دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جذاب ترین ایده ها برای تزیین کدو تنبل مناسب جشن هالووین
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
یکی از ارکان جشن هالووین که جایگاه ویژه ای در آن دارد، کدو تنبل است. با ما همراه باشید تا شما را با ایده هایی برای تزیین کدو تنبل مناسب جشن هالووین آشنا نماییم.

آموزش تزیین کدو هالووین

برای تزیین کدو تنبل هالووین نیازی به امکانات و روش های دشوار نیست. برای این کار می توانید در منزل و به ساده ترین روش اقدام کنید. در ادامه چند نوع آموزش تزیین کدو هالووین را خواهید.

1. تزیین کدو تنبل برای هالووین به شکل اسکلت

برای تزیین کدو تنبل به شکل اسکلت برای هالووین، نیاز به دو عدد کدو دارید. ابتدا یک کدوی بزرگ را انتخاب کنید. قسمت بالای آن را برش دهید و داخل آن را خالی کنید. حالا کدوی کوچکتر را برداشته و دو برش به شکل دایره روی آن ایجاد نمایید.

سپس دو عدد توپ تنیس را برداشته و روی آن را با ماژیک رنگی به شکل چشم بکشید. توپ ها را درون دو برش دایره ای قرار دهید تا چشم های اسکلت را ایجاد کرده باشید.

در مرحله بعد، با استفاده از چاقو یک دهان به شکل زیگزاگ روی کدوی کوچک برش دهید. کدوی گوچک را درون کدوی بزرگ قرار دهید و قسمت بالای کدوی بزرگ را نیز روی سر کدوی کوچک قرار دهید و بین آن ها سیخ چوبی بگذارید.

می توانید برای جذاب تر شدن و طبیعی تر نشان دادن کدو، دو عدد دست اسکلت آماده از بازار تهیه نمایید و یا با استفاده از چوب بسازید و دو طرف کدو فرو ببرید.

کدو هالووین فانتزی

طراحی کدو تنبل هالووین

2. تزیین کدو تنبل هالووین به شکل آدمک مخفی

نوع دیگری از مدل تزیین کدو تنبل هالووین وجود دارد که بسیار آسان است. برای این کار ابتدا یک کدو تنبل بزرگ تهیه کنید و مانند مدل قبل، قسمت بالای آن را برش دهید، ولی نیازی به خالی کردن درون کدو نیست.

دو عدد چشم مصنوعی تهیه کنید و لبه ی کدو بچسبانید. شما می توانید به جای چشم مصنوعی، از توپ تنیس نیز استفاده کنید. سپس با استفاده از نمد مشکی دو طرح به شکل دست برش دهید و روی کدو بچسبانید. حالا قسمت بالایی کدو را روی چشم ها بگذارید. برای جلوگیری از بسته شدن درب کدو می توانید از سیخ چوبی استفاده کنید.

عکس کدو تنبل هالووین

آموزش کدو تنبل هالووین

3. تزیین کدو تنبل هالووین به شکل ارواح خبیث

ساده ترین نوع تزیین کدو تنبل هالووین، تزیین آن با استفاده از ماژیک و نمد بدون برش است. برای این کار کدو تنبل به شکل دلخواه، ترجیحا گرد را انتخاب کنید.

سپس با استفاده از ماژیک یا پارچه نمدی دو طرح عدد هشت فارسی درآورید و به جای چشمان و بینی کدو بگذارید و سپس یک برش به شکل دهان زیگزاگ درآورید و روی کدو قرار دهید.

همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید، می توانید شکل های مختلفی برای کدوها طراحی نمایید.

طرز تهیه کدو تنبل هالووین

مدل کدو تنبل هالووین

4. تزیین کدو تنبل هالووین با شمع

ابتدا یک کدو تنبل گرد انتخاب کنید. سپس همانند شکل زیر، چشم ها و دهان و سایر اجزای صورت را روی آن برش دهید و درون آن را خالی کنید. برای اینکه راحت تر بتوانید داخل کدو را خالی کنید می توانید قسمت بالای کدو را برش دهید و پس از خالی کردن درون کدو، آن را روی کدو بگذارید.

پس از اینکه داخل کدو خالی شد، یک شمع روشن داخل آن قرار دهید تا ترسناک تر به نظر برسد.

طرح کدو تنبل هالووین

آموزش طراحی کدو تنبل هالووین

5. رنگ آمیزی کدو تنبل هالووین

یکی از بهترین روش ها برای تزیین کدو هالووین این است که آن ها را رنگ کنید. به دلیل اینکه رنگ سفید در جشن هالووین جایگاه ویژه ای دارد، پس بهتر است که کدوها را به رنگ سفید درآوید و اجزای صورت آن ها را به رنگ خودِ کدو باقی بگذارید.

تزیین کدو برای هالووین

چگونه کدو تنبل هالووین را تزیین کنیم ؟

امیدواریم که از آموزش تزیین کدو تنبل هالووین بهره کافی را برده باشید و بتوانید به نحو احسن کدوها را برای این جشن تزیین کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits