دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
موفق‌ ترین دختر زشت دنیا + عکس
10
زمان مطالعه: 3 دقیقه
والاسکوئز زشت ترین ولی موفق ترین دختر جهان است.این دختر 23 ساله اهل ایالات متحده در حال حاضر، یک پست کارشناسی ارشد در رشته ارتباطات دانشگاه تگزاس دارد.

والاسکوئز زشت ترین دختر موفق جهان

والاسکوئز دختر 32ساله اهل ایالات متحده است.او گرفتار بیماری مرموزی است که تنها 2 نفر دیگر در جهان به آن گرفتارند.

این بیماری باعث شده بدن این دختر هرگز چربی ذخیره نکرده، عضله ای نسازد و وزنی اضافه نکند. جز اینها یک چشم او نابینا و چشم دیگرش کم بیناست.

والاسکوئز زشت ترین دختر موفق جهان

او با وجود تمام مراقبت های پزشکی فقط 26 کیلو گرم وزن دارد و باوجود مصرف 6 وعده غذایی در روز و استفاده از ویتامین و قرص آهن یک ذره چربی هم در بدنش وجود ندارد.

شاید خیلی وقت ها، فکر خلاصی از این بیماری، والاسکوئز را به سمت خودکشی برده باشد، شاید بارها و بارها به زمین و زمان بد گفته، گریه کرده، داد زده و از خدا خواسته یک جایی راحتش کند.

اما والاسکوئز نمی خواست تسلیم شود. درست از یک جایی به بعد به این نتیجه رسیده که او هم حق زندگی دارد و حالا که نمی تواند تقدیرش را تغییر دهد، باید نگاه مردم را عوض کند.

موفق‌ ترین دختر زشت دنیا + عکس

کتاب اول او منتشر شد و با استقبال خوبی هم روبه رو شده و الان هم روی جلد دوم کتابش کار می کند.

والاسکوئز در این کتاب ها، جملات مثبت و عبارت های ماندگار بزرگان را جمع آوری کرده، چون به گفته خودش همین جملات زندگی اش را ساخته و به او چگونه نگاه کردن به زندگی را یاد داده است؛ مثل جمله ای که به او آموخته باید برای جبران زشتی اش، به زیبایی درون خود بپردازد.

والاسکوئز زشت ترین دختر موفق جهان

این دختردر 23 سالگی، توانسته در مدت زمان 7سال، بیشتر از 200 کارگاه آموزشی برپا کند. این کارگاه ها آنقدر کاربردی اند که آدم های زیادی جذب آن شده اند و هرکدام از آنها که از کارگاه بیرون می روند به یک بلندگوی تبلیغاتی تبدیل می شوند و دیگران را برای رفتن به این کارگاه ها تشویق می کنند. او از طریق این کارگاه ها، با خانواده های زیادی در ارتباط است.

به آنها یاد می دهد چطور مشکلات شان را برای دیگران، تعریف کنند و راه حل های دیگران را بشنوند و فقط بخواهند تغییر کنند و از آنچه هست فاصله بگیرند. والاسکوئز در حال حاضر، یک پست کارشناسی ارشد در رشته ارتباطات دانشگاه تگزاس دارد. گذشته از این، او در یک انجمن خیریه کار کرده و برای بچه های بی سرپرست، لباس و مواد غذایی تهیه می کند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (10 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits