دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیوگرافی حسینعلی حبیبی
6
زمان مطالعه: 3 دقیقه
حسینعلی حبیبی نام پلیس مازندرانی نیکوکاری است که برای کودک کار پابرهنه کفش خرید.

پلیس مازندرانی نیکوکار کیست ؟

ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر رفتار بسیار زیبای پلیس مازندرانی در مقابل با دیدن پا برهنگی کودکان کار .

این ویدئو در مدت زمان بسیار کوتاهی تبدیل به پربازیدترین ویدئوهای اخیر شبکه های مجازی شد . اما این پلیس نیکوکار مازندرانی کیست ؟

نام پلیس مازندرانی چیست ؟

پلیس نیکوکار مازندرانی افسر گشت کلانتری در مازندران است که نامش حسینعلی حبیبی است ، اهل نکا بوده و در کلانتری 11 فرماندهی انتظامی شهرستان نکا مشغول به فعالیت است.

استوار یکم حسینعلی حبیبی هنگام ماموریت پس از مشاهده پابرهنه بودن کودک کار در چهار راه برای او صندل می‌خرد و به او هدیه می‌دهد.

در این ویدئو که دوربین‌های راهنمایی و رانندگی ترافیکی شهر نکا آن را ثبت و ضبط کردند این پلیس ابتدا یک جفت صندل به این کودک کار هدیه می‌دهد که اندازه پای کودک نیست به همین دلیل دوباره صندل دیگر برایش می‌خرد.


این ویدئو با عنوان چهره واقعی پلیس ایران در حال انتشار در فضای مجازی است.

استوار یکم حسینعلی حبیبی پلیس نکایی با بیان اینکه این اتفاق ظهر جمعه ۱۱ تیر ماه در چهار راه مرکزی شهر روی داد، گفت: آن روز هوا بسیار گرم بود و با مشاهده دختربچه‌ای که پابرهنه روی آسفالت داغ چهار راه قدم می‌زد، به مغازه کفش‌فروشی رفتم و یک جفت صندل برای او خریدم.

او افزود: بعد از اینکه متوجه شدم صندل خریداری شده اندازه پای دختر بچه نیست، دوباره به مغازه برگشتم و سایز مناسب کودک را خریداری کردم.

این پلیس مازندرانی گفت: پلیس به علت وجود ترافیک در این منطقه پرتردد همیشه مستقر است و این دختر خانم که اهل همین شهر است هرگاه با پلیس مواجه می‌شود با روی خوش به آن‌ها خسته نباشید می‌گوید.

حسینعلی حبیبی با بیان اینکه رفتار بقیه پلیس‌های شهر نیز نسبت به این کودک کار دلسوزانه و با احترام است، ادامه داد: این کودکان به علت مشکلات اقتصادی گاهی اوقات از حداقل امکانات محروم هستند و کمک به این افراد هم وظیفه انسانی است.

او افزود: پلیس اگرچه با قدرت با سوء استفاده از کودکان کار برخورد می‌کند، اما نگاه نسبت به این کودکان که برای معیشت خانواده کار می کنند مجرمانه نیست.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (6 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits