دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
روانشناسی لب | فرم لب ها بیانگر شخصیت درونی افراد است
5
زمان مطالعه: 4 دقیقه
لب ها واقعیت های بسیار زیادی را می توانند راجع به افراد بیان نمایند زیرا در مواجهه با ترس ، هیجان ، غم ، خوشحالی و هر نوع رفتار دیگر لب ها اولین نقطه از بدن می باشند که از خود واکنش نشان می دهند .

شخصیت شناسی از روی فرم لب

لب های هر فرد می تواند او را به دیگران بشناساند پس در این مقاله از دلگرم با ما همراه باشید تا با شخصیت‌های متفاوت با توجه به فرم‌ لب شان آشنا شوید.

روانشناسی لب : لب های بزرگ و ضخیم

افرادی که دارای لب های بزرگ و ضخیم می باشند می توانند دیگران را بهتر درک کنند و حتی برای محافظت از دیگران همیشه پیش قدم هستند آنها مدافع حقوق حیوانات و همچنین به صورت غریزی مادران و پدرانی قوی و سرسخت می باشند و در شرایط بحران به فکر دیگران هستند و افرادی مسئولیت پذیر و دست و دلباز محسوب می‌شوند .

روانشناسی لب : لب بالایی بزرگتر

افرادی که لب بالایشان بزرگتر از لب پایین است دارای جذبه هستند و همچنین افرادی احساساتی و بشاش محسوب می‌شوند آنها عزت نفس بالایی دارند و همچنین می توانند افراد را به خود جذب کنند و همیشه دوست دارند که مرکز توجه قرار گیرند .

روانشناسی لب : لب های هم اندازه

افرادی که دارای لب های هم اندازه هستند شخصیتی متعادل و با صلابتی دارند و در مواقع مواجهه با مشکلات با روشی معقولانه و محتاطانه پیش می روند .

اغلب این افراد شنونده های خوبی هستند که می‌توانند انتقاد دیگران را بپذیرد و به نظر آنها احترام بگذارند و همچنین از گفتن جوک و خندیدن لذت می‌برند و سعی می کند مثبت باشند .

شخصیت شناسی از روی لبخند - انواع شکل لب - شخصیت شناسی از روی بینی - زیباترین فرم لب ها

روانشناسی لب : لب باریک

آنهایی که دارای لب های باریک می باشند اغلب افراد گوشه‌گیر هستند در نظر دیگران فردی بی نیاز از اطرافیان شناخته می شوند در صورتی که می‌توانند با دوستان خودشان بسیار راحت باشند آنها می‌توانند مشکلاتشان را به راحتی حل کنند و با آن کنار بیایند و البته بیشتر از حرف به عمل دیگران اهمیت می دهند .

روانشناسی لب : لب بالایی صاف

داشتن لب بالای صاف نشان از افرادی مسئولیت پذیر و مطمئن است افراد می توانند در مواقع بسیار سخت و دشوار بر روی آنها تکیه کنند .

روانشناسی لب : لب های کوچک و درشت

افرادی که لب های درشت ولی کوچکی دارند و به اصطلاح لبهای آنها پر می باشد بسیار جذاب و دارای عشق هستند و همیشه خود را در اولویت قرار می دهند البته در نهایت افرادی وفادار و دلسوز هستند و برای کمک به دیگران پیشقدم می شوند همیشه سعی می کنند که نسبت به دیگران خود را برتر نشان دهند برای انجام کارهایشان سبک و سنگین می کنند .

بهترین لب - تغییر فرم لب - عکس لب قیطونی - لب زیبا

روانشناسی لب : لب بالایی خیلی نازک

آنهایی که لب بالای خیلی نازک دارند بسیار افراد خوشبختی هستند زیرا رهبرانی عالی و شخصی متقاعد کننده می باشند ، آن ها می‌دانند که چطور دیگران را قانع کنند و به اهداف خود دست یابند و همچنین نیروی شخصی بسیار زیادی دارند و دست به هر کاری بزنند موفقیت را به دنبال خود می آورند اینگونه افراد اصولاً در روابط احساسی شان دچار مشکل هستند .

روانشناسی لب : بزرگتر بودن لب پایین از لب بالا

این افراد بسیار بی قرار هستند و همیشه در طبق یک برنامه زمانی معین پیش می روند می دانند که چگونه تفریح کنند و برای هر کاری نیاز به تمرکز دارند تا بتوانند انرژی خود را به آن منتقل کنند آنها افرادی اجتماعی هستند و پذیرای ایده و کنجکاو می باشند .

روانشناسی لب : لب بالایی با کمی انحنا

داشتن انحنا در لب بالا نشان از دلسوزی ، حساس

مهربان و جدیت در کارها است. این افراد در هر شرایطی می‌توانند به اطرافیان خود کمک کنند .

لب بالایی V شکل

اغلب این افراد موسیقیدان و هنرمند هستند و حافظه تصویری خوبی دارند اجتماعی محسوب می شوند و به راحتی می توانند احساسات خود را بروز دهند و البته افرادی موفق در دید دیگران می باشند .

تشخیص شخصیت درونی افراد از روی فرم لب های آن ها

حتماً بخوانید:
روانشناسی هدیه دادن | آثار روانی هدیه چیست ؟

روانشناسی هدیه دادن | آثار روانی هدیه چیست ؟

تا به حال به این فکر کردید که هدیه دادن چه تاثیری روی کادو گیرنده و کادو دهنده دارد و کدام یک احساس بهتری به دست خواهند آورد، کسی که هدیه می دهد یا…


این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.6 از 5 (5 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits