دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چگونه استرس را درمان کنیم؟

8 راه سریع برای کاهش و کنترل استرس

چگونه استرس را درمان کنیم؟
2
زمان مطالعه: 5 دقیقه
استرس و راه درمان استرس: راه های از بین بردن استرس را میشناسید ؟ کارآفرین بودن کار آسانی نیست. پستی و بلندی دارد و اغلب اشتباهاتی وجود دارد که ممکن شما را آزار دهد. موانع راه، موانع ناخواسته، استدلال ها و عقب ماندگی هایی وجود خواهد داشت که منجر به...

چگونه استرس را از بین ببریم؟

چگونه استرس خود را مدیریت و درمان کنیم؟

1. صحبت با یک دوست

صحبت با یک دوست در مورد مشکلات، موانع و راه حل های خود، یک راه خوب برای کاهش استرس است. اغلب ما کارآفرینان، با کار در هم آمیخته هستیم که در واقع باعث ایجاد استرس می شود.

صحبت ساده در مورد هر چیزی می تواند وضعیت آن را روشن کند و بخاطر داشته باشید که هر چیزی انقدر بد نیست که تصور می کنید. همچنین، اگر بدانید که همیشه کسی در کنار شما هست، به شما اعتماد به نفس کافی برای مقابله با هر شرایطی می دهد.

2. یک کتاب خوب بخوانید

خواندن یک کتاب به شما اجازه می دهد که فراتر ببینید - بدون اینکه از جای خود حرکت کنید. در این جا شما می تواند هر موضوعی که مایل هستید را ببینید، از جمله اینکه می توانید آنچه که باعث استرس فعلی شما می شود را پیدا کنید. با خواندن کتاب می توانید بصیرت، مصلحت اندیشی و آرامش ذهنی را بدست آورید. اگر به پیشنهادات خوب نیاز دارید، این لیست را بررسی کنید.

3. افکار خود را در یک دفتر بنویسید

استرس را از بین ببریم
کنترل استرس

نوشتن چیزی است که بسیاری از کارآفرینان آن را انجام نمی دهند - با این حال، این یک تمرین شخصی بسیار کارامد است که می تواند به شما در درک هر معضل یا وضعیتی کمک کند. یک دفتر روی میز خود بگذارید و وقتی محل کار خود را ترک می کنید، آن را در کیف خود قرار دهید - همیشه آن را در همه جا با خود داشته باشید.

هنگامی که در یک وضعیت استرسی قرار گرفتید، دفتر خود را بیرون آورید و مشکل را در ان وصف کنید و راههای ممکن برای نابودی مشکل را ذکر کنید. امتحان کنید - شرط می بندم که تعجب می کنید که می توانید به راحتی راه حلی برای هر مسئله ای پیدا کنید.

4. ورزش سنگین انجام دهید

ورزش کردن یک راه عالی برای از بین بردن استرس است - شما با عرق کردن، استرس را می کاهید. انگیزه برای رفتن به باشگاه اغلب بزرگترین مانع است، اما هنگامی که شما به طور منظم ورزش کنید، فرصت استرس داشتن را نخواهید داشت.

گوشی خود را در ماشین بگزارید یا قفل کنید، هدفون ها را برای تنظیم جریان خون و ضربان قلب خود در گوش قرار دهید. به غیر از کاهش استرس، سالم بودن می تواند شما را به تنظیم یک برنامه منظم ورزشی تشویق کند.

5. دویدن طولانی مدت

استرس را از بین ببریم
استرس و کلافگی

درکنار باشگاه، من دویدن طولانی مدت را دوست دارم زیرا باعث ازادی ذهن و فرار از مشغله های کاری می شود. من پیاده روی در هوای آزاد با چند نقطه استراحت در طی مسیر را دوست دارم- این منجر می شود که برای رسیدن به نقطه بعدی تمرکز کنم. تمرینات فیزیکی همراه با تمرکز تمام استرس را از بین می برد.

فقط برای باشگاه، تلفن خود را در خانه یا محل کار بگزارید. اگرتلفن خود را همراه داشته باشید، مجبور می شوید در بین تمرین، ایمیلها یا پستهای صوتی خود را چک کنید - یک ایمیل یا پیام بلافاصله میتواند استرس را برگرداند. یک جفت کفش مخصوص دویدن را به پا داشته باشید و مطمئن باشید که یک سری موسیقی راک همراه دارید. اجازه دهید دویدن و موسیقی شما را مسخ کند.

6. در رینگ بوکس مشت زنی کنید

یک نگاه سریع به ورزش های باشگاهی، نشان می دهد که ورزشکاران زیادی در رینگ به دنبال تناسب اندام هستند. بسیاری از باشگاه ها، بوکس را به عنوان ورزش کم کننده استرس معرفی کرده اند. من توی رینگ مرد و زن زیادی را با هر سنی دیده ام. گاهی اوقات، فقط نیاز دارید به چیزی ضربه بزنید و کمتر ضربه بخورید. اگر بوکس انتخاب شما نیست، به رشته هایی مانند ضربه زدن و هدایت یک توپ گلف رجوع کنید. توپ گلف را به اندازه 260 متر پرتاب کردن یا توپ بیس بال را تا 400 فوت ضربه زدن باعث می شود که استرس خود را فراموش کنید.

7. بعضی زمان ها را به مدیتیشن اختصاص دهید

مدیریت استرس
خستگی و استرس

در مدیتیشن واقعی، زمانی است که شما می توانید همه چیز را در جهان اطراف خود نابود کنید و تنها روی تنفس تمرکز می کنید و منافع شگفت انگیزی دارد. استرس را از بین می برد، به شما اجازه می دهد تا به وضوح فکر کنید، تصویر بزرگ تری از دنیا را مشاهده کنید و احتمال وقوع رویدادهای آینده که می تواند به شما آسیب بزند را کاهش می دهد.

به عنوان کارآفرین، ما خیلی مشغله داریم - مانند پدال گازی همیشه کار می کنیم - ما اغلب فراموش می کنیم که برای یک دقیقه مکث کنیم و نفس آرامی بکشیم.

8. از فناوری جدا شوید و به پیاده روی یا گردش بروید

از فناوری جدا شوید و به طبیعت بروید - یک ساحل، پارک یا مسیر پیاده روی می تواند یک محیط عالی برای فراموش کردن شرایط استرس زا برای یک دقیقه باشد. همیاری با طبیعت به شما یادآوری می کند که چیز هایی که موجب استرس ما می شود، فقط قطعات کوچکی از یک تصویر بسیار بزرگتری هستند.


امیدوارم این مطلب مورد استفاده شما کاربران عزیز قرار گرفته باشد. میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همرا مجله اینترنتی دلگرم باشید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits