دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
زنان چگونه می توانند مردان را جذب خود کنند؟ دلبری برای همسر

چطور دلبری کنیم؟

زنان چگونه می توانند مردان را جذب خود کنند؟ دلبری برای همسر
317
زمان مطالعه: 9 دقیقه
چطور از شوهرم دلبری کنم (آموزش لوندی، طنازی و عشوه‌گری زنانه) :در این آموزش قصد داریم به ساده ترین شکل ممکن به شما خانم ها یاد بدیم که چطور به صورت حرفه ای برای شوهرتون عشوه گری کنید .

چگونه زنان، مردان را جذب کنند؟

روش های متعددی وجود دارد که خانم های جوان می توانند با استفاده از این روش ها علاقه مرد را به خود جلب کنند و مردان را شیفته و وابسته خود کنند. چه می شد اگر او هم به این اندازه شما برایش مهم بودید.

اما زندگی همین است...سرشار از اگرها و اماها.پس الان چه باید بکنید؟

به سراغ مردهای دیگر بروید و آنها را امتحان کنید؟

اما اگر نمی توانید چنین کاری بکنید، هنوز هم راهی برایتان هست. می توانید کاری کنید که دوباره به سمتتان برگردد و عاشقتان شود.

برای آشنایی با راه های مناسب برای دلبری کردن از آقایان با دلگرم همراه باشید.

زنان مورد علاقه آقایان

خانم های خاص

یک مرد زنی خاص را دوست دارد که تا آخر عمر از او حمایت کند و اهل نق زندن و شکایت نباشد و منطقی باشد و اهل حساب کتا که بتواند در شرایط سخت به او تکیه کند.

آنها زنی را دوست دارند که مورد علاقه خانواده و اطرافیان باشد.

خانمی قانع

یک مرد دوست‌ دارد همسرش با اخلاقیاتی که قبل از ازدواج داشته است راه بیاید و زن نخواهد از او مردی که در رویاها داشته است بیزارند و دوست دارند زنشان با وضع موجود بسازد و هرگز آنها را مورد سرکوفت قرار ندهد.

زن جذاب برای مرد

چگونه زنان با دلبری دل مردها را به دست آوردند.

زنی زیبا

هرچند زیبایی اولین شرط مردان برای ازدواج نیست اما این امر در انتخاب همسر بی تأثیر نیست. ملاک های زیبایی برای افراد مختلف متفاوت است و شما می‌توانید با رعایت حد وسط خود را کاندید انتخاب توسط مردان اطرافتان کنید.

زنان جاه طلب

یکی دیگر از ملاک های مردان برای انتخاب همسر جاه طلبی و برتری او از سایر زن‌هاست، یک هنر، یک دانش یک کار خاص که بتوانند از آن برای به رخ کشیدن همسرشان به دیگران استفاده کنند.

البته در این مورد هرگز نمی‌توان یک قانون خاص صادر کرد اما مردان امروز زنانی را دوست دارند که در کنار تعهدات خانوادگی به راحتی کار و فعالیت اجتماعی‌شان را هم جدی بگیرند.

زنانی که بتوانند نیمی از مشکلات زندگی را به دوش بکشند

از روزگاری که مرد یک تنه همه مشکلات زندگی را به دوش می‌کشید گذشته است. مرد امروز به زنی نیاز دارد که بتواند برای حل مشکلات دوشا دوش آنها حرکت کند و گاهی استرس زندگی بعد از ازدواج را تجربه کند.

زن باید با دوستان و فامیل همسر دوست باشد

مرد از تنها شدن بعد از ازواج می‌ترسد و نمی‌تواند زندگی مجردی‌اش را به راحتی رها کند. مرد دوست دارد زندگی دوران مجردی را با همسرش تجربه کند و نمی‌تواند همه ی دوستان و فامیل را رها کند و عمرش را تنها با همسرش بگذراند.

مرد در برقراری ارتباط با آدم های جدید و شرایط جدید مشکل دارد و می‌خواهد زن او را در این راه یاری کند و باعث شود او روابط گرم‌تری با فامیل و اطرافیان داشته باشد.

آموزش عشوه گری

زنی که مرد را ستایش کند

هر انسانی دوست دارد که او را دوست داشته باشند. مردها دوست دارند که قدرت و توانایی های آنها مورد ستایش قرار بگیرد و زمانی که از محل کار به خانه می آیند با لبخندی از سوی همسر مواجه شوند. آنها دوست دارند همسری مهربان و فداکار داشته باشند که انهارا دوست داشته باشد و انهارا مورد ستایش قرار دهد. و از این موضوع برای فخرفروشی به دیگران استفاده کنند.

زنان منطقی

مردها ترجیح می‌دهند همسرشان نظرات خود را داشته باشد این در حالی است که بسیاری از زنان تصور می‌کنند که با فداکاری تمام می‌توانند نظر همسرانشان را جلب کنند اما واقعیت این نیست.مردها دوست دارند یک زن منطقی، قدرتمند و با اعتماد به نفس را انتخاب کنند که همراه آنها برای ساختن یک زندگی ایده آل تلاش کند.

زنانی که پیشرفت می‌کنند

مرد امروز به دنبال همسری می‌باشد که همواره در حال پیشرفت است و زنی با هرقدر توانایی که باشد اگر پس از ازدواج روند رو به پیشرفتی نداشته باشد نمی‌تواند همسر مناسبی باشد. باید توجه داشت که مرد امروز تنها یک زن خانه دار نمی‌خواهد بلکه زنی را دوست‌ دارند که با موضوعات روز آشنایی کافی را داشته باشد و همواره در حال پیشرفت باشد.

شکل ایستادن

شما هر حالتی به غیر از حالت خبر دار ( نظامی ) بایستید جنبه ی ناز و عشوه پیدا می کنه ! اگه لباس تحریک کننده پوشیده باشید درجه ی عشوه گری بالا میره . اگه از دست ها کمک بگیرید به نقطه ی جوش نزدیک میشید . مثلا روی پای راست تکیه کنید . دست راست رو هم روی کمر ( محل کمربند ) بذارید . گردن رو کمی کج کنید . با گوشه ی چشم اون فلک زده ( شوهر ) رو نگاه کنید .. با دست دیگه با لب ها یا موها یا لباستون بازی کنید.اگه محل بازی دست چپ ، مناطقی مثل سینه ها باشه یا دامن رو بالا بزنه یا پایین بکشه ، باید صدای انفجار شوهر رو بشنوید!

نوع و روش حرف زدن

با شوهرتون رسمی و اداری صحبت نکنید . همیشه وقتی قصد عشوه گری دارید ، نوع حرف زدن تون باید کـــش دار باشه . حرف های عاشقانه ، درخواست ها ، خواهش ها و غیره رو باید کش دار بگید.

آموزش عشوه گری

مثلا :

علــــــــــــــــی ! منو نیگــــــاه!

حالت بدن هم مهمه ! همیشه سر به سمت چپ یا راست باید خم باشه . اگه قصد تحریک جنسی ندارید ، ما موهاتون بازی کنید . اگه رابطه می خواید که در شماره یک عرض شد با دست چپ چه کار کنید.

شیوه ی لباس پوشیدن

این سبک معمولا زمانی استفاده میشه که هدف از ناز و عشوه تحریک جنسی و آمیزش باشه . این اتفاق معمولا باید ۲ بار در هفته رخ بده .لباس تحریک کننده بپوشید . بعد برید جلوی شوهرتون . سعی کنید با موج دادن به بدن ، اون قسمت هایی از بدنتون که شوهرتون بیشتر با اونا تحریک میشه رو نمایش بدید .

بهتر اینه یه دفعه لخت نشید . بلکه باید چند دقیقه باید طول بکشه . در واقع باید عذابش بدید . چطوری ؟

فرض کنید شوهرتون مثلا از بالاتنه ی ! شما بیشتر تحریک میشه . میرید جلوش ، اول کمی نمایشش بدید . بعد نشون بدید که اون قسمت رو می خواید لخت کنید . کمی لباس رو پایین بکشید . به چشماش نگاه کنید . با اشاره بهش بگید که به بالاتنه ی ! شما نگاه کنه . حرکات موجی دورانی بدن باید ادامه داشته باشه . حالا کمی بیشتر پوشش اون قسمت رو پایین بکشید . دوباره اشاره و دوران رو ادامه بدید . این روند باید تا زمانی ادامه پیدا کنه که حدود ۸۰ درصد بالاتنه ی شما لخت شده باشه.

حالا موقع حال گیریه !!! پوشش رو کامل بکشید بالا !!!دوباره شروع کنید . البته با دو برابر سرعت بیشتر . بازم تا حدود ۸۰ درصد پیش برید . کمی مکث کنید و بعد آروم آروم پوشش روبه طور کامل کنار بزنید . بذارید چند لحظه اون قسمت رو ببینه . دوباره غلافش کنید!

عشوه با موهای سر !

اگه موهای بلندی دارید می تونید در حالت ۱ با قسمتی از اونا بازی کنید . اگه قصد آمیزش دارید می تونید بعد از برهنه کردن بالاتنه ، با موهاتون اون قسمت ها رو بپوشونید و حرکاتی شبیه حالت ۳ رو انجام بدید.

راه رفتن زنانه

این نوع راه رفتن روشی هستش که در اون خانم ها سعی می کنن قدم ها رو روی یک خط بردارند.خانم هایی که شوهرشون از طریق باسن تحریک میشن اگه زنانه راه برن ، فوق العاده برای شوهرشون تحریک کننده تر خواهد بود .

اگه می خواید آتیش رو تند تر کنید وقتی قدم راست رو بر میدارید طبیعتا باسن به سمت راست متمایل میشه و بلعکس . حالا شمایی که می خواید تحریک کننده تر باشید موقع برداشتن هر قدم ، باسن رو به مقدار بیشتر به همون سمت ببرید.

  • نکته ۱ : موقعی که باسن رو به سمت چپ رو راست می برید اگه کمی مکث کنید ، مثلا کمتر از ۱ ثانیه ، این فرصت رو به شوهرتون می دید که بهتر ببینه ! و بیشتر تحریک بشه.
  • نکته ۲ : خانم هایی که باسن بزرگ دارند می تونن در هر قدم با باسن ضربه ای به چپ و راست بزنن تا با تکون خوردن باسن شوهرشون رو بیشتر تحریک کنن.

آموزش عشوه گری

خوابیدن و نشستن

فرض کنید می خواید چند تا عکس تحریک کننده در حالت نشسته یا خوابیده از خودتون بگیرید و برای شوهرتون بفرستید . چه کارهایی می کنید ؟!
همون کارها رو موقعی که اون هست انجام بدید . فرض کنید شوهرتون نشسته و این دفعه می خواید در حالت نشسته و خوابیده براش عشوه گری کنید.

روش های ناز و عشوه گری زیاد هستند . می توانید خودتان روش هایی رو ابداع کنید . چند توصیه ی کلی که در هر نوع عشوه گری کاربرد دارد :

  1. چشمک زدن با دهان نیمه باز
  2. حالت دادن به بدن
  3. کج کردن سر
  4. خمار کردن چشم ها
  5. لبخند ملیح
  6. دهان هرگز نباید بسته بمونه ( نیمه باز )
  7. گاز گرفتن گوشه لب پایینی
  8. تمامی حرکات باید آهسته باشه ( مثل صحنه های آهسته ورزشی )
  9. آرایش کردن
  10. ارسال بوسه از راه دور

در آخر به دو نکته ی زیر توجه کنید :

نکته 1 : همه ی آقایان مثل هم نیستند . شما با آزمایش و خطا یا پرسیدن از خود شوهر می توانید بفهمید که از چه کاری خوشش میاد و از چه کاری رو نباید انجام بدید.

نکته 2 : با این آموزش و کمی تمرین ، شما در عشوه گری استاد میشید تا حدی که ممکنه شوهرتون به شما شک بکنه! اگه این اتفاق رو پیش بینی می کنید قبل از شروع بگید که یه آموزش عشوه گری پیدا کردم و دارم تمرین می کنم.

بیشتر بخوانید :

دلبری جذاب زنانه با حرکات بدن

آموزش عشوه گری و دلبری برای شوهرجان!



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (317 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۱۲ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

فاطمه | ۴ سال پیش
خو خاک توسر اون شوهری که میخواد شکم بکنه!
1
2
ممد | ۴ سال پیش
همه اینایی که گفت رو همه متاثر نیست ، مثلا خود من تقریبا با هیچکدوم از اینایی که گفته شد تحریک نمیشم. بسته به طرف مقابلتون داره بعضیا ازاینکه ببینن عشقشون مثله یه ملکه راه میره بیشتر لذت میبرن !! ترجیحا چیزایی که تو سایت ها گفته میشه درست نیست
1
3
علی | ۴ سال پیش
سلام ببخشید همسر من بیشتر از من با مادر و خاله هایش صحبت میکند کار هایی که اونا کرده رو میگه از حجابشون تعریف میکنه
فقط کار های اونا تو چشمشه میره سر کار میاد راجب کار آیندمون شغلش با اونا صحبت میکنه
0
0
sogand | ۵ سال پیش
وایییی اینا چیه
من یکیشو برای نامزدم انجام دادم تا مرز سکته رفتم
1
2
مهسا | ۵ سال پیش
سلام من به چند وقته از یکی خوشم میاد الان تصمیم گرفتم به عمه یا زن عموش بگم چون مامان نداره بنظرتون کارم درسته یا نه ؟
5
11
پاسخ ها:
فاطمه | ۵ سال پیش
ن عزیز اجازه بده خودش پیش قدم بشه ایتطوری براش جذابیتی نداری
1
6
زهرا | ۵ سال پیش
اخ اخ خدا ب داد شوهر جونم برسه همینجوری واسش کمر نمونده بود.اینارم یاد گرفتم دیگه هیچچچی
3
7
Mina | ۵ سال پیش
اه حاااااااااااااا
االم بهم خورد
اووووووووووووق
0
4
ساحل | ۵ سال پیش
عالی بود...خودم از این واکنشا لذت میبرم بدشدت..دیگه خدا به داد شوهر آیندم برسه....دارم براش....خخخخخ
0
3
sanaz | ۵ سال پیش
چشمک زدن با دهان نیمه بااااز گاز گرفتن گوشه لب پایینی
من که ترجیح میدم همینجوری ناشی بمونم
0
6
sanaz | ۵ سال پیش
چشمک زدن با دهان نیمه باااااز ! گاز گرفتن گوشه لب پایینی ! من ترجیح میدم همینجوری ناشی بمونم
2
1
پاسخ ها:
صنم | ۵ سال پیش
چرا این کارا واسه شوهرته واسه مرد نامحرم که نیست
0
6

hits