگی های زن قوی

زنان قدرتمند باید بدانند: این قدرت یک جنگجوی مهربان است که موجب شادی می شود! هیچ چیزی او را آشفته نمی کند. زنی سرکش، مصمم و دارای نیرویی پرشور و پر حرارت است.

وقتی وظیفه ای دشوار و پر از چالش به وی واگذار می شود مردانه به سراغش می رود و اجازه نمی دهد مانعی جلوی کارش را بگیرد. وی نمونه زنی قوی و قدرتمند است.

اما زود قضاوت نکنید. منظورم از این قدرت پرخاشگری نیست، پرخاشگری ای که بی پروا موجب رنجش مردم شود یا ریشه در خودبینی فرد داشته باشد؛ بلکه منظورم قدرتی است که موجب ترویج و اهدای عشق به سایرین باشد نه گرفتن عشق و محبت از آن ها.

چرخه ای مخرب بین روابط زن و مرد

بیشتر ازدواج ها به دلیل رفتاری مخرب که مکررا هم تکرار می شود با شکست روبه رو می شوند؛ رفتاری که می توان آن را چرخه گریز نامید . چرخه ای تکراری که در آن قدرت زنان همواره موجب ترس و وحشت همسرانشان می شود.

یک زن قوی می تواند الهام بخش شوهرش و یا بدترین کابوس همسرش باشد. شوهر چنین فردی، یا به شدت عصبانی می شود و یا با بی تفاوتی به خلوتگاه آرام خود پناه می برد.

من و شوهرم سال ها به خلوتگاه خود پناه برده بودیم، و مسلما این خلوتگاه، چیزی نبود که موجب شادی ما شود. اما بالاخره جلوی این چرخه تکراری را گرفتیم.

شما هم می توانید جلوی این چرخه بایستید و مانع از تکرارش شوید. اما این اتفاق با داشتن شخصیتی ضعیف رخ نمی دهد، بلکه در این راه باید به شدت به شوهر خود عشق بورزید. چگونه؟ در ادامه روش هایی را به شما معرفی می کنم که ما را در این راه توانمند خواهد کرد.

با شور و حرارت از شوهر خود سپاس گذاری کنید

اگر زنی پر شور، قوی و خود محور باشید، این شدت در رفتارتان ممکن است موجب پایمال کردن احساسات همسرتان شود، ولی اگر این شور و هیجانتان را صرف تشویق، تمجید و سپاسگذاری از شوهرتان کنید می بینید که چگونه او را از خلوتگاه خود بیرون می کشید.

شوهر خود را تشویق کنید

گاهی تشویق ما آنقدر شدید و غیر واقعی می شود که بیشتر به نق زدن شباهت پیدا می کند تا دلگرمی. اگر مردان دور و بر ما، لذت مردانگی، حس رهبری و لذت مواظبت کردن از ما را از دست داده اند شاید به این دلیل باشد که آن ها را از لذت تشویق محروم کرده ایم. و برای جبران آن باید از آن ها حمایت کنیم تا بهترین خود باشند.

راه را برایش باز کنید : اگر دوست دارید شوهرتان رهبری با اعتماد به نفسی بیشتر باشد پس راه را برایش باز کنید!

عامل اصلی بی تفاوتی مردان این است: هنگامی که می خواهند اوضاع را به گونه ای هدایت کنند ، همسرشان سعی می کند با سلطه جویی یا با رفتاری خوار کننده کنترل را از دست شوهرشان خارج کرده و خود اوضاع را در دست بگیرند.

اگر حق انتخاب رستوران را به شوهرتان داده اید پس دیگر از انتخابش گلایه نکنید و نگویید که انتخابش شما را به هیجان نمی آورد چون شوهرتان حداقل آنقدر شجاع بوده است که این انتخاب را بکند!

مسلما بعد از ظهرتان بسیار لذت بخش خواهد بود وقتی با احترام به سلیقه شوهرتان موجب تقویت و تائید شخصیتش شوید.

او را بپذیرید : در ازدواج اولم، انتظار داشتم شوهرم بسیار رمانتیک باشد. اصرارم در به حقیقت تبدیل شدن این انتظار واهی موجب شد اصرار کنم، التماس کنم، وی را تحت فشار قرار دهم، فریبش دهم، وی را خوار کنم و قلدری کنم تا شاید با این کارها مرد ایده آل خودم را بسازم.

هر چقدر انرژی بیشتری برای تغییر او صرف می کردم می دیدم که بیشتر از هم فاصله می گیریم. شوهر خود را همانگونه که است بپذیرید، تلاش نکنید شوهر درون گرای خود را به فردی برون گرا یا برعکس تبدیل کنید.

برای شوهر خود فضایی راحت و امن ایجاد کنید تا در کنار شما "خود واقعی اش "باشد. شما زنان قدرتمند ، خود را به جنگجویانی لطیف و با احساس تبدیل کنید تا از شادی ای که این رفتار در زندگی و در میان اعضای خانوادتان پخش می کند متعجب شوید!

هنگامه زنوری

بیشتر بخوانید :

چه کار کنیم در تفریح دعوا نکنیم ؟

چه کار کنیم جذاب تر شویم ؟

۶ مهارت شگفت انگیز و باورنکردنی برای بهتر زندگی کردن

طلاق عاطفی به چه نوع طلاقی گفته می شود؟

چگونه به یک آدم خوش‌ شانس تبدیل شویم ؟

۷ روش مهم و کارساز مقابله باعصبانیت در رابطه عاشقانه



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (65 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۴ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

خسته از این همه جور | ۴ سال پیش
وقتی حتی قانون مملکتت برعلیه زنه چطوری میشه قوی بود خود خدا هم با این همه بی عدالتی و طلم که در حق زن میشه کم میاره
0
1
حسن | ۵ سال پیش
والا توی این مملکت نمیشه یه مرد قوی بود چه برسه به زن .
0
1
هنگامه | ۵ سال پیش
درود بر شما ، از لطف و محبت و عنایت شما بسیار سپاسگزارم و از این که در مجله دلگرم با ما همراه هستید کمال تشکر را دارم . همیشه شاد و سلامت و موفق باشید .
0
2
اشکان wien | ۵ سال پیش
با درود خدمت شما بسیار مطالب زیبا با آموزنده ای بود بسیار لذت بردم بسیار خسته نباشید
0
1

hits