دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ایده های جذاب و فوق العاده برای بادکنک آرایی شب یلدا
5
زمان مطالعه: 4 دقیقه
یکی از تزیینات بینظیری که می توانید برای شب یلدا انجام دهید، بادکنک آرایی است. با ما همراه شوید تا شما را با ایده هایی جذاب و بینظیر برای بادکنک آرایی شب یلدا آشنا نماییم.

بادکنک آرایی برای شب یلدا

شب یلدا به عنوان طولانی ترین شب سال، برای ما ایرانی ها اهمیت بسیاری دارد. به همین دلیل بسیاری از ما در این شب خانه های خود را تزیین می کنیم و برای یک مهمانی فوق العاده آماده می شویم.

یکی از شیوه های تزیین برای این شب، بادکنک آرایی شب یلدا است. معمولا تم شب یلدا، هندوانه و انار است و به همین خاطر از رنگ های سبز و قرمز استفاده می شود.

بادکنک های آماده در بازار به شکل هندوانه و انار وجود دارد که می توانید آن ها را خریداری کنید و برای تزیین منزل از آن ها استفاده کنید. همچنین می توانید از بادکنک های ساده به رنگ های سبز و قرمز استفاده کنید.

ایده تزیین میز شب یلدا با بادکنک

یکی از ایده های بادکنک آرایی شب یلدا، درست کردن استوانه های هندوانه ای است. این کار نیاز به بادکنک های قرمز و سبز دارد. شما عزیزان می توانید برای طبیعی تر جلوه دادن بادکنک آرایی شب یلدا، از بادکنک های قرمز خال دار نیز استفاده کنید تا تخمه های هندوانه را نشان دهند.

حالا می توانید مطابق تصویر زیر به سلیقه خود بادکنک ها را کنار هم بچینید و به ترتیب رنگ، آن ها را کنار هم قرار دهید و یک تزیین زیبا برای شب یلدا به وجود آورید.

تزیین شب یلدا با بادکنک

تزیین سفره شب یلدا با بادکنک

ممکن است برخی افراد از طرح های ساده استقبال کنند و نخواهند که خانه خود را با بادکنک پر کنند. بهترین ایده بادکنک آرایی شب یلدا برای اینگونه افراد، استفاده از بادکنک های یلدایی است که به طور آماده در بازار موجود است.

اگر شما هم به این طرح های ساده علاقه دارید، می توانید مانند تصویر زیر، چند عدد بادکنک با تم یلدا انتخاب نموده و آن ها را با گاز هلیوم پر کنید و برای تزیین سفره یلدای خود از آن استفاده کنید.

بادکنک هندوانه شب یلدا

مدل بادکنک آرایی ساده برای شب یلدا

یکی دیگر از مدل های بادکنک آرایی شب یلدا، استفاده از بادکنک های رنگی در سایزهای مختلف است. این کار باعث می شود که در طراحی بادکنک های شب یلدا، یک ناهماهنگی جذاب ایجاد شود و تزیین شما را منحصر به فرد کند.

برای این مدل بهتر است از بادکنک های رنگی در طیف سبز و قرمز استفاده کنید اما رنگ آن ها با یکدیگر متفاوت باشند. حالا آن ها را به مقدار متفاوت باد کنید و در کنار هم قرار دهید و شاهد جذابیت فوق العاده این مدل باشید.

بادکنک فویلی شب یلدا

مدل تزیین بادکنک شب یلدا

یکی از راه های آسان برای بادکنک آرایی شب یلدا، استفاده از بادکنک های طرح دار فویلی است که در بازار موجود می باشد. حتی یک عدد از این بادکنک ها نیز می تواند تزیینات شما را خیره کننده کند.

اما اگر می خواهید تزیین جذابی داشته باشید، مانند عکس زیر یکی از ایده های بادکنک آرایی شب یلدا را انتخاب نموده و بکار ببرید، سپس به دلخواه یک یا چند بادکنک فویلی شب یلدا را در آن تزیین بکار ببرید.

بادکنک آرایی ویژه شب یلدا

آموزش بادکنک آرایی شب یلدا

ممکن است به هر دلیلی نخواهید مانند مدل بالا دو آیتم را برای بادکنک آرایی بکار ببرید. در این صورت می توانید فقط از بادکنک های فویلی برای تزیین میز شب یلدا استفاده کنید.

برای این کار می توانید مانند تصویر زیر، بادکنک های هندوانه ای تهیه نموده و دو طرف سفره شب یلدا را با آن ها تزیین نمایید.

تم بادکنک آرایی شب یلدا

چگونه برای شب یلدا بادکنک آرایی کنیم ؟

ایده بادکنک آرایی برای شب یلدا

علاوه بر مدل هایی که در بالا مشاهده کردید و با آن ها آشنا شدید، می توانید از تصاویری که در ادامه تقدیم حضورتان می کنیم نیز ایده بگیرید و یک تزیین خیره کننده خلق کنید.

بادکنک آرایی ویژه شب یلدا

شب یلدا

مدل جدید بادکنک آرایی شب یلدا

تزیین شب یلدا

تزیین شب یلدا با بادکنک

تم شب یلدا با بادکنک

مدل بادکنک آرایی مناسب شب یلدا

بادکنک آرایی شب یلدا

تم بادکنک آرایی یلدا

بادکنک شب یلدا

نحوه تزیین سفره یلدا با بادکنک

بادکنک آرایی یلدا



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.8 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits