دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شخصیت شناسی زنان از روی کیف آن ها!
21
زمان مطالعه: 4 دقیقه
شخصیت شناسی زنان از روی کیف-روش شخصیت شناسی زنان از روی کیف-چگونگی شخصیت شناسی زنان از روی کیف-راههای شخصیت شناسی زنان از روی کیف-نحوه شخصیت شناسی زنان از روی کیف-شخصیت شناسی زنان-کیف و شخصیت-رابطه نوع کیف و شخصیت-کیف نشان دهنده شخصیت

شخصیت شناسی زنان از روی کیف:از آنجایی که کیف زنان جهان کوچکی از زندگی آنها است, می‌تواند شیوه زندگی آنها و آنچه در زندگی برایشان مهم است و مهم تر از آن نوع شخصیت آنها را نشان دهد. حتی رنگ کیف انتخابی نیز با شخصیت خانم‌ها ارتباط دارد. بنابراین زنان آگاهانه یا ناآگاهانه, کیفی را انتخاب می‌کنند که بانوع شخصیت آنان هماهنگی دارد.

شخصیت شناسی زنان از روی کیف

شخصیت شناسی زنان از روی کیف


. کیف‌های روی شانه:

می‌گویند چنانچه شما کیف‌های روی شانه را به انواع دیگر کیف‌ها ترجیح می‌دهید, احتمالا از جمله خانم‌هایی هستید که قربانی مد نمی‌شوند اما در عین حال برایشان مهم است که خوب به نظر برسند و مورد توجه باشند.

شخصیت شناسی زنان از روی کیف


. کوله پشتی:

می گویند اجتماعی بودن, دست و دلبازی و محجوب بودن از جمله خصوصیات خانم‌هایی است که به طور معمول از کوله پشتی استفاده می‌کنند. آنها نیروی جوانی و شور و نشاط فراوانی دارند و در زندگی فعال و پرانرژی هستند.

شخصیت شناسی زنان از روی کیف

. کیف‌های کوچک بدون بند:

اگر از کیف‌های کوچک بدون بند استفاده می‌کنید شاید از جمله افرادی باشید که به اندازه کافی اعتماد به نفس دارند که نگران نباشند
از اینکه همه وسایل شان را در کیف شان حمل نکنند و نگران هم نمی‌شوند اگر همسرشان کلید یا هر چیزی که در کیف شان جانمی‌گیرد حمل کند.

شخصیت شناسی زنان از روی کیف

. کیف‌های مستطیل مانند انتخاب شماست؟

به طور معمول زنانی که دوست دارند در میان جمع بدرخشند, این کیف‌ها را انتخاب می‌کنند. اغلب آنها اعتماد به نفس بالایی دارند و به خود افتخار می‌کنند. این افراد شخصیت مستقلی دارند.

شخصیت شناسی زنان از روی کیف

. نظرتان در مورد کیف‌های مارک دار:

اگر شما از جمله خانم‌هایی هستید که دوست دارند در زندگی از بهترین چیزها استفاده کنند و این حالت را هم به دیگران القا می‌کنند, احتمالا کیف‌های مارک دار را انتخاب می‌کنید.

شخصیت شناسی زنان از روی کیف

. کیف‌های چرمی:

اگر هنگام عبور از فروشگاه‌ها معمولا جلوی ویترین فروشگاه‌هایی می‌ایستید که کیف‌های چرم با کلی قلاب و بند‌های کوتاه و بلند دارند, بایداز جمله خانم‌هایی باشید که اغب بدون فکر عمل می‌کنند و در عین حال انتظار وقایع خوب را هم دارند.

شخصیت شناسی زنان از روی کیف

. کیف‌های تزیینی را یا کیف‌های خیلی بزرگ:

اگر شما کیف‌های تزیینی قلاب بافی یا توری را ترجیح می‌دهید, احتمالا از جمله خانم‌های گرم و صمیمی هستید. اما کیف‌های خیلی بزرگ معمولا انتخاب دختران و زنان جوانی است که دوست دارند مطابق مد پیش بروند و فعال و پرانرژی هستند.

شخصیت شناسی زنان از روی کیف

رنگ کیف:


::همان طور که گفتیم انتخاب رنگ کیف هم با نوع شخصیت خانم‌ها در ارتباط است. انتخابکیف‌هایی با رنگ صورتی, بنفش , آبی روشن و سبز نشان دهنده اجتماعی بودن و صمیمیت خانم‌هاست. این گونه اشخاص به طور معمول اهل بیرون رفتن و فعالیت‌های اجتماعی هستند و می‌توانند به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کرده و مکالمه ای طولانی داشته باشند.


::اما خانم‌هایی که کیف‌های مشکی و قهوه ای را به کیف‌های رنگ روشن ترجیح می‌دهند, افرادی کم حرف و محتاط هستند و در ابتدا خجالتی به نظر می‌رسند, اما کم کم با دیگران سر صحبت را باز می‌کنند. البته بیشتراطرافیان ممکن است به اشتباه تصور کنند که این خانم‌ها مغرور هستند.


گفتنی است از آنجایی که انتخاب مدل کیف و رنگ آن می‌تواند خیلی چیزها را در مورد شخصیت مان بگوید, بهتراست که انتخاب خود را با دقت انجام دهیم. شما حتما می‌توانید بیش از یک مدل کیف انتخاب کنید. شاید دوست داشته باشید بعضی مواقع کم حرف به نظر برسید یا اینکه بخواهید یک روز خیلی مورد توجه قرار بگیرید.این طور نیست؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (21 رای)  
    توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits