دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آموزش تکنیک های طلایی ذهن خوانی
12
زمان مطالعه: 4 دقیقه
ذهن خوانی کاملا واقعی است و روش های گوناگونی برای اینکار وجود دارد. برای اینکه بتوانید ذهن دیگران را بخوانید باید به اندازه کافی مهارت داشت باشید. در ادامه بهترین روش های ذهن خوانی را به شما اموزش میدهیم

مجله دلگرم | خواندن ذهن دیگران یک مهارت خاص است که هر کسی بدان مسلط نیست. افراد موفق توانایی زیادی در خواندن ذهن بقیه دارند. البته ذهن خوانی ابدا به معنای جادو یا غیب گویی نیست؛ بلکه تله پاتی یا ارتباط اذهان هر چند که یک توانایی خارقا العاده تلقی می شود قابل یادگیری است.

از جمله کاربردهای ذهن خوانی ارتباط با افراد و تاثیرگذاری مستقیم روی تصمیم گیری های آنان است. حضور در جلسات مهم سرنوشت ساز، حرف زدن با افرادی که برای شما بسیار اهمیت دارند و یا متقاعد کردن مشتری از جمله مواردی هستند که با وجود تکنیک ذهن خوانی ساده تر خواهند شد.

چند راه شناخته شده برای خواندن ذهن دیگران یا حداقل نزدیک شده به شیوه تفکر و تصمیمات آن ها وجود دارد. همراه ما باشید و ببینید چه طور می توان با فن بیان و ترفندهای برقراری ارتباط کنترل افکار دیگران را به دست گرفت!

روش های ذهن خوانی کدامند؟

در اینجا قوانین و آموزش ذهن خوانی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد ولی پیش از آن باید به یک نکته مهم توجه کنید که موارد مذکور برای افراد راست دست می باشد و در صورت چپ دست بودن فرد میبایست تمامی موارد را بصورت برعکس در نظر بگیرید. منظور از راست دست و یا چپ دست بودن با توجه به زاویه دید شما نسبت به فرد دوم می باشد.

1. درصورت نگاه کردن فرد مقابل به بالا سمت راست این معنی را خواهد داد:

تفکر و جستجو جهت تصویر سازی رویداد و اتفاقاتی که در گذشته رخ داده است. (مورد مثال ذکر شده باید به این صورت واکنش نشان داده شود.)

2. در صورت نگاه کردن فرد مقابل به بالا سمت چپ این معنی را خواهد داد:

درصورت مشاهده چنین واکنشی، فرد مقابل درحال ساختن تصویر و یا رویدادی جدید می باشد. (شاید بصورت خیالی و غیر واقعی)

3. در صورت نگاه کردن فرد مقابل به سمت راست بصورت مستقیم این معنی را خواهد داد:

این حالت معمولا زمانی اتفاق خواهد افتاد که فرد مقابل درحال یاد آوری و مرور صوت و صدایی که در گذشته شنیده است می باشد.

4. در صورت نگاه کردن فرد مقابل به سمت چپ بصورت مستقیم این معنی را خواهد داد:

در این حالت تقریبا مشابه با مورد سوم جهت یاد آوری صوت و صدا می باشد با این تفاوت که در این واکنش فرد در حال ساخت و ایجاد صوتی میباشد که در گذشته وجود نداشته است.

5. در صورت نگاه کردن فرد مقابل به پایین سمت راست این معنی را خواهد داد:

در این صورت فرد درحال مکالمه کردن با خود و یا ضمیر داخلی اش می باشد.

6. در صورت نگاه کردن فرد مقابل به پایین سمت چپ این معنی را خواهد داد:

فرد مقابل درحال یادآوری یکی از حس های لامسه پنج گانه خود که در گذشته تجربه کرده است می باشد.

7. در صورت نگاه کردن فرد مقابل به چند سمت مختلف و یا بدون حرکت بودن این معنی را خواهد داد:

ممکن است هنگام مکالمه و صحبت با فرد، هیچ یک از موارد بالا رخ ندهد و فرد مقابل پس از دریافت سوال از سمت شما به یک نقطه خیره شود. در این صورت فرد مقابل در ذهن خود سوال شما را مرور کرده و درحال تصویر سازی جهت پیدا کردن جواب آن می باشد.

نکته مهم

موارد ذکر شده بصورت عموم آزمایش شده است و ممکن است در افرادی این موارد بصورت کاملا درست جوابگویی نداشته باشد و مفهومی دیگر را برساند.

۳ تمرین طلایی برای باز کردن چشم سوم

چگونه ذهن قدرتمند داشته باشیم؟


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (12 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits