دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
طلاق و جدایی یوسف تیموری از همسر و فرزند تایلندیش
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یوسف تیموری و همسر تایلندی او یک فرزند پسر دارند به نام آرمین که این پسر از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به مادرش دارد .روز گذشته یوسف تیموری ویدئویی منتشر کرد که نشان میداد همسر و پسرش برای همیشه ایران را ترک کرده اند و به تایلند رفته اند .

جدایی یوسف تیموری از همسرش

مجله دلگرم : یوسف تیموری و همسر تایلندی او یک فرزند پسر دارند به نام آرمین که این پسر از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به مادرش دارد .

یوسف تیموری و فرزندش

آرمین فرزند خوانده یوسف تیموری

سال گذشته یوسف تیموری ویدئویی منتشر کرد که نشان میداد همسر و پسرش برای همیشه ایران را ترک کرده اند و به تایلند رفته اند .


اخیرا یوسف تیموری در برنامه ام شو با اجرای مجید صالحی نیز در مورد جدایی از همسر و فرزند برای همیشه توضیحاتی ارائه داد

یوسف تیموری گفت که همسرش که اصالتا تایلندی است برای همیشه به تایلند بازگشته تا پسرخوانده اش آرمین را بزرگ کند

جدایی یوسف تیموری

یوسف تیموری در کنار پسر خوانده و همسرش

یوسف تیموری سابقا گفته بود که آرمین فرزند اوست و اکنون آرمین را فرزند خوانده اش خطاب می کند

یوسف تیموری سابقا در مورد دلیل ازدواجش با یک زن خارجی گفت :

برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردنم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند. در واقع ایرانی های جدی ام نمی گرفتند !

یوسف تیموری ششم دی ماه سال 1358 در غرب تهران متولد شد. او فرزند دوم خانواده است و دو خواهر و یک برادر دارد. یوسف تیموری تحصیلات خود را تا مقطع فوق دیپلم و در رشته هنر ادامه داد.

یوسف تیموری علاقه ای به تیم های باشگاهی ندارد و آرزوی او موفقیت تیم ملی است. یوسف تیموری در اظهار نظری جالب عنوان کرده است که اگر بازیگر نمیشد به سراغ دروازه بانی می رفت.

او که در دوران دانشکده او را بابک صدا میزدند به موسیقی علاقه دارد و آشنایی هم با نواختن گیتار دارد.یوسف تیموری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که بیشتر او را به عنوان بازیگر فیلم های طنز می شناسیم با یک خانم تایلندی آشنا شد و با ازدواج می کند و حالا او با حضور در برنامه مجید صالحی خبر از رفتن همسر و فرزند خوانده اش داد و گفت که در حال حاضر مجرد است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.8 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits