دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کیک تولد خاص عادل فردوسی پور در جشن 47 سالگی
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جشن تولد 47 سالگی عادل فردوسی پور، عکس های جشن تولد عادل فردوسی پور و کیک تولد عادل فردوسی پور در 47 سالگی را در دلگرم مشاهده کنید.

جشن تولد 47 سالگی عادل فردوسی پور

تصاویری از جشن تولد سورپرایزی بچه های رسانه ورزش برای عادل فردوسی پور

جشن تولد 47 سالگی عادل فردوسی پور

جشن تولد 47 سالگی عادل فردوسی پور

جشن تولد 47 سالگی عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور متولد یازدهم مهرماه سال ۱۳۵۳ در محله شهر آرا تهران می باشد، عادل فرزند نخست خانواده است و یک خواهر و یک برادر نیز دارد.

پدرعادل فردوسی پور از اهالی رفسنجان و کرمانی الاصل است. عادل فردوسی پور دوران دبستان را در مدرسه “ذوقی” گذراند. عادل فردوسی پور از همان زمان علاقه اش به فوتبال نیز نمود پیدا کرد، علاقه ای که بعدها خانواده را نگران کرد. عادل فردوسی پور دوره راهنمایی را در مدرسه طالقانی گذراند و چهارسال دبیرستان را به مدرسه البرز رفت و با معدل ۱۸ دیپلم گرفت.

عادل فردوسی پور علاقه زیادی به نشریات ورزشی داشت؛ تمام امید و آرزویم مجله “دنیای ورزش” یا “کیهان ورزشی” بود که هر هفته برای بدست آوردنش کلی تلاش می کردم. خانواده عادل فردوسی پور اهل فوتبال نیستند، عادل در این باره گفته است که “هضم این موضوع که من فوتبال را دوست دارم برای خانواده ام بسیار دشوار بود، با التماس پدرم چند باری مرا به استادیوم برد، اما موضوع آن بود که آنها اصلا به فوتبال علاقه ای نداشتند.”

عادل فردوسی پور،همزمان با آغاز دوره دبیرستان به دلیل علاقه فراوانی که به زبان انگلیسی داشت به یادگیری زبان پرداخت. با ورود به دانشگاه شریف در رشته مهندسی صنایع، توانست یادگیری زبان انگلیسی را نیز ادامه دهد و در سال سوم دانشگاه انگلیسی را بخوبی فرا بگیرد. عادل فردوسی پور تحصیل را در دانشگاه شریف تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته صنایع ادامه داد و در همان دانشگاه به تدریس زبان تخصصی مشغول شد.

عادل فردوسی پور فوتبال را دوست دارد و خوب نیز بازی می کند. شعر دوست نیز هست و با سپهری میانه ای دارد.

بدل خارجی عادل فردوسی پور!

عکس دیده نشده از خواهر و برادر عادل فردوسی پور

عکس زیرخاکی از گزارشگری عادل فردوسی پور

مصاحبه زیرخاکی مهران مدیری با عادل فردوسی‌ پور



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits