دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
طرز دوخت سه سوته پاپوش نمدی پسرانه
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در این مقاله از مجله اینترنتی دلگرم قصد داریم یک پاپوش پسرانه زیبا با نمد به شما عزیزان آموزش دهیم تا خودتان در منزل برای دلبندتان درست کنید. پس تا انتها با ما همراه باشید.

آموزش پاپوش پسرانه نمدی

کودکانی که تازه راه رفتن یاد میگیرند، به کفش و پاپوش علاقه زیادی دارند. استفاده طولانی مدت از کفش در منزل ممکن است پاهای کودکان را اذیت کند، پس چه چیزی بهتر از یک پاپوش راحت ؟

شما عزیزان می توانید با کمترین امکانات فقط با تکه هایی از نمد برای فرزندتان پاپوش بدوزید و او را ذوق زده کنید. این پاپوش ها آنقدر زیبا هستند که می توان آن ها را با لباس های کودک ست کرد و او را برای عکاسی آماده نمود.

با این روش شما می توانید با پرداخت کمترین هزینه به خوشتیپ تر شدن فرزندتان کمک کنید. پس این مطلب را از دست ندهید تا پاپوش پسرانه نمدی را به شما آموزش دهیم.

نحوه دوخت پاپوش نمدی پسرانه

وسایل مورد نیاز برای دوخت پاپوش نمدی پسرانه:

  • نمد به دو رنگ دلخواه
  • بند کفش یا بند قیطونی
  • نخ و سوزن
  • قیچی
  • هویه

مراحل دوخت پاپوش نمدی پسرانه:

ابتدا طبق تصویر زیر الگوها را برش بزنید. اندازه الگوها به سایز پای کودک شما بستگی دارد. پس برای اندازه کفی آن طول و عرض پا را اندازه بگیرید و دو طرف کفی را نیم سانت بزرگ تر از سایز مورد نظر، برش دهید.

پاپوش نمدی

طرز دوخت پاپوش پسرانه با نمد

از هر کدام از الگوها، دو عدد لازم دارید. حالا الگوها را روی نمدها قرار دهید و برش بزنید. مطابق تصویر زیر جلوی پاپوش را روی کفی آن قرار داده و با سوزن ته گرد آن را فیکس کنید. در واقع گردی جلوی پاپوش باید یک سوم کفی را گرفته باشد.

پاپوش نمدی

ساخت پاپوش نمدی پسرانه

حالا دو تکه عمودی که برش داده بودید را با هویه سوراخ کنید تا بتوانید بندهای پاپوش را از آن رد کنید. اگر هویه ندارید برای این کار می توانید سوزن را داغ کرده و به کمک آن سوراخ ایجاد کنید.

حالا تکه دور پاپوش را روی کفی بگذارید و دور تادور آن را دوخت دندان موشی بزنید. سپس بندهای پاپوش را متصل کنید. پاپوش نمدی پسرانه شما آماده است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits