دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نشانه های زندگی بدون عشق
18
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نشانه های زندگی بدون عشق

حفظ روابط عاشقانه و داشتن یک زندگی مشترک موفق همراه با عشق مستلزم تلاش و توجه است .

نشانه های زندگی بدون عشق

عاشق شدن خیلی آسان است اما برای اینکه یک رابطه سالم و موفق داشته باشید و با همسرتان خوشبخت و خوشحال زندگی کنید باید تلاش کنید. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که گاهی از خودتان می پرسید ، «آن همه عشق و علاقه کجا رفته است؟» باید بدانید که تنها نیستید .دانستن نشانه های یک رابطه بدون عشق به شما کمک می کند بهتر برای آینده زندگی مشترکتان تصمیم بگیرید.

آیا شما و همسرتان بیشتر وقتتان را دور از هم سپری می کنید؟

هر کدام از زوجین باید مدتی را تنهایی سپری کند . رابطه سالم رابطه ای است که در آن هر یک از دو نفر بتوانند هویت و استقلال شخصی خود را حفظ کنند اما اگر این تنهایی و استقلال بیش از حد باشد دو نفر بخاطر اینکه دلشان نمی خواهد یکدیگر را ببینند تنهایی را انتخاب می کنند ،این نشانه بسیار بدی است و نشان دهنده از بین رفتن عشق در رابطه است . در یک رابطه بی عشق معمولا" دو طرف رابطه ترجیح می دهند کارهایی که قبلا" بصورت مشترک انجام می دادند را به تنهایی انجام دهند و از اینکه همراه همسرشان در کارها و مراسمهای اجتماعی شرکت کنند وحشت دارند.

آیا صحبتها و مکالمات شما معمولا" به درگیری و دعوا ختم می شود؟

وقتی دو نفر عاشق یکدیگر هستند ، از مصاحبت و همنشینی با یکدیگر لذت می برند و دوست دارند با یکدیگر صحبت کنند اما زوجهایی که عشق در رابطه آنها از بین رفته است کمتر با هم صحبت می کنند و وقتی هم صحبت می کنند معمولا" این صحبتها به دلخوری و درگیری ختم می شود. وقتی اکثر صحبتها به دعوا منتهی می شود مسلما" بعد از مدتی شما ترجیح می دهید با همسرتان کمتر صحبت کنید و وقتی نتوانید درباره مشکلات خود صحبت کنید ، این مشکلات هر روز بیشتر می شود . این یکی از نشانه های از بین رفتن عشق در رابطه است.

آیا هر دوی شما خودخواه تر شده اید؟

در یک رابطه سالم ، هر یک از طرفین دوست دارند برای طرف مقابلشان کاری انجام دهند که او را خوشحال کند اما در رابطه بدون عشق ، هرکس بیشتر به خودش فکر می کند و کمتر به دیگری توجه می کند. در نهایت ممکن است هر یک از آنها خودخواه تر شوند و وقتی هر کسی فقط به خودش فکر کند ، احترامها از بین می رود و رابطه از هم می پاشد.

irangrand.ir



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.7 از 5 (18 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits