دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
راز پولدار شدن چیست؟
4
زمان مطالعه: 4 دقیقه
پولدار شدن راز عجیب غریبی ندارد. تا حالا شده فکر کنید که اگر درآمد شما دوبرابر بود زندگیتان چه شکلی میشد؟ اگر میتوانستید درآمد خود را دوبرابر کنید و دو برابر بیشتر هم کار کنید البته کاری که عاشق آن هستید، آنوقت چطور؟

راز پولدار شدن رو همه میخوان بدونن! امروز قصد داریم تا درمورد یک سوال بسیار بزرگ که همه زمانی ان را پرسیده اند، صحبت کنیم. چطور میتوانیم به باشگاه میلیونرها بپیوندیم؟ پولدارها چه کارهایی انجام داده اند؟ اگر شما هم علاقمند شدید با ادامه مطلب همراه مجله دلگرم باشید.

divider

در پاراگراف ابتدایی بصورت غیرمستقیم راز ثروت را به شما گفتیم. شاید فکر کنید که در این وضعیت اقتصادی پولدار شدن محال است اما باید خدمتتون عرض کنم که در اشتباه هستید.

در هر تغییر اقتصادی (خوب یا بد) برنده ها و بازنده هایی وجود دارند ، مثل هرچیز دیگری در زندگی. نتیجه ای که میگیرید کاملا بستگی به دید شما و اعمالتان دارد.

حتی در اوج افسردگی و مشکلات هم میلیونرهای زیادی ساخته شده اند. امروزه هم اصول و قواعد کلی پولدار شدن تغییری نکرده.

اولین قدم داشتن تمرکز واقعی است. باید متمرکز باشید.

راز پولدار شدن سریع

راز پولدار شدن چیست؟ تمرکز

کلید اصلی برای موفق شدن در تمامی ابعاد زندگی و مخصوصا موفقیت های مالی و پولدار شدن تمرکز است. تمرکز بر اینکه چه چیزیز میخواهید و از چه راهی باید آن را بدست آورید.

موفقیت های بزرگ زمانی بوجود می ایند که بدانید که چگونه و کجا زمان و تلاش هایتان را متمرکز کنید. مدتی پیش در حال صحبت با کسی بودم که فروشنده سخت افزار کامپیوتر و کابل های فیبر نوری بود.

داشت از من میپرسید که آیا ایده خوبی است که وارد حوزه فروشندگی دوره های آموزشی شود. این فرد کسی بود که علاوه بر کسب و کار اصلی خود میخواسست وارد بیزنسی شود که هیچ اطلاعی از ان نداشت و عملا تمرکز خود را از دست داده بود. اینکار واقعا ایده بدی است.

راز پولدار شدن

چیزی که در آن استعداد دارید را پیدا کنید و با انجام دادن آن پولدار شوید

یکی از مهم ترفند هایی که افراد موفق از ان استفاده میکنند ان است که استعداد خود را پیدا میکنند و سپس در همان زمینه فعالیت میکنند و به مرور زمان ثروتمند میشوند.

در مثال قبلی، اگر این فرد برای راه اندازی کسب و کاری جدید تلاش کند، نه تنها شکست میخورد و همه چیز شروع نشده تمام خواهد شد بلکه بیزینس فعلی او نیز دچار کاهش درآمد خواهد شد. نباید از این شاخه به آن شاخه پرید. باید بر روی یک کار تمرکز کرده و سعی در رشد دادن آن داشته باشید.

به عنوان مثال هر مدیر موفقی میداند که باید یک استراتژی بازاریابی حرفه ای و کارا داشته باشد تا بتواند مشتریان جدیدتر و بیشتری کسب کند اما اکثرا نمیدانند که در کدام قسمت از برنامه بازاریابی باید تمرکز کنند.

چنین افرادی معمولا مدت اندکی روی بخش اول، مدتی رو بخش دوم، مدتی روی بخش سوم و... زمان میگذارند که چنین رویکردی فاقد کیفیت کافی است.

با استراتژی مناسب تمرکز کنید

همانطور که گفته شد، دانستن اینکه کجا و چگونه باید متمرکز شوید بسیار مهم است و برای افراد موفق تبدیل به یک عادت شده است. جامعه هدف مشتریانتان را بشناسید و بدانید کجا هستند. سپس تمام انرژی خود را صرف جذب آن ها و معرفی کسب و کارتان کنید.

پیدا کردن یک سیستم اثبات شده برای جلب توجه مخاطب ، تبدیل کردن آنها به مشتری، به حداکثر رساندن فروش به راحتی میتواند درآمد شما را 2 برابر کند آن هم درصورتی که زمان کمتری نیاز خواهید داشت.

راز پولدار شدن

کجا را هدف میگرید؟

حالا دوست دارم نظر شما رو بدونم. سوال من این است : چه قسمت هایی از کسب و کارتان را انتخاب خواهید کرد تا تمرکز بیشتری بر روی آن ها قرار دهید؟

پس از اینکه تصمیم خود را گرفتید، حالا زمان دست بکار شدن رسیده. هرچه زودتر شروع کنید.


امیدوارم که جواب سوالتان را پیدا کرده باشید. نظرات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما درمیان بگذارید. همچنان منتظر عناوین بعدی سری جدید مقالات موفقیت دلگرم باشید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (4 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits