دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
روانشناسی مردان | چگونه ذهن یک پسر را بخوانیم ؟
5
زمان مطالعه: 6 دقیقه
در این مقاله به 5 مهارت جهت دست یابی به فکر و قلب مردان پرداخته می شود و یاد می گیریم که چگونه ذهن و افکار مردان را بخوانیم ؟

چگونه ذهن و افکار مردان را بخوانیم ؟

در دنیای ماشینی امروز و بوجود آمدن پاره ای از مصائب و مشکلات، ضرورت روانشناسی و شناخت مردان پیش از پیش به چشم می خورد . زیرا مردان بمانند زنان راحت از احساسات و افکار خود حرف نمی زنند . مردان مانند یکه جعبه اسرار می مانند که همواره دربسته است و براستی آدم نمی داند که به چه چیزی فکر می کنند؟!

اگر قصد دارید به قلب مردی راه یابید اول باید راهی به مغز او پیدا کنید. اگر با شناخت و روانشناسی افکار مردان به مغز و آنچه در فکرش می گذرد دست یافتید براحتی می توانید قلبش را تسخیر کنید.

برای بدست آوردن قلب مردان باید پنج نکته را بلد باشید. اگر این 5 راز را بیاموزید براحتی این جعبه اسرار را گشوده اید و مردان لب به سخن باز خواهند کرد و آنچه در مغز و فکرشان می گذرد را برایتان بازگو خواهند کرد و شما با توجه به شناختی که از او بدست می آورید می توانید برای داشتن یک رابطه بهتر تلاش کنید و از با هم بودن کمال لذت را ببرید .

پنج مهارت برای بدست آوردن روح و مغز مردان

1 - اولین فن برای نزدیک شدن به دنیای درونی مردان اینست که او بدرستی دریابد که شما به آنچه که می گوید علاقمند هستید. زیرا همانطور که قبلا گفته شد مردان براحتی به شما اجازه نمی دهند که به افکار و آنچه که در مغزشان می گذرد راه یابید. و برای این کار شما باید او را مطمئن سازید که کاملا به حرف های او توجه دارید . یکی از بهترین راهها برای منتقل کردن این موضوع به او این است که از طریق زبان بدنتان وارد شوید. برای نشان دادن تمایل خود به گفته های او، نگاه طبیعی به او و باز کردن بازوانتان به نشانه گرایش به او بهترین راه است. به او اجازه دهید بداند که شما متوجه اید که چه می گوید آنهم با یک سرتکان دادن یا با حرکت دادن به پیشانی تان. همچنین تحت تأثیر قرار گرفتن، مثلاً وقتی که او تحت فشار باشد در گفتن داستان خود و ببیند که شما هم همین گونه اید، احساس بهتری خواهد داشت. این کار مثل این است که گفته باشید من می فهمم که چه احساسی داری یا من خودم را جای تو می گذارم.

2 - فن دوم برای دست یابی به آنچه که در ذهن یک مرد می گذرد اینست که هیچگاه او را قضاوت و داوری نکنید . هنگامی که مرد در حال بازگو کردن افکارش است تنها شما باید با علاقه به حرف هایش گوش فرا دهید بدون کوچکترین قضاوت و پیش داوری ... زیرا هیچ مردی افکار واقعی اش را نمی گوید اگر دریابد که تحقیر یا نکوهش می شود. اظهاراتی مانند چطور توانستی این کار را انجام دهی یا اگر من بودم چنین نمی کردم را رها کنید.

آزادی این را به او بدهید که آشکارا و صادقانه هر آنچه که می خواهد توضیح دهد بدون قضاوت شما، آنگاه شما شگفت زده خواهید شد. شما مجبور هم نیستید که او را ببخشید یا با او موافق باشید. شما با این کار به راحتی محیطی آزاد را برای او ایجاد کرده اید که هر آنچه فکر می کند برای شما بگوید.

چگونه به مردان نزدیک شویم و قلبشان را بدست آوریم

3 - هنگامی که اعتماد مرد را جلب کردید و او را متقاعد ساختید که آنچه که می گوید برایتان مهم است قدم سوم در نزدیک شدن به افکار او اینست که هرگز کلمه چرا را بکار نبرید . وقتی روانشناسان دوره کارآموزی خود را سپری می کنند، از آنها می خواهند تمرین کنند که کلمه چرا را از دایره لغاتشان حذف کنند. زیرا پرسیدن چرا به طور مکرر، انرژی منفی می دهد و شرایط را بحرانی و حساس می کند.

وقتی که شما از یک مرد بپرسید که چرا این کار را اینطور انجام داده ای، او اینطور استنباط خواهد کرد که به او گفته اید که تو احمق هستی که روی زمین این راه را برای این کار انتخاب کرده ای! حالا او قبل از اینکه جملاتتان را تمام کرده باشید حالت تدافعی به خود می گیرد. بنابراین شما در صورتی در این راه وارد شدن به ذهن مرد، موفق خواهید بود که همواره تمرین کنید به جای استفاده از کلمه چرا بگویید درباره این موضوع به من بیشتر بگو.

4 - مهارت بعدی که در دست یابی به ذهن مردان باید بیاموزید اینست که هرگز به صراحت بیان نکنید که ما نیاز به گفتگو داریم . جالب است بدانید هیچ چیز بهتر از این جمله نمی تواند یک مرد را وادار کند که کمتر حرف بزند. این جمله ما نیاز به گفتگو داریم حامل این پیام است که او کار اشتباهی کرده است که در دردسر افتاده و باید درباره اش توضیح دهد. او گفتگو را قبل از شروع کردنش متوقف خواهد کرد.

پس قدم بعدی در این راه و دستیابی به افکار مرد اینست که غیر مستقیم وارد صحبت کردن و به حرف درآوردن مرد شوید و بنابراین بهترین راه برای مطرح کردن یک موضوع مهم به آرامی و غیر مستقیم وارد شدن به آن است. زمانی که هر دوی شما مشغول انجام آن هستید را انتخاب کنید مثل آشپزی و یا تمیزکاری سبک، که او راحتی بیشتری احساس کند. به خاطر داشته باشید وقتی او درگیر فوتبال جمعه شب است برای این کار به او نزدیک نشوید.

5 - فن آخر اینست که مهارت خوب گوش دادن ولقعی را فرا بگیرید زیرا همانطور که میدانید و بارها تجربه اش کرده اید شما همواره شانس شنیدن افکار و وارد شدن به ذهن و مغز او را نخواهید داشت. برای شما بارها اتفاق افتاده است که وقتی او صحبت می کرده متاسفانه شما در فکر دیگری بوده اید یا شاید هم فکر می کرده اید که در جواب به او چه بگویید؟!

به این دلیل برای نزدیک شدن به آنچه که در مغز و فکر مرد می گذرد یادگیری خوب گوش دادن است . زیرا این موضوع بسیار مهم است که اکنون را با او باشید تا اینکه به افکارتان اجازه دهید همه جا باشد غیر از با او. یک مرد می تواند احساس کند که شما واقعاً می خواهید حرفهای او را بشنوید یا خیر. درست شنیدن بهترین راه برای رسیدن به یک گفتگوی واقعی است که او هم بتواند حقیقت را به شما بگوید.

چگونه نگاه مردان را بخوانیم ؟

روانشناسی مردان 50 ساله و آشنایی با بحران آنان در این سن | دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.6 از 5 (5 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits