دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نشانه های خیانت زنان و مردان در دنیای مجازی !
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
بعد از ازدواج و تشکیل خانواده هر دو طرف باید برای نگه داشتن رابطه سالم با همسر تلاش کنند و زن و شوهر برای نیازهای طرف مقابل ارزش قائل شده و برای رفع آن اقدام نماید.

اگر برای پایدار ماندن رابطه تلاشی نشود، کم کم صمیمیت بین زوجین کم شده و حتی ممکن است از بین برود و زندگی زناشویی افراد با مشکل مواجه شود. در چنین مواقعی متاسفانه ممکن است پای نفر سومی در رابطه باز شده و یکی از زوجین به همسرش خیانت کند.خیانت یکی از مسائلی ایست که متاسفانه این روزها بیشتر از قبل دیده می شود و همین مساله باعث فروپاشی بنیان خانواده های بسیاری شده است.

کشف خیانت زن و مرد توسط همسر، برای بسیاری از افراد بسیار ناگوار است و ضربه روحی سنگینی را به فرد وارد می کند؛ از این رو بهتر است قبل از این که زندگی از هم پاشیده شود، برای پایدار نگه داشتن و حفظ صمیمیت رابطه زن و شوهری، هر دو نفر تلاش کنند. برای این که رابطه سالم و عاشقانه پایدار بماند، هر دو نفر باید با هم در مورد مسائل گوناگون صحبت کنند و خواسته ها و نیازهای خود را بازگو کرده و در مورد دغدغه های خود با همسرشان صحبت کنند.

نشانه های خیانت زنان و مردان در دنیای مجازی !

خیانت در دنیای امروز

امروزه با توجه به گسترش روابط در دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی، خیانت نیز شکل جدیدتری نسبت به گذشته پیدا کرده است.

در بعضی از موارد خیانت دیده شده که زن یا مرد صرفا از طریق صحبت در شبکه های مجازی با نفر سومی در رابطه هستند و از این طریق نیازهای خود را برطرف می کنند.

با توجه به تجربه خیانتی که بعضی از افراد (اعم از زن و مرد) بازگو می کنند، به جز عده ای که زندگی خوب و عاشقانه ای دارند و به گفته خود ناخودآگاه وارد رابطه موازی می شوند، تعداد زیادی به خاطر برطرف نشدن نیازهای جنسی و عاطفی و .. دست به خیانت می زنند. از این رو ممکن است زن یا مردی که به عنوان مثال محبتی از طرف همسر خود نمی بیند، با شنیدن صحبت های محبت آمیز و رفتاری حمایتی به شخص دیگری جذب شود و به همسر خود خیانت کند.

بعضی از افراد در شبکه های اجتماعی به دنبال رفع نیازهایی هستند که در رابطه با همسرشان برطرف نمی شود و از این طریق میخواهند نیازهای برطرف نشده و آرامش از دست رفته را بازیابند؛ از این رو ممکن است رابطه ای صرفا مجازی یا حقیقی را با فرد دیگری شروع کنند.

نشانه های خیانت زنان و مردان در عصر دیجیتال

نمی توان به طور کلی برای همه افراد یک نسخه پیچید و لیستی از نشانه های خیانت در فضای مجازی را نوشت؛ اما به طور کلی بعضی از رفتار ها شک بر انگیز است و ممکن است توجه فرد را به آن جلب کند؛ با این حال توصیه می شود اگر چنین نشانه هایی مشاهده کردید، سریعا واکنش غیر منطقی و عجولانه از خود نشان ندهید و تا روشن شدن مساله و مطمئن شدن در مورد خیانت همسرتان صبر کنید؛ بهتر است در چنین موقعیت هایی با مشاورین متخصص این حوزه مشورت نمایید.

داشتن اکانت های زیاد و مخفیانه در شبکه های مجازی

داشتن اکانت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مختلف به خودی خود مشکلی ندارد، اما اگر فردی اکانت های زیاد و مخفیانه در شبکه های اجتماعی دارد، کمی شک بر انگیز است.

اگر چنین رفتاری از همسر خود دیدید، بهتر است قبل از هرگونه اقدامی با ایشان در این مورد صحبت کنید و علت ساختن اکانت های زیاد را از او بخواهید.

نشانه های خیانت زنان و مردان در دنیای مجازی !

سرگرم بودن در شبکه های اجتماعی به صورت افراطی

این مساله قابل انکار نیست که در دنیای امروز شبکه های اجتماعی و گوشی های هوشمند جزء جدانشدنی زندگی افراد هستند و هر فرد زمان زیادی را صرف آن می کند؛ اما استفاده افراطی از گوشی و شبکه های اجتماعی بدون دلیل خاصی، جای سوال دارد.

گاهی اوقات افراد صرفا به دلیل سرگرمی و یا بخاطر این که در طول روز کاری برای انجام دادن ندارد در شبکه های اجتماعی به اصطلاح می چرخند اما اگر این استفاده به گونه ای باشد که فرد وظایف روزانه خود را انجام ندهد و گوشی را همه جا همراه خود ببرد، جای سوال دارد.

همانطور که گفته شد نمی توان لیست کلی از نشانه های خیانت مجازی نوشت و ممکن است نشانه های ذکر شده نیز به دلیل خیانت نباشد و دلیل دیگری داشته باشد؛ اما اگر رفتاری از همسر خود دیدید که شک شما را برانگیخته و به این خاطر آرامش ندارید، توصیه می شود بدون بحث و دعوا و رفتار غیر منطقی با همسرتان صحبت کنید و در صورت جدی شدن مشکل حتما از مشاورین این حوزه مشورت بخواهید.

منبع: نوا مشاور



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (1 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits