دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ماهور با بازی کنان ایمیرزالیوغلو در سریال کارادایی +عکس
134
زمان مطالعه: 3 دقیقه
عکسهای ماهور با بازی کنان ایمیرزالیوغلو در سریال کارادایی -عکسهای ماهور با بازی کنان در سریال کارادایی-تصاویر ماهور با بازی کنان در سریال کارادایی-عکسهای ایزل با بازی کنان در سریال کارادایی-عکسهای ماهور سریال کارادایی-هنرپیشه مرد سریال کارادایی در...

ماهور در سریال کارادایی

خیلی از طرفداران کنان ایمیرزالیوغلو منتظر پخش سریال کارادایی Kardayi می باشند.این سریال در ترکیه بسیار پرطرفدار است و داستان زیبای دارد.نقش اول این سریال ماهور Mahir با بازی کنان ایمیرزالیوغلو می باشد.

ماهور در سریال کارادایی

نام اصلی این هنرپیشه Kenan İmirzalıoğlu است.

ماهور در سریال کارادایی


او متولد سال ۱۹۷۴ میلادی (۱۳۵۳ شمسی) در شهر آنکارا ترکیه می باشد.

ماهور در سریال کارادایی


این بازیگر دارای قد ۱۹۳ سانتی متر است و تاکنون در فیلم های بسیاری به ایفای نقش پرداخته که می توان به برخی از آنها مانند سریال ایزل و سریال روزگار تلخ اشاره نمود.

ماهور در سریال کارادایی

این هنرپیشه ترک در سال ۱۹۹۷ به عنوان بهترین مدل ترکیه شناخته شد ،همچنین او در سال ۱۹۹۸ نیز به عنوان Best Model of The World انتخاب شد و اولین مرد ترکیه ای بود که به این مقام رسیده است.

ماهور در سریال کارادایی

Kenan İmirzalıoğlu فارغ التحصیل رشته ریاضی دانشگاه Yıldız Teknik Üniversitesi می باشد و اولین تجربه هنرپیشگی او بازیگری در سریال Deli Yürek در سال ۱۹۹۸ بوده است.

ماهور در سریال کارادایی

گفته می شود هنرپیشه معروف ترکیه کنان ایمیرزالی اوغلو Kenan İmirzalıoğlu نقش اول سریال ازل ezel از نامزدش اوزگه آک بولوت Özge Akbulut جدا شده و علت این جدایی نیز خیانت اوزگه به وی می باشد.

ماهور در سریال کارادایی


کنان که شهرتش از مرزهای ترکیه فراتر می رود و بازیگر بسیار خوش تیپی نیز می باشد، مدتی قبل با اوزگه آک بولوت که وی نیز مانکن مشهور ترکیه می باشد، نامزد کرد.

ماهور در سریال کارادایی


باور کردنی نیست اوزگه این بلا را به سر کنان که خودش محبوب قلبهای میلیونها دختر در دنیا می باشد می آورد. بر اساس ادعاها، شب جمعه گذشته اوزگه به یک بار در خیابان نیشان تاشی استانبول می رود و تا سحر با یک مرد دیگر می گویند و می خندند و البته در اثر مصرف مشروب تا حدی صمیمی نیز به نظر می رسند. کنان وقتی موضوع را می فهمد فوراً ارتباطش را با اوزگه قطع می کند و نقطه پایان بر نامزدی خود با وی می گذارد.

ماهور در سریال کارادایی


جالب توجه آنست که اوزگه آک بولوت از نظر ظاهری کپی عشق قدیم کنان یعنی زینب بشرلر می باشد. زینب بشرلر یکی از بازیگران سریال عشق و جزا می باشد.

ماهور در سریال کارادایی


کنان قبلاً نیز با اوزگه بهم زده بود و دوباره آشتی کرده بودند اما ایندفعه در برابر حرفهایی که پشت سرش گفته می شود بناچار دفتر عشق خود و اوزگه را بکلی بسته است.

ماهور در سریال کارادایی


شما کنان را بخاطر هنرنمایی در نقش محمد در سریال روزگار تلخ و ایفای نقش در سریال ایزل در نقش ایزل میشناسید .

ماهور در سریال کارادایی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (134 رای)  

۳ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

saeed | ۶ سال پیش
سلام ممنون از اطلاعات و سایت خوبتون.من خیلی دنبال فیلمهایی که بازی کرده میگردم اما پیدا نمیکنم اگه لینکشو دارین واسم بفرستین.مرسی
1
5
عمران | ۷ سال پیش
عال بود بهترین سریالی که تو عمرم تماشا کردم کارادایی بود
0
11
نیما | ۱۰ سال پیش
حرف نداره این بازیگر دوست داشتنی.
2
11

hits