دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
گالری شمرون: بهترین مرجع خرید زیورآلات و اکسسوری های لوکس
1
زمان مطالعه: 8 دقیقه
در کلان شهر هایی هم چون تهران، خرید زیورآلات و سایر اکسسوری های خاص، لوکس و شیک با قیمتی مناسب که مورد تایید متخصصان و استاندارد های به روز در دنیای مد باشد، امری وقت گیر و دشوار است. تنوع کالاهای...

در کلان شهر هایی هم چون تهران، خرید زیورآلات و سایر اکسسوری های خاص، لوکس و شیک با قیمتی مناسب که مورد تایید متخصصان و استاندارد های به روز در دنیای مد باشد، امری وقت گیر و دشوار است. تنوع کالاهای موجود در بازار و کیفیت آن ها از یک سو و قیمت آن ها از سوی دیگر، انتخاب محصولی مناسب و با کیفیت را بسیار دشوار می کند. همچنین در شهرهایی مانند تهران، شلوغی و ترافیک امکان جست و جوی بیشتر برای انتخاب محصولی مناسب را از بین می برد و خرید را برای بسیاری به امری طاقت فرسا تبدیل می کند. در چنین شرایطی، وجود یک مرجع معتبر که بتواند زیورآلات و اکسسوری هایی با کیفیت را به عموم معرفی کند و امکان خرید آن ها را به صورت حضوری و یا آنلاین در کوتاه ترین زمان ممکن، برای علاقه مندان فراهم کند بیش از پیش احساس می شود. گالری شمرون، با چنین رویکردی در سال 1395در تهران آغاز به کار کرد.

چرا گالری شمرون؟

موسسین گالری شمرون با رویکرد ارائه خدمات برای نواحی شمال تهران، به خصوص منطقه ی شمیرانات، این مجموعه را در این منطقه تاسیس کردند. موسسان این گالری، با هدف اولیه ی تولید و فروش زیورآلات لوکس و همچنین اکسسوری های مدرن و با کیفیت شروع به کار کردند. زیورآلات گالری شمرون مورد تایید متخصصان فشن و طراحان دنیای مد هستند و با دقت بسیار فراوان در میان مدل های متفاوت و محصولات ارائه شده توسط برند های معتبر اروپایی و آمریکایی انتخاب می شوند. از سویی دیگر، مدیران گالری شمرون توجه ویژه ای بر روی ارائه ی خدماتی مناسب و استاندارد دارند. به همین سبب است که تیم مدیریت با فراهم آوردن تجهیزات لازم برای ارائه ی خدمات حضوری و آنلاین در بالاترین سطوح کیفی تلاش کرده اند به گونه ای که امروزه گالری شمرون به سبب سطح بالای رضایت مشتریان از خدمات و کیفیت محصولات، به یکی از پیشرو ترین و قابل اعتماد ترین مرجع های خرید زیورآلات و اکسسوری های مدرن در سطح کشور تبدیل شده است.

گالری شمرون: بهترین مرجع خرید زیورآلات و اکسسوری های لوکس

با محصولات گالری شمرون بیشتر آشنا شوید:

متخصصان و طراحان در گالری شمرون همواره با در نظر داشتن جدید ترین طرح ها و محصولات از برند های معتبر اروپایی و امریکایی و همچنین با توجه به نیاز بازار کشور، اقدام به معرفی و ارائه کالاهایی زیبا، با کیفیت، کاربردی کرده اند که از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشند. محصولات گالری شمرون شامل زیورآلات، اکسسوری های مردانه و زنانه است که با بهترین کیفیت از طریق وب سایت این مجموعه و یا به صورت حضوری در گالری در اختیار هموطنان خوش سلیقه و مشکل پسند قرار می گیرند.

گالری شمرون: بهترین مرجع خرید زیورآلات و اکسسوری های لوکس

زیورآلات: در صورتی که قصد خرید زیورآلات یا خرید بدلیجات را دارید باید بدانید که تمامی زیورآلات موجود در این گالری، از جمله دستبند ها، انگشتر ها، گردنبند ها و گوشواره هایی که در این مجموعه ارائه می شوند، مورد تایید استاندارد های اروپایی می باشند. کلیه زیورآلات موجود در گالری شمرون فاقد عناصر حساسیت زا همچون نیکل, سرب و کادمیوم بوده و با تکنولوژی های روز دنیا تهیه شده اند. هموطنان عزیز می توانند جدید ترین طرح ها و آخرین کلکسیون های ارائه شده توسط برند های معروف دنیا را با قیمتی مناسب، در کوتاه ترین زمان ممکن و به راحتی چند کلیک از طریق وب سایت گالری شمرون تهیه کنند. زیورآلات ارائه شده توسط گالری شمرون طرح های بسیار متنوعی دارند. زیورآلاتی از جنس نقره، استیل ضد زنگ، زیورآلاتی که به کمک کریستال های مرغوب و سنگ های قیمتی تزئین شده اند و یا زیورآلاتی که در تزئین آن ها از گل خشک استفاده شده است از جمله محصولاتی هستند که در گالری شمرون ارائه می شوند.

گالری شمرون: بهترین مرجع خرید زیورآلات و اکسسوری های لوکس

در صورتی که قصد خرید گردنبند دارید, مجموعه ی گردنبند های گالری شمرون از جمله پرطرفدارترین محصولات این مجموعه هستند. گردنبند های آویزدار، رولباسی، چوکر، دو و یا چند رشته ای، یقه ای و بسیاری از مدل های جذاب دیگر در این مجموعه از گالری شمرون خود نمایی می کنند. مجموعه ی دستبند های گالری شمرون نیز یکی از کامل ترین مجموعه های موجود در سطح کشور است.

گالری شمرون: بهترین مرجع خرید زیورآلات و اکسسوری های لوکس

مجموعه ی گوشواره های گالری شمرون از جمله کامل ترین مجموعه ها می باشد و شما می توانید طرح های متنوعی از جمله گوشواره های میخی، گوشواره های آویزی، انواع گوشواره های نا متقارن و گوشواره های بخیه ای، گوشواره های قلابی، زیرگوشی، دوطرفه، ریش ریش و بسیاری از طرح های جذاب دیگر را در این مجموعه پیدا کنید.

گالری شمرون: بهترین مرجع خرید زیورآلات و اکسسوری های لوکس

همچنین مجموعه ی انگشترهای کوکتیل، سولیتر، چند انگشتی، بند انگشتی و بسیاری از طرح های متنوع دیگری از این خانواده از زیورآلات نیز در سبد محصولات گالری شمرون وجود دارد که می توانند به راحتی پاسخ گوی هر سلیقه ی مشکل پسندی باشند. هم وطنان می توانند برای خرید دستبند , زیباترین و جدید ترین طرح ها شامل دستبند هایی از جنس چرم، دستنبند های پاندورا، دستبند های تمام کریستال، فانتزی، مهره ای، دو رشته ای، مرواریدی و بسیاری از طرح های متنوع دیگر را در این مجموعه پیدا کنند.

محصولات گالری شمرون منحصر به زیورآلات زنانه نمی شود. گالری شمرون همچنین اقدام به ارائه ی ست های زنانه مردانه و اکسسوری های مردانه نیز کرده است تا بتواند پاسخگوی نیاز تمام هم وطنان شیک پوش و مشکل پسند در سطح پایتخت و هم چنین کل کشور باشد.

کالکشن مردانه گالری شمرون شامل دستبند های بسیار شیک مردانه، انگشتر ها و گردنبند های مردانه است که با بهترین کیفیت و طرح هایی بسیار شیک توسط طراحان و متخصصان این مجموعه ارائه می شوند.

گالری شمرون: بهترین مرجع خرید زیورآلات و اکسسوری های لوکس

اکسسوری های مدرن و شیک: طراحان و مدیران مجموعه های گالری شمرون، تاکید خاصی بر روی اکسسوری های مدرن دارند. اهمیت استفاده از اکسسوری های مدرن در دنیای مد امروز بر کسی پوشیده نیست. اکسسوری ها از جمله المان های مهم در دنیای مد امروز هستند و بسیاری از متخصصان دنیای مد به استفاده از آن ها تاکید می کنند. در این راستا، گالری شمرون اقدام به ارائه ی مجموعه کامل و متنوعی از انواع اکسسوری های مدرن، شامل کیف های کلاچ، کمربندهای شیک، آویز های کیف و جاسوییچی های بسیار شیک و جذاب کرده است. این محصولات با دقت و سلیقه ی بسیار زیاد و با توجه به جدید ترین طرح ها و محصولات ارائه شده توسط برندهای معتبر اروپایی و امریکایی، انتخاب می شوند. یکی از محبوب ترین محصولات از خانواده اکسسوری های مدرن گالری شمرون، کلیپس های مو است که با دقت فراوان توسط متخصصان و طراحان مجموعه گالری شمرون انتخاب شده اند. کلیپس های دکمه ای، قفل شونده، کلیپس هایی برای تزئین شینیون و بافت از جمله مدل های جذاب و کاربردی ای هستند که گالری شمرون اقدام به ارائه آن ها کرده است.

گالری شمرون: بهترین مرجع خرید زیورآلات و اکسسوری های لوکس

شما می توانید به راحتی و در منزل خود از مجموعه ی بسیار متنوع گالری شمرون بازدید کنید و در کمترین زمان ممکن کلیپس مورد نظر خود را انتخاب کنید. اکسسوری های لوکس این مجموعه همچنین شامل جاسوییچی و آویز های لوکس برای کیف های می باشد. سنجاق سینه و گل سینه از جمله دیگر محصولات در بخش اکسسوری های لوکس گالری شمرون هستند که بسیار مورد توجه خریداران محترم قرار گرفته اند. هم چنین طرح های بسیار جذابی از پیرسینگ های ناف در این بخش از گالری شمرون ارائه می شوند که با توجه به جدیدترین طرح های ارائه شده در دنیا و هم چنین با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می شوند.

گالری شمرون: بهترین مرجع خرید زیورآلات و اکسسوری های لوکس

پوشاک سفارشی نیز بخش جدیدی است که گالری شمرون اخیرا به مجموعه ی خود اضافه کرده است و تمامی محصولات این بخش، شامل مانتوها و شال های دست دوز با بهترین کیفیت و در بهترین مدل ها ارائه می شوند و در اختیار هم وطنان شیک پوش در پایتخت و سرتاسر ایران قرار می گیرند.

نحوه ی سفارش و خرید محصولات از گالری شمرون

برای خرید زیورآلات دو روش خرید حضوری و آنلاین دربرای شما قابل استفاده میباشد. گالری شمرون در منطقه فرمانیه در شمال تهران قرار دارد. امکان خرید حضوری محصولات در گالری برای هموطنان ساکن در منطقه ی شمیرانات طی روزهای شنبه الی پنجشنبه از ساعت 9:30صبح الی 9:30شب فراهم است. از جمله افتخارات گالری شمرون ارائه ی خدمات خرید آنلاین برای هم وطنان خاص پسند ساکن تهران و همچنین سرتاسر ایران است. در واقع می توان گالری شمرون را اولین مرجع معتبر خرید آنلاین زیورآلات و اکسسسوری های مدرن به شمار آورد. هموطنان از سرتاسر ایران، می توانند سفارشات خود را به صورت 24ساعته و درتمام روز های هفته از طریق تلگرام، از طریق وب سایت و همچنین خط ارتباطی تلفن گالری شمرون ثبت کنند.

یکی از مهم ترین افتخارات گالری شمرون ارائه ی خدمات فروش و پشتیبانی به صورت بیست و چهار ساعته می باشد. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز روند سفارشات و خرید محصولات خود را از این مجموعه دنبال کنید. شما هم چنین می توانید سوالات خود را در خصوص جزئیات مرتبط با هرکدام از محصولات گالری و یا نحوه ی ثبت سفارش از متخصصین بخش فروش ما بپرسید و نظرات و پیشنهادات خود را با بخش مدیریت به اشتراک بگذارید.

ما در گالری شمرون معتقد هستیم که بهره بردن از محصولاتی با کیفیت، لوکس و مطابق با معیار ها و استاندارد های روز دنیا حق تمام هموطنان عزیزمان در ایران است. تیم مدیریت، فروش و پشتیبانی در گالری شمرون با توجه به امکانات و ابزاری که در اختیار دارد برای فراهم آوردن بستر ارائه خدمات و محصولاتی درخور و شایسته ی مشتریان بی وقفه نهایت تلاش خود را می کند و در راستای رضایت مشتریان خود از هیچ خدمتی دریغ نخواهد کرد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


مطالب مرتبط
hits