دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
این تابلو چه چیزی کم دارد؟!
6
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یک درخت یک آبگیر (برکه) آدم ها یک تکه ابر یک ماشین

یک درخت

یک آبگیر (برکه)

آدم ها

یک تکه ابر

یک ماشین

این تابلو چه چیزی کم دارد؟!

درخت:

در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید ...

رشد معنوی خودتان است.پیامی که در پشت این سوال قرار دارد

چیزی که انتخاب می‌کنید تا به صحنه اضافه شود نشانگر چیزی است که در زندگی شخصی برایتان اهمیت دارد. با تغییر اولویت های زندگیتان، انتخاب شی‌ء جاافتاده در این صحنه نیز تغییر خواهد کرد. این سوال را چند سال دیگر نیز از خود بپرسید تا دریابید که دیدگاه تان نسبت به چیزها تغییر یافته است.

یک آبگیر برکه:

در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید ...

داشتن یک رویا است.

پیامی که در پشت این سوال قرار دارد چیزی که انتخاب می‌کنید تا به صحنه اضافه شود نشانگر چیزی است که در زندگی شخصی برایتان اهمیت دارد. با تغییر اولویت های زندگی تان، انتخاب شی‌ء جاافتاده در این صحنه نیز تغییر خواهد کرد. این سوال را چند سال دیگر نیز از خود بپرسید تا دریابید که دیدگاهتان نسبت به چیزها تغییر یافته است!

آدم ها:

در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید ...

رابطه داشتن با افراد دیگرست.

پیامی که در پشت این سوال قرار دارد. چیزی که انتخاب می‌کنید تا به صحنه اضافه شود نشانگر چیزی است که در زندگی شخصی برای تان اهمیت دارد. با تغییر اولویت های زندگی تان، انتخاب شی‌ء جاافتاده در این صحنه نیز تغییر خواهد کرد. این سوال را چند سال دیگر نیز از خود بپرسید تا دریابید که دیدگاه تان نسبت به چیزها تغییر یافته است!

یک تکه ابر:

در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید ...

دوستتان است.

پیامی که در پشت این سوال قرار دارد چیزی که انتخاب می‌کنید تا به صحنه اضافه شود نشانگر چیزی است که در زندگی شخصی برایتان اهمیت دارد. با تغییر اولویتهای زندگیتان، انتخاب شی‌ء جاافتاده در این صحنه نیز تغییر خواهد کرد. این سوال را چند سال دیگر نیز از خود بپرسید تا دریابید که دیدگاه تان نسبت به چیزها تغییر یافته است!

یک ماشین:

در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید ...

پول است.

پیامی که در پشت این سوال قرار دارد

چیزی که انتخاب می‌کنید تا به صحنه اضافه شود نشانگر چیزی است که در زندگی شخصی برایتان اهمیت دارد. با تغییر اولویتهای زندگیتان، انتخاب شی‌ء جاافتاده در این صحنه نیز تغییر خواهد کرد. این سوال را چند سال دیگر نیز از خود بپرسید تا دریابید که دیدگاهتان نسبت به چیزها تغییر یافته است!

منبع:tebyan.net



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (6 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits