دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آیا شما هم دوست دارید قدرت ذهنی بالایی داشته باشید؟

چگونه ذهن قدرتمند داشته باشیم؟

آیا شما هم دوست دارید قدرت ذهنی بالایی داشته باشید؟
10
زمان مطالعه: 5 دقیقه
ذهن قدرتمند از ویژگی های همه افراد موفق است. بعضی از مردم آن را ثبات شخصیت وبعضی دیگر آن را ثبات کاری می نامند. هر نامی که به آن می دهید، در حقیقت ذهنیت قوی یک ویژگی است که تاثیرگزارترین افراد جهان - چه کارآفرینان، رهبران، نوازندگان و ورزشکاران - به...

ذهن قدرتمند از واجبات موفقیت است. قدرت واقعی ذهن ترکیبی از آگاهی، تمرکز و انعطاف پذیری است. ذهنیت قوی چیزی است که به شما امکان می دهد که به جای افکار منفی روی نیت خود متمرکز شوید. این به شما کمک می کند که بدانید مبارزه بی وقفه است و شکست نخواهید خورد، پس تصمیمات مخرب نخواهید گرفت.

پس چگونه چگونه ذهنی قوی داشته باشیم؟ کارهایی را که هر روز انجام می دهید، برایتان عادت می شود.

چگونه ذهنی قوی داشته باشیم؟

از قدرت تصمیم گیری استفاده کنید

من اخیرا رندی جکسون، میزبان سابق برنامه American Idel و رهبر کسب و کار بسیار کارآمد در صنعت موسیقی را در کنفرانس همبستگی اقشاری در لس آنجلس را ملاقات کردم. او اشاره کرد که هنرمندانی مانند دیوید بووی و مدونا ذهنیتی دارند که اعتقادی وافر به موفقیت های خود در آینده دارند. آنها طوری عمل می کردند که موفقیت و شهرت آنها به عنوان جاذبه عمل کنند.

این یک نمونه عالی از چگونگی استفاده افراد موفق از قدرت تصمیم گیری برای ایجاد سیستم های اعتقادی در مورد چیزهایی که آنها می خواهند تولید یا تجربه کنند، است. سپس آنها را واقعی می سازند. شما می توانید با استفاده از لیست مانترا های قدرتمند که به ایجاد یک ذهنیت موفق کمک می کنند، به این قدرت دست پیدا کنید.

زمانی را به فکر کردن اختصاص دهید

مردم موفق قطعا مشغله زیادی دارند، اما این بدان معنا نیست که آنها همیشه در کار غوطه ور هستند. آنها اهمیت تامل کردن و درون گرایی را درک کرده اند و زمان زیادی را به بررسی پیشرفت خود اختصاص می دهند و این موجب می شود که ذهن انها فضایی برای عقاید و فرصت های جدید به دست اورد.

یاد بگیرید که با افکار منفی مقابله کنید

موفق ترین افراد جهان از افکار منفی که بیشتر مردم با انها گریبان گیر هستند، آگاه هستند و می دانند چگونه با آنها مقابله کنند. به جای سرکوب افکار منفی، آنها قبول می کنند که افکار منفی صرفا افکاری هستند که قدرت ذاتی ندارند. انها این افکار را قبول ندارند بلکه نگاه آزادانه از یک زاویه جدید به این افکار دارند. در نهایت، آنها افکار منفی را با یک نوع افکار دیگری جایگزین می کنند که می تواند به خوبی کارآمد باشد.

به نفرین کنندگان اهمیتی ندهید

بدخواه
به بدخواهان اهمیتی ندهید

هنگامی که شما رشد می کنید، افرادی هستند که متناسب با ایده ها یا موفقیت هایتان در دل از شما متنفر هستند. برندگان با اهمیت ندادن به تنفر و قضاوت های بیرونی این افراد به همت بلند و اعتماد به نفس خود، قدرت خود را از دست نمی دهند.

مدیتیشن انجام دهید

مدیتیشن به آرامش ذهنی کمک می کند، بنابراین شما می توانید از افکار و احساسات خود مطلع شوید. در حالی که تکنیک ها و ابزارها متفاوت هستند، یک تمرین مدیتیشن به شما کمک می کند که خود را در سطح عمیق تری تقویت کنید و همچنین اضطراب خود را کاهش دهید. هنرمندان برتر می دانند که لحظات سکوت، حواس پرتی و استرس را از بین می برد و آنها را در مسیری که می خواهند سوق می دهد.

با مربی کار کنید

حتی موفق ترین افراد، مربیانی را استخدام می کنند تا به آنها یاد دهند که چگونه متمرکز شوند و مسئولیت رسیدگی به پروسه را به عهده گیرند. آنها می دانند که مربی یک عنصر کلیدی است تا بتوانند استعداد خود را به سطح بعدی برساند.

آنها دائما در حال یادگیری هستند

یک روشی که افراد بسیار موفق به ان معتقد هستند، تعهد به خواندن و یادگیری است. افرادی که دارای موفقیت هستند خوانندگان حریصی میباشند. آنها می دانند که یادگیری یک عنصر کلیدی برای رشد ذهنی است. یک لیست از کتاب های عالی برای کارآفرینان در اینجا گنجانده شده است.

اهداف روشن داشته باشید

افراد موفق می دانند که چه میخواهند. آنها اهداف خود را در شرایط خاص تعریف می کنند و آنها را روی کاغذ می نویسند. نوشتن اهداف موجب می شود که آنها احساس واقعیتری داشته باشند. همچنین بسیاری از افراد موفق از تخته های دید استفاده می کنند تا بتوانند اهداف خود را در ذهن شان کاملا حفظ کنند.

ورزش کنید

ورزش کردن
ورزش کنید

همه ما می دانیم که ورزش خوب است، اما این به این معنی نیست که به عنوان یک اولویت در زندگی قرار دهیم. افراد بسیار موفق رابطه بین مغز سالم و بدن و موفقیت حرفه ای را می دانند. مسیر سرافرازی شامل خواسته های فیزیکی و عاطفی است و زمانی که ذهن و بدن شما قوی و سالم باشند، می توانید انها را کنترل کنید.

بخندید

هر کس نیاز به آزادی دارد و خنده باعث می شود که اندورفین، ماده شیمیایی "احساس خوبی" در بدن، آزاد شوند که به وسیله انها می توانیم استرس و افکار منفی را از بین ببریم. افرادی که اغلب میخندند، شادتر و کارآمدتر هستند. هر روز فرصتی برای خنده پیدا کنید، حتی اگر یک ویدیو کلیپ ویدیویی در اینترنت باشد.

هنگامی که ذهن شما قوی است، می توانید از فراز و نشیب های مسیر پیشرفت در کارآفرینی عبور کنید. هنگامی که ذهن شما ضعیف است، شما به دلیل خستگی، ترس و وحشت در تصمیم گیری های مخرب آسیب پذیر هستید. اتخاذ این عادت ها و ایجاد یک ذهنیت قوی منجر به رشد شخصی و موفقیت حرفه ای خواهد شد.


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (10 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits