دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بازیگران متولد 2 مرداد
1
زمان مطالعه: 6 دقیقه
در مطلب پیش رو افراد مشهور کشور که متولد 2 مرداد هستند به همراه بیوگرافی مختصری از آنها گردآوری کرده ایم که امیدواریم توجه شما همراهان دلگرم را جلب کند.

افراد معروف متولد 2 مرداد

متولدین مشهور امروز

امروز دوم مرداد است ، ممکن است امروز روز تولد شما باشد . تولدتان مبارک
چهره های معروف متولد مرداد

قطعا برای شما جالب خواهد بود که بدانید همزمان با تولد شما در تاریخ 2 مرداد چه مشاهیر و چهره های سرشناس ایرانی متولد شده اند.

بازیگران متولد 2 مرداد، افراد معروف متولد 2 مرداد

تولد افراد معروف در 2 مرداد

بازیگران متولد 2 مرداد، افراد معروف متولد 2 مرداد

بازیگران و چهره های مشهوری که در 2 مرداد متولد شده اند :

پگاه آهنگرانی

بازیگران متولد 2 مرداد، افراد معروف متولد 2 مرداد

تولد پگاه آهنگرانی بازیگر مشهور در 2 مرداد

پگاه آهنگرانی متولد ۲ مرداد ۱۳۶۳ در اراک بازیگر و مستندساز ایرانی است. پگاه فرزند منیژه حکمت، از کارگردانان ایرانی، و جمشید آهنگرانی، کارگردان سینما است.

پگاه آهنگرانی اولین بار در ۶سالگی در فیلم گربهٔ آوازخوان (به کارگردانی کامبوزیا پرتوی) در سال ۱۳۶۹ جلوی دوربین بازی کرد.

اما در دومین بازی کارنامهٔ هنری‌اش در ۱۵سالگی بود که درخشید: بازی در نقش تداعی در فیلم دختری با کفش‌های کتانی نظرات مثبتی را برای او در پی داشت.

تاجایی‌که جایزهٔ بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم قاهره، جایزهٔ بهترین بازیگر از جشن دنیای تصویر، دیپلم افتخار از جشنواره بین‌المللی فیلم اجتماعی آبادان و جایزهٔ بهترین نقش‌آفرینی از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان را در سال ۱۳۷۸ به دست آورد.

شقایق فراهانی

بازیگران متولد 2 مرداد، افراد معروف متولد 2 مرداد

تولد شقایق فراهانی بازیگر مشهور در 2 مرداد

شقایق فراهانی متولد ۲ مرداد ۱۳۵۱ بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

شقایق فراهانی فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا، و خواهر بزرگتر گلشیفته فراهانی، از بازیگران سینما و تلویزیون ایران و آذرخش فراهانی سرپرست، نوازنده، ترانه‌سرا و خواننده گروه موسیقی «کوچ‌نشین» است. وی در طول مدت بازیگری‌اش پرکار بوده‌است و منتقدین بازی وی را در فیلم چتری برای دو نفر ستوده‌اند.

این بازیگر نقش‌هایش در فیلم‌های چتری برای دو نفر، پروانه‌ای در باد و سریال کلاه پهلوی را ماندگار می‌داند. او از کودکی در کنار پدر و مادرش در تئاتر بازی می‌کرد. او با حضور در فیلم لیلا به سینما آمد.

در بزرگسالی با بازی در فیلم پروانه در سطح بین‌المللی توانست موفق شود.

شقایق فراهانی چندین سال قبل ازدواج کرده بود اما این ازدواج او منجر به جدایی و طلاق از همسر سابقش گردید. او یک پسر به نام سام از این ازدواج دارد که با خودش زندگی می‌کند.

مهدی مهدوی کیا

بازیگران متولد 2 مرداد، افراد معروف متولد 2 مرداد

تولد مهدی مهدوی کیا فوتبالیست مشهور در 2 مرداد

مهدی مهدوی‌کیا متولد ۲ مرداد ۱۳۵۶، شهر اراک بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و سفیر کنونی قاره آسیا در فوتبال پایه است.

مهدوی کیا اصالتاً اراکی است و اهل روستای چشمه خورزن است. او در باشگاه‌های بانک ملی، پرسپولیس، بوخوم و هامبورگ، اینتراخت فرانکفورت، استیل‌آذین و داماش گیلان بازی کرده‌است. مهدوی‌کیا در سال ۲۰۰۳ از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بازیکن سال آسیا شناخته شد.

او دو بار در فصل‌های ۲۰۰۳–۲۰۰۲ و ۲۰۰۴–۲۰۰۳ از سوی هواداران هامبورگ به عنوان بهترین بازیکن این تیم انتخاب شد . هواداران هامبورگ به او لقب موشک ایرانی داده بودند.

مهدوی‌کیا در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ و در فینال جام حذفی پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان، از فوتبال خداحافظی کرد. از او به عنوان موفق‌ترین لژیونر ایرانی نام می‌برند.

احمدرضا درویش

بازیگران متولد 2 مرداد، افراد معروف متولد 2 مرداد

تولد احمدرضا درویش چهره مشهور در 2 مرداد

احمدرضا درویش متولد 2 مرداد ۱۳۴۰ در تویسرکان کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایران است.

وی فارغ‌التحصیل رشته گرافیک و معماری است. فعالیت هنری را از سال ۱۳۶۱ با کارگردانی نمایش‌های تلویزیونی آغاز کرد وی در سال ۱۳۹۳ برای سال‌ها فعالیت فرهنگی نشان افتخار جهادگر عرصه فرهنگ و هنر دریافت کرده‌است. درویش در سال ۱۳۶۸ اولین فیلم سینمایی خود با نام آخرین پرواز را کارگردانی کرد. کیمیا در سال ۱۳۷۴ چهارمین اثر او بود که توانست نظر منتقدان را جذب کند.

احمد رضا درویش ۲ بار برای فیلم‌های دوئل و روز رستاخیز برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر شده‌ است.

بازیگران متولد مرداد، افراد معروف متولد مرداد

ویژگی های متولدین مرداد

مردادماهی ها چه خصوصیاتی دارند :
پر محبّت، متنفّر از دروغ، واقعاْ قدرتمند، ثابت قدم، عاشق شهرت، بسیار مغرور، سر حال و بشّاش، خودخواه و جاه طلب، بد پیله، خود بزرگ بین، مقتدر، مؤدّب، فعّال و کوشا، با ثبات و پایدار، قوی و با اراده، اهل معنویّات، خود نما، عاشق تعریف و تمجید، با جرأت و شهامت، رهبر و فرمانروا، زود گول می‌خورد، پر انرژی، بلند نظر، صدّیق و مهربان، سخاوتمند، وفادار، شجاع، علاقه‌مند به زندگی تجمّلی، لجوج، حساس، پر توقّع، پر تحمّل، دوستِ واقعی، یک پدر نمونه، بی ریا، رام شونده، دارای خشمی طوفانی، مدافع و پشتیبان اطرافیان، علاقه‌مند به موسیقی، باید مورد ستایش قرار گیرد، کمی حسود، کار آمد، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج، با گذشت، ولی خودخواه، بدون کینه، فاقد بد ذاتی، خون گرم، ظریف کار، سریع الانتقال، خوش سیما و شکیل، همیشه تمیز، یک دفعه و ناگهانی عصبانی میشود، بسیار مؤدب و مورد احترام مردم.

فال روزانه برای مردادی ها

فال روزانه دوم مردادماه :

  • امروز می توانید از آن چیزی که هستید لذت ببرید. سعی کنید که ارتباط خوبی با دیگران بگیرید.
  • به دنبال قدرتمندی زیاد باشید و با اعضای خانواده روابط صمیمانه ای را به وجود بیاورید.
  • انگیزه خود را در سطح بالا نگه دارید.
  • به دنبال رقم زدن موفقیت های بزرگ باشید.
  • از خطر و ریسک کردن در زندگی نترسید.
  • عادت های منفی را در خودتان پاک سازی کنید.
  • حس حسادت را برای همیشه در خودتان از بین ببرید. امروز نباید به دنبال رقم زدن اتفاقات دراماتیک باشید. باید سعی کنید زندگی را به تعادل برسانید.
  • از هیچ تلاشی برای رسیدن به موفقیت فروگذار نکنید.

با آرزوی موفقیت روز افزون برای متولدین مرداد
مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

طرفدار باران کوثری ا | ۲ سال پیش
بی شک شقایق فراهانی عزیز بازیگر خوبیه هرچند من هرگز و اصلا و ابدا فنش نیستم
0
0

hits