دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با این ۹ ترفند قلب مرد مورد علاقه خود را به دست آورید!
514
زمان مطالعه: 8 دقیقه
دلبری از آقایان و راه های به دست آوردن مرد مورد علاقه :نشان دهید كه قصد تغییر دادن او را در سر ندارید.همواره همان فردی باشید كه هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید.

این موضوع حقیقت دارد كه امروزه بیش از هر زمان دیگر مردان عجله‌ای برای متعهد گشتن به یك رابطه درازمدت از خود نشان نمی‌دهند.

راه های به دست آوردن مرد مورد علاقه

divider

هنگامی كه از مردان در مورد علل این مسأله پرسش می‌شود، آنها معمولاً چندین دلیل گوناگون را برای عدم آمادگی‌شان برای ازدواج مطرح می‌سازند. اما در كل 4 عامل عمده وجود دارد كه تأثیر بسزایی روی رفتار مردان امروزی برای تن ندادن به تعهد درازمدت ازدواج اعمال می‌كنند:

1 - مردان با فشار اجتماعی كمتری برای متأهل شدن مواجه هستند. بنابراین یك عامل برای تن دادن به ازدواج در مردان عملاً حذف می‌شود.

2 - مردان از پیامدهای احتمالی عدم موفقیت‌آمیز شدن رابطه وحشت دارند. رنج‌های عاطفی حاصل از جدایی می‌تواند برای مردان ویرانگر و طاقت‌فرسا باشد. از طرفی آنها بیشتر نگران ریسك خسارات مالی كه احتمال دارد هنگام جدایی و طلاق متحمل آن گردند، نیز هستند.

3 - این در سرشت و طبیعت مردان است كه هر چیزی را كه موجب تغییر عمده و جدی در زندگی‌شان می‌شود را به تأخیر اندازند. ازدواج تا حدودی آغاز مشكلات یك مرد است. خواه مردان امروزی به این گفته اعتقاد داشته باشند و یا خیر، مردان تمایلی به خروج از منطقه آسایش و فراغ خاطر خویش و گام نهادن به یك زندگی مملو از مسئولیت، سازش و از خودگذشتگی را ندارند.

4 - مردان هنگامی تن به ازدواج می‌دهند كه مطمئن شوند بهترین گزینه ممكن را انتخاب كرده‌اند. تعداد معدودی از مردان همواره در این اندیشه‌اند كه: نكند سر و كله یك دختر بهتر در زندگی آنها پیدا شود. اما چگونه می‌توان مردان را پای‌بند یك رابطه درازمدت و تعهدآور ساخت؟

به دست آوردن مرد مورد علاقه

9 روش برای دستیابی به این منظور و این كه قلب یك مرد را فتح كنید به قرار زیر است:

1 - آگاهانه و معقولانه اطمینان یابید كه مردی كه برگزیده‌اید را دوست داشته و می‌خواهید باقی عمر را با وی سپری كنید.

بنابر این تا زمانی كه كاملاً متقاعد نشده‌اید كه برای یكدیگر مناسب هستید، اندیشه تعهد و ازدواج نباید به ذهن شما خطور كند. شناخت شما از همسرتان باید به حدی باشد كه قادر به تعیین این موارد باشید كه وی قادر به متعهد شدن می‌باشد. او برخوردار از بسیاری از ویژگی‌ها و صفاتی است كه شما همواره در مرد دلخواه خود جستجو می‌كردید.

شخصیت او شما را ملزم به احترام و ستایش می‌گرداند. او قبلاً در آزمون‌ وفاداری، صداقت، راستی و مراعات حال دیگران سربلند بیرون آمده است و آن كه باید مطمئن گردید كه وی شما را حقیقتاً دوست دارد.

2 - همواره همان فردی باشید كه هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید. این شاید مهمترین خصلتی باشد كه مردان در زنان جستجو می‌كنند. 99 درصد از مردان در نظر‌سنجی‌های گوناگون این گونه اظهار داشته‌‌اند كه زنانی كه شخصیت‌شان پس از ازدواج دستخوش تغییر می‌شود در ردیف نخست فهرست علل جدایی‌ها پس از ازدواج آنها قرار می‌گیرند.

پافشاری در رفتاری كه در آن زنان به منظور اهمیت بخشیدن به مرد خود، مرتباً با او سازش كرده و از ابراز عقاید و نظرات خود خودداری می‌كنند و یا به لطیفه‌های بی‌مزه او می‌خندند، هیچ‌گاه نتیجه‌بخش نخواهد بود. بنابراین خویشتن حقیقی خود باشید و همواره مراقب باشید شاید مرد شما در حال امتحان كردن شماست.

3 - به او نشان دهید كه استقلال دارید. مردان از زنانی كه به عقب تكیه می‌دهند و منتظر می‌مانند تا مرد آنها تمام امور زندگی آنها را به دست گیرد، بیزار هستند. نشان دهید با آن كه شما از ایده‌های او استقبال می‌كنید، بدون او نیز توانایی به انجام رسانیدن كارها را دارید.

هر گاه برنامه خرید خانه‌ای را در سر دارید آن را به پس از ازدواج خود موكول نسازید. زیرا این عمل موجب می‌شود مرد این گونه برداشت كند كه شما شخصیت مستقلی ندارید.

4 - به او نشان دهید كه فردی مهربان و دوست‌ داشتنی هستید. شاید شگفت‌‌انگیز به نظر آید: یك مرد به دختری نیاز دارد كه او را دوست داشته و خود نیز دوست داشتنی باشد. به همان میزان كه استقلال فردی به زنان قدرت می‌بخشد به همان میزان نیز عدم توانایی آنها در سازگاری، مردان را دلسرد می‌كند.

مردان این گونه زنان را بی‌احساس، بی‌عاطفه و ناتوان در عشق‌ورزی تلقی می‌كنند. بنابراین همان طور كه زنان نیاز دارند استقلال فردی خود را به مردان نشان دهند باید مشخص كنند كه دارای میل وافری برای قسمت كردن عشق خود با مرد زندگی‌شان هستند.

5 - نشان دهید كه او را دوست دارید. علاقه‌مندی به خویشتن حقیقی او نه برای آنچه او می‌تواند برای شما فراهم آورد. بسیاری از مردان در پاسخ به این پرسش كه چه چیزی پیش از ازدواج برای آنها حائز اهمیت است، پاسخ داده‌اند كه: اطمینان یافتن از آن كه دختر مورد علاقه آنها را دوست داشته باشد برای آنچه كه هستند و نه وسیله‌ای برای دستیابی به هدف.

هیچ مردی دوست ندارد احساس كند كه دختر مورد علاقه‌اش به این علت او را برگزیده‌ كه: او یك تأمین‌‌كننده معیشت مناسب، یك شهروند نمونه و یا حتی یك پدر خوب بالقوه است. تمام این مسائل برای مردان اهمیت دارد اما یك مرد زمانی كه متوجه می‌شود یك دختر به این علت او را برگزیده كه او بهترین دوست او بوده است بسیار خرسند می‌شود.

دختری كه همواره در كنار همسر خود باقی بماند صرف نظر از موقعیت و اوضاع مرد خود اما چگونه می‌تواند به این امر نائل آید؟ به زندگی او علاقه نشان دهید همچنین به علاقه‌مندی‌ها و ارزش‌هایی كه او در زندگی قائل است. درباره شغلش صحبت كنید اما بیشتر به جنبه‌های معنوی و بالندگی شخصیتی آن توجه كنید و نه به درآمد و منافع مالی آن. از خصوصیات نیك شخصیتی و اخلاقی او سخن گویید.

6 - برای آن كه او را به دنبال خود بكشانید برایش نقش بازی نكنید. مردان كاملاً از بازی‌هایی كه زنان به آنها روی می‌آورند تا توجه مردان را جلب خود سازند آگاهند. حتی ممكن است مردان اغواگردیده و برای پیروزی در بازی‌های شما به هر عملی دست بزنند. اما هیچ‌گاه متعهد به شما نخواهند شد.

البته عده معدودی هم بر این باورند هم صحبت شدن با دیگران برای برانگیختن حس حسادت ممكن است برای مدت كوتاهی كار‌ساز باشد. اما او چگونه می‌تواند به شما اعتماد كند؟ هنگامی كه شما را دسیسه‌گر بپندارد؟ حتی اگر شیفته شما باشد. هنگامی كه كوچكترین شبهه‌ای در اعتماد و صداقت شما داشته باشد از متعهد شدن هراس خواهد داشت.

7 - نشان دهید كه قصد تغییر دادن او را در سر ندارید. هر گاه یك مرد احساس كند كه تعهد به یك دختر و ازدواج با او سبب به وجود آمدن تغییرات عمده و اساسی در سبك زندگی او می‌شود، سرسختانه‌ برای متعهد شدن از خود مقاومت نشان خواهد داد. حتی اگر عاشق آن دختر باشد.

نشان دهید كه قادر به سازش با او هستید. نشان دهید از آن كه او بدون حضور شما برای تماشای فوتبال یك شب را با دوستان خود بگذارند، اعتراضی ندارید، كاری نكنید كه احساس كند اكنون باید از وقت خود كمال استفاده را ببرد. زیرا زندگی او پس از ازدواج تغییر خواهد كرد.

8 - به ظاهر خود اهمیت دهید. این بدین مفهوم نیست كه شما مانند یك مدل قدم برداشته و یا لباس بپوشید. اما تا حدودی به ظاهر خود برسید. لباسی به تن كنید كه بیانگر بهترین صفات شما و برازنده شما باشد. با اعتماد به نفس حركت كرده و رفتار كنید.

9 - طوری وانمود نكنید كه برای ازدواج شتابزده‌اید، ممكن است شما تصور كنید او تاكنون وقت زیادی را برای تصمیم‌گیری در مورد شما سپری كرده است. اما آرامش خود را حفظ كنید! این ممكن است خبر نویدبخشی باشد. ممكن است او می‌خواهد مطمئن شود كه یك تصمیم معقول و صحیح اتخاذ كرده است.

خود را شتابزده و ناشكیبا نشان ندهید. با خیال آسوده به زندگی روزمره و عادی خود ادامه دهید. هیچ‌گاه به یك مرد پیشنهاد ندهید كه به ملاقات والدین شما بیاید و یا بالعكس. مگر آن كه خود خواهان باشد. بهتر است اجازه دهید این تصمیم را خود اتخاذ كنند.

به خاطر داشته باشید هدف شما فراهم آوردن اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم است. ضمن این كه فضا و فرصت كافی و مورد نیاز را نیز در اختیار او قرار دهید.

منبع: ایران ناز



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (514 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۲۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

رها | ۳ سال پیش
من دختری ۲۱ ساله هستم.حدودا یه سال و نیم پیش تو دانشگاه یه پسری سر راهم قرار گرفت.اولاش خیلی معمولی بودم و اون سعی میکرد بهم توجه کنه با حرفاش و نگاهش و جزوه گرفتناش.بعد یه مدت احساس کردم ک دارم بهش علاقه مند میشم.البته پسر خیلی خجالتی و آرومیه..تاحالا بهم نگفته دوست دارم ولی چند مدت پیش بهم پیام داد و راجع به درس و به بهانه های مختلف گاهی اوقات پیام میده. منو دوست داره و منم دوسش دارم ولی نمیدونم چرا بهم نمیگه و بهم دیر به دیر پیام میده .. البته ما اختلاف مذهب هم داریم...خواهش میکنم کمکم کنید چی کاری میتونم انجام بدم ک یا این رابطه رو پیش ببرم و باهم آشنا شیم و یا این ک تموم شه و کم تر اشک بریزم چون الان خیلی دوسش دارم ؟
0
1
فاطمه | ۴ سال پیش
سلام مرسی واقعا این مطالبی ک گذاشتید خیلی خوب بودن من ی نفرو دوس دارم اونم اونم منو دوس داره ولی هرکاری میکنم خوشحال نمیشع احساس میکنم اون طوری ک باید بهش محبت نمیکنم میشع کمکم کنید
2
0
افسانه | ۵ سال پیش
من دو سال استاد راهنما میشناسم . خیلی دوسش دارم . ۲۸ سالمه . هیچ مردی دوست نداشتم تا حالا . رفتارهای اون هم عجیب . نمیدونم دوسم داره یا نه مطمئن نیستم . رفتار هاش طوری که انگار خوشش میاد ولی هیچی نگفته . ۲ هفته دیگه شاید دفاع کنم . موندم چکار کنم دیگه به بهانه درس نمیتونم ببینمشون . دوست دارم بهش بگم ولی اخه دختر میگه به پسر که دوسش داره یهویی بلاک نکنه منو یا حرفهایی بزنه که بدتر شه حالم بگه من هیچ حسی ندارم اندقت من چکار کنم
0
2
سینام | ۵ سال پیش
به نظر شما وقتی به دختری میگی دوسش داری و اون کم محلی میکنه چه علتی پشتشه
0
3
سحر جون | ۵ سال پیش
از نظر من کار بدی کرد
خدا بزرگه منم بودم میدونم چه دردی داره
بده بد
0
1
شیرازی | ۵ سال پیش
من با یک نامرد نامزد کردم که اشتباه بزرگی کردم مردها تجربه کنند نامزدی من یک از خودگذشتگی بود و طرف از یک خانواده بسیار فقیر بود و خواستم به دلیل فقیری خواستگارم رو رد نکنم وبعد از نامزدی دیونه م کردن هزارتا منت وعیب روی من گذاشتن خواهرهای گلم ازدواج خیلی مهمه
0
2
سحر | ۶ سال پیش
من شخص مورد علاقه مو پیدا کردم ازم خواست با هم بیشتر آشنا بشیم ولی ***ا همه میگن زود بهش بگو بیاد خواستگاری اگه نیاد معلومه جدی نیس واقعا نمیدونم باید چیکار کنم؟ آدم باید به حرف ***ا گوش بده یا به حرف آدمایی مث شما که میگین بهش فرصت بدیم؟
0
2
پاسخ ها:
سحری | ۵ سال پیش
سلام سحر جان از نظر من میتونی غیر مستقیم بهش بگی مثلا اگه کاریو ک نمیشه تو زمان رفاقتت انجام بدیو ازت درخواست کرد بهش بگو تا نفهمم آینده چی در انتظارمه این کارو نمیکنم اون موقع شاید بهتر متوجه شی
0
1
م | ۷ سال پیش
من دنبال یه همسر مذهبی هستم وهمه خاستگارام از اون دسته ادمان که زیاد دوست دختر دارن ومنم سرهمین مسیله ازدواج نمیکنم .وناامیدم .24 سالمه اما واقعا نیاز دارم کسی کنارم باشه
2
2
محدثه گلی | ۷ سال پیش
خوب بود ولی همش همین دوست دارم بیش تر بدونم من تشنه این جور حرفام....
0
0
الهه | ۸ سال پیش
سلام .خیلی خوب بو ولی شاید دیگه دیر شده باشه .کاش زودتر خونده بودم.
0
0
سینا | ۹ سال پیش
همگی درست بود به خصوص شماره 2
یادمه قبلا با دختری در ارتباط بودم ولی بیشتر اوقات هرچی من میکفتم و یا به هرچیزی که دوست داشتم اون هم می کفت چه جالب من هم مثل تو اینو دوست دارم
اونقدر این رفتار رو از خودش نشون داد که مدام حس می کردم داره تظاهر می کنه و یک جورایی ازش نا امید شدم
0
0
ممد | ۹ سال پیش
وای چقدرخوب بود
ممنون
0
0
narges | ۹ سال پیش
سلامخیلی عالی بود ممنون
0
0
گل رز | ۹ سال پیش
من دختری 13 سالم اما پسر خالم وخیلی های دیگه رو دوست دارم میخوام بدونم چطوری فرد مورد علاقم را پیدا کنم
0
1
پاسخ ها:
نفیسه | ۶ سال پیش
تا زمانی که به یه ثبات عقلی و احساسی نرسیدید این احساسا بی ریشه هست
0
0
شیوا | ۹ سال پیش
از چیزایی که تا الان خونده بودم جالب تر و ب نظرم کارامدتر بودن مرسی
0
0
سميرا | ۹ سال پیش
بد نبود.......
0
0
سحر | ۹ سال پیش
بیشتر توضیح بدید راههای ثابت شده رو معرفی کنید.
0
0
راحله | ۱۰ سال پیش
وای چقدر خوب بود
ممنون
0
0
ارمین | ۱۰ سال پیش
وای چقدر خوب بود
ممنون
0
2

hits