دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بازیگران متولد 10 مرداد
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
در مطلب پیش رو افراد مشهور کشور که متولد 10 مرداد هستند به همراه بیوگرافی مختصری از آنها گردآوری کرده ایم که امیدواریم توجه شما همراهان دلگرم را جلب کند.

افراد معروف متولد 10 مرداد

متولدین مشهور امروز

امروز دهم مرداد است ، ممکن است امروز روز تولد شما باشد . تولدتان مبارک
چهره های معروف متولد 10 مرداد

قطعا برای شما جالب خواهد بود که بدانید همزمان با تولد شما در تاریخ 10 مرداد چه مشاهیر و چهره های سرشناس ایرانی متولد شده اند.

بازیگران متولد 10 مرداد، افراد معروف متولد 10مرداد

تولد افراد معروف در 10 مرداد

چهره های معروف متولد 10 مرداد

بازیگران و چهره های مشهوری که 10مرداد متولد شده اند :

امیر آقایی

بازیگران متولد 10 مرداد، افراد معروف متولد 10مرداد

تولد امیر آقایی بازیگر مشهور در 10 مرداد

امیر آقایی (زادهٔ ۱۰ مرداد ۱۳۵۴ در ارومیه) بازیگر اهل ایران و برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم شنای پروانه از سی و هشتمین جشنوارهٔ فیلم فجر است.

نخستین نقش وی در سینما در فیلم ارتفاع پست به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بود. او با بازی در فیلم زن دوم شاید به تعبیری متفاوت‌ترین حضورش در سینما را تجربه کرد.

آقایی در سریال اولین شب آرامش نیز حضور داشت و ارتباط خوبش با احمد امینی کارگردان این سریال، باعث شد دوباره در ساخته دیگر احمد امینی یعنی بی‌گناهان ایفای نقش کند.

مهدی امینی خواه

بازیگران متولد 10 مرداد، افراد معروف متولد 10مرداد

تولد مهدی امینی خواه بازیگر مشهور در 10 مرداد

مهدی امینی‌خواه (زاده دهم مرداد ۱۳۵۳) فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنر و معماری تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. مهدی امینی خواه فارغ‌التحصیل رشتهٔ نمایش - بازیگری در دانشگاه آزاد واحد نهران مرکز می‌باشد.

یکی از نقشهای ماندگار او بازی در سریال تلویزیونی «مهمانی از بهشت» در ماه رمضان ۱۳۷۹ به کارگردانی «عبداله باکیده» در نقش جوانی به نام «حمید نیکخواه» است که در آن سال از شبکه دو سیما پخش و مورد استقبال بینندگان قرار گرفت.

حسین محجوب

بازیگران متولد 10 مرداد، افراد معروف متولد 10مرداد

تولد حسین محجوب بازیگر مشهور در 10 مرداد

حسین محجوب (متولد ۱۰ مرداد ۱۳۲۷ در رشت) کارگردان، نویسنده و هنرپیشه است. نخستین کار سینمایی او بازی در فیلم رگبار به کارگردانی بهرام بیضایی بود.

اولین حضور او در تئاتر هم بازی در سلطان مار بیضایی به سال ۱۳۴۸ بود. وی به خاطر فیلم رنگ خدا جایزه بازیگری جشنواره والنسین فرانسه و جشن خانه سینما و جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

ضمن اینکه برای فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم دوباره از جشن خانه سینما جایزه گرفت. او برای فیلم پرده آخر کاندیدای جایزه از جشنواره فجر و برای طبل بزرگ زیر پای چپ (نقش اول) کاندیدای جایزه از جشن خانه سینما شد.

محمود دولت آبادی

بازیگران متولد 10 مرداد، افراد معروف متولد 10مرداد

محمود دولت آبادی چهره معروف متولد 10 مرداد

محمود دولت‌آبادی (زادهٔ ۱۰ امرداد ۱۳۱۹ در سبزوار) نویسنده اهل ایران است. رمان ده‌جلدیِ کلیدر نام‌آورترین اثر اوست.

برخی از آثار دولت‌آبادی به چندین زبانِ باختری و خاوری برگردانده شده و به چاپ رسیده‌اند. داستانِ بیشترِ نوشته‌های دولت‌آبادی در روستاهای خراسان رخ می‌دهد و راوی رنج و محنت روستاییان شرق ایران روایت می‌کند.

محمود دولت‌آبادی چندین نمایش‌نامه و فیلم‌نامه نیز نگاشته‌است. او همچنین پیشینهٔ بازیگری برای کارگردانان سرشناسی چون عباس جوانمرد و بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی در تئاتر و سینما را دارد، اقتباس از آثار دولت‌آبادی ساخت چند فیلم را به‌همراه داشته است.

بازیگران متولد مرداد، افراد معروف متولد مرداد

ویژگی های متولدین مرداد

مردادماهی ها چه خصوصیاتی دارند :
پر محبّت، متنفّر از دروغ، واقعاْ قدرتمند، ثابت قدم، عاشق شهرت، بسیار مغرور، سر حال و بشّاش، خودخواه و جاه طلب، بد پیله، خود بزرگ بین، مقتدر، مؤدّب، فعّال و کوشا، با ثبات و پایدار، قوی و با اراده، اهل معنویّات، خود نما، عاشق تعریف و تمجید، با جرأت و شهامت، رهبر و فرمانروا، زود گول می‌خورد، پر انرژی، بلند نظر، صدّیق و مهربان، سخاوتمند، وفادار، شجاع، علاقه‌مند به زندگی تجمّلی، لجوج، حساس، پر توقّع، پر تحمّل، دوستِ واقعی، یک پدر نمونه، بی ریا، رام شونده، دارای خشمی طوفانی، مدافع و پشتیبان اطرافیان، علاقه‌مند به موسیقی، باید مورد ستایش قرار گیرد، کمی حسود، کار آمد، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج، با گذشت، ولی خودخواه، بدون کینه، فاقد بد ذاتی، خون گرم، ظریف کار، سریع الانتقال، خوش سیما و شکیل، همیشه تمیز، یک دفعه و ناگهانی عصبانی میشود، بسیار مؤدب و مورد احترام مردم.

فال روزانه برای مردادی ها

فال روزانه 10 مردادماه :

  • امروز باید بدانید که از زندگی چه می خواهید و چه هدفی دارید. سعی کنید اتفاقات مهم را رقم بزنید.
  • اعتماد به نفس خود را بالا ببرید.
  • به دنبال برقراری ارتباطات مثبت باشید.
  • سعی کنید همیشه روی پای خودتان بایستید و هزینه های اضافی زندگی را کاهش دهید.
  • فراموش نکنید که اتفاقات بسیار خوبی در راه است.
  • پذیرش خود را نسبت به مسائل بالا ببرید.
  • اجازه ندهید که دیگران شما را وارد کارهای پر از ریسک و خطر کنند.
  • گاهی اوقات دچار ضعف بینایی و شنوایی می شوید که حتما باید به پزشک مراجعه کنید تا نگرانی تان برطرف شود.

با آرزوی موفقیت روز افزون برای متولدین مرداد
مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits