دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چند راهکار برای تقویت ذهن و تقویت حافظه
16
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تقویت ذهن و تقویت حافظه-یادگیری یک و یا چند زبان- ارتقای حافظه- قوی شدن ذهن -تغذیه خوب-ماهی ،سبزیجات و شکلات

تقویت ذهن

تقویت ذهن و تقویت حافظه


-*- یک چیز تازه یاد بگیرید .یادگیری یک و یا چند زبان و مهارت به شما کمک می کند تا موفق تر در زندگی عمل کنید و ذهن شما از رکود عدم فعالیت در اید .


-*-اینترنت هم می تواند به شما در جهت ارتقای حافظه کمک کند مشروط بر اینکه از آن استفاده درست کنید و بیهوده خودرا درگیر هر سایتی نسازید .


-*-از بدن خود استفاده کنید تا ذهن شما هم قوی گردد .کار و تلاش و فراگیری مهارت ها و فعالیت های تازه می توانید به قوی شدن ذهن خود کمک کنید .اما یادتان باشد به طور منظم از دهن خود استفاده کنید و وقفه ای بین برنامه های خود قرار ندهید .

-*-وقت خود را با کسانی صرف کنید که دوستشان دارید تا بتوانید افکار خود را پردازش کنید .انسان های برون گرا از ارتباط با دیگران برای پردازش اندیشه خود بهره می برند .


-*-برای فعالیت ذهنی از پازل و جدول استفاده نکنید .بلکه به کارهایی بپردازید که سبب یادگیری شما نیز بشود برای همین مطالعه کنید و یا یک زبان تازه بیاموزید تا ذهن شما قوی گردد .کسانی که زبان می اموزند کمتر افسرده می شوندو کمتر الزایمر می گیرند .

-*-تغذیه خوب نیز به شما کمک می کند تا ذهن قوی تری داشته باشید.ماهی ،سبزیجات و شکلات می تواند به قدرت ذهن شما کمک کند .


-*-شکلات به یادگیری و قدرت و توانمندی مغز کمک می کند و یادگیری را تسهیل می کند .

-*-و در انتها دعا کنید و رابطه معنوی خود را با خدا افزایش دهید زیرا ذهن انسان در ارتباط با خدا ارام می گیرد و از افکار پراکنده دور میشود .

برگردان : مجله اینترنتی دلگرم

مترجم : نرگس زارعی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (16 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits